Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oot tehnyt sen väärin sitten tai sitten et erota olkapäätä ja selkää ;)samout sanoi:nigster: kyl toi olkapäätä on mis tuntuu
Saattaa hyvin olla liereälihakset mitkä saa kyytiä. Eli ihan tossa takaolkapään alapuolella. Ne on ton liikkeen yksi pääkohde. Kyllä se leveä selkälihaskin sieltä löytyy kun tahkoat vaan. Kokeilet vähän eri variaatioita.samout sanoi:nigster: kyl toi olkapäätä on mis tuntuu
Powerhousu sanoi:Saattaa hyvin olla liereälihakset mitkä saa kyytiä. Eli ihan tossa takaolkapään alapuolella. Ne on ton liikkeen yksi pääkohde. Kyllä se leveä selkälihaskin sieltä löytyy kun tahkoat vaan. Kokeilet vähän eri variaatioita.
mappana sanoi:Tuo liike olisi paljon "luonnollisempi" tehdä jos narukahvan korvaisi tekoperseellä (naisen). :D
Tuli vaan tänään mieleen kun salilla tuota "hiihtoliikettä" testailin :D
Mulla on ongelmia saada tuntumaa selkään ja lisäsin tän nyt ohjelmaan parille päivälle, pari kertaa tehnyt ja enemmän tuntus ottavan kyllä ojentajiin, mitäköhän teen väärin (noin 75% ojentajat - 25% lats.)?
Tiputin hiukan painoja, otin askeleen lisää taaksepäin ja keskityin kovasti = noin 12. toiston jälkeen alkoi tuntumaan ja 20. polte oli jo mukava Tällä mennään.Luulisin et tuntuma paranee kun pidät kädet melko suorina koko suorituksen ajan. Lapoihin liikettä samaan tyyliin kuin alataljan ohjeessa, niin kyllä pitäs latseille mennä:thumbs:
No tuli tehtyä ja toimi pirun hyvin, otti juuri oikeaan paikkaan:D Kiitoksia mikelle tämän liikkeen esittelystä
Se olin minä joka sen esitteli....:curs: ;)
Se tehdään ikäänkuin näin, mutta tuo versio on suunnattu rinnalle. Täysin selälle sitä on mahdotonta saada menemään, sillä rintakin siinä työskentelee väkisin. Tahkomaan vaan niin kyllä se tekniikka sieltä löytyy, ei sitä kirjallisesti voi sepustaa.ProPain jaksatko heittää ohjeet käsipainoilla tehtyä pulloveria ?