Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tässä systeemissä toimii se selän "esiväsytys", josta oli artikkeli jossakin bodylehdessä, että esiväsytys vie kyseisen lihaksen kapasiteettia siitä, että paljonko se voi tehdä. Toisinsanoen keho yrittää käyttää seuraavien liikkeiden tekemiseen mahdollisimman vähän esiväsytettyä lihasta. Jos joku viitsisi vastata tähän niin saisi selvyyden asiasta.
Loistavaa, että sait mitä haitkin selkätreeniltä!!! Itse olen tehnyt tuolla tavalla ja toki vaihdellen muillakin liikkeillä selkää! Nimen omaan juuri se lihakseen kiirehtivä veri saa tuon selkätreenin muiden liikkeiden osumaan extra hyvin ja saa tuntuman myös aivan erilaiseksi. Joka kerta ei tietenkään kannata näin treenata vaan ajoittain heitellä noita alkulämmittelyitä pullovereilla!! Nyt itse treenaan alkuun leukoja 5x15 toistoa ja voit kuvitella kuinka saan hyvän fiiliksen juuri oikeisiin paikkoihin.:kippis1:HUhhu, eilen kokeilin ekaa kertaa ja jo 3 x 20 jälkeen oli jo sellanen pumppi selässä etten ole aiemmin kokenut vastaavaa. itse tein suht löysällä tyylillä ja pienillä painoilla, ja yritin olla jännittämättä oikeastaan mitään muuta kuin selkää, ja kyllä meni perille. 5 x 20 jälkeen rupesin tekemään selkäliikkeitä normaaliin tapaan (leukoja etc), ja hyvältä tuntui, kaikki tuntui suht normaalilta kunnes...
heräsin aamulla ja jumalauta mikä tunne selässä! hyvä jos edes pystyy vetää lavat yhteen . eli perille meni treeni, kuten pitääkin. eli kiitos Bisley:lle.
tuo menee enemmän rinnalle käsipainolla kuin köydellä tehtynä. se mihin kässärillä vastus loppuu niin köydellä tehtynä se alkaa siitä eli liikkeen aloitus asento. köysi/talja versio menee pelkästään selälle. mahtava reenin loppuun. monesti tulee tehtyä 3sarjaa ja toistoja 20-30. mahtavan tunteen saa selkään. ennemmin taljassa tämä liike jos pelkästään selkää haluaa tehdä.Tätä voisi tänään salilla kokeilla. Tein alku aikoina kokeilin vain 10x3. Kyllä sekin ekoille kerroilla tuntu, mut vois kokeilla 5x20 tänään
Eikös se toimi myös sillain kun tekee käsipainolla penkissä? Sillailla tein ainakin.
Jotenkin näin http://youtube.com/watch?v=-8AKsPe_6QM
tuo menee enemmän rinnalle käsipainolla kuin köydellä tehtynä. se mihin kässärillä vastus loppuu niin köydellä tehtynä se alkaa siitä eli liikkeen aloitus asento. köysi/talja versio menee pelkästään selälle. mahtava reenin loppuun. monesti tulee tehtyä 3sarjaa ja toistoja 20-30. mahtavan tunteen saa selkään. ennemmin taljassa tämä liike jos pelkästään selkää haluaa tehdä.
Mä kyselisin samaa. Teen pulloverin kässärillä. Onko paino liian suuri vai missä menee metsään? Rintaan kaipaisin vielä enemmän tuntumaa.mikä meni tänään liikkeessä pieleen, kun teho tuntuu aika paljon ojentajissa?