^Mulla tuppaa olkapäät alkaan muljuun epämiellyttävästi jos liian "yli" vie, eli tavallaan liiaksi venyttää ylhäällä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerhousu sanoi:Tässä liikkeessä ei onnistu voimalla repiminen, vaan se pitää tehdä tooodella rauhassa ja keskittyen tuntumaan. Muuten tuntuu kaikkialla muualla, mutta ei selässä.
sulla on kädet suorassa. ne pitää olla jonkin verran koukussa.samout sanoi:mitäköhän teen väärin tos pulloveris ku mul tuntuu lähinnä ojentajis toi ?
quottaanpa itseäni, siis perinteinen pullover ottaa rintaan, hyvin vähän selkään. eka sivulla olevassa kuvassa oleva tyyli ottaa selkään todella hyvin ja on muuten ainoita selkä liikkeitä mitkä ei ota hauiksiin tai siis hauis ei työskenete siinä ollenkaan. mielestäni tuon liikkeen nimi ei edes ole pullover vaan joku edestä veto tai vastaava sillä oikea pullover on rinta liikeneutraali sanoi:laitteesta ei ole kokemusta, mutta joskus aikoinaan kun olen pulloveria tehnyt niin mulla se on huomattavasti enemmän ottanut rintaan kuin selkään. liekköhän jotenkin väärin tehnyt sen silloin.
Kyllä pullover taljassa on aika kuvaava nimi. Ja se pitääkö pulloveria selkä vai rintaliikkeenä, riippuu aika pitkälle tyylistä. Se liikkeen ala-asento ottaa rintaan, ja jossain kohtaa rasitus siirtyy selälle enemmän. Pitää siis tehdä pitkälle venyttäen, jos haluaa tehdä sen rintaliikkeenä. Itse pidän sitä selkäliikkeenä tosta huolimatta.neutraali sanoi:mielestäni tuon liikkeen nimi ei edes ole pullover vaan joku edestä veto tai vastaava sillä oikea pullover on rinta liike
nigster sanoi:Pullover levytangolla on myös kova liike. Pitää vaan muistaa pitää kädet tasaisesti koukussa koko suorituksen ajan, näin se on ainakin mulla ottanut hyvin sinne minne pitääkin.
Bodaaja sanoi:Mä oon jotenkin mieltäny ton Pulloverin niin eksoottiseksi liikkeeksi etten oo ees kokeillu, onko tämä välttämätön liike bodauksessa?
Makaat penkillä selällään tanko suorilla käsillä. Lasket sen tangon pään taakse koukistetuin käsin, ja tästä kohtaa lähtee liike. Eli pidät kyynärpäät koko ajan suunnilleen samassa kulmassa, ja nostat tangon ylös pään takaa suunnilleen siihen asti, että olkavarret on pystysuorassa.tpt sanoi:Miten tällänen liike tehdään
No ei tosiaankaan ole välttämätön. Onko välttämätöntä liikettä edes olemassa? Eipä kai. Aina voi jonkun liikkeen korvata toisella.Bodaaja sanoi:Mä oon jotenkin mieltäny ton Pulloverin niin eksoottiseksi liikkeeksi etten oo ees kokeillu, onko tämä välttämätön liike bodauksessa?
jos sen haluaa rintaliikkeenä tehdä niin se tehdään sillä perinteisellä tyylillä, penkillä maaten kässärillä+venyttäen, se on kaukana selkä liikkeestä IMO. perinteisessä pulloverissa liikeratakin on niin lyhyt ettei sitä saa millään ottamaan selkään niin hyvin kuin rintaan.tuo talja versio alkaa lähes siitä mihin perinteinen pullover loppuu ja on sen takia täysin selkä liike.Powerhousu sanoi:Pitää siis tehdä pitkälle venyttäen, jos haluaa tehdä sen rintaliikkeenä. Itse pidän sitä selkäliikkeenä tosta huolimatta.
.
tuon liikkeenki ku tekee ilman painojakin niin tuntee aivan selvästi että ottaa rintaan enemmä ku selkään. kokeilkaa ko liikettä vaikka sängyllä maaten ilmanpainoja ja tunnustelkaa kädellä painamalla kumpaan se ottaa selkään vai rintaan, mulla ainakin rinta jännittyy selkeästi enempi. tuo liike kannattaa kyllä kässärillä tehdä, on vähän olkapää ystävällisempi. lisäksi painoa ei viedä tuolla yläasennossa nuin eteen, vaan paino jätetään naaman päälle että jännitykset pysyy kokoajan päällä. jos vie liikkeen nuin eteen ku tuo ukko tuossa linkissä, niin jännitykset katoaa yläasennossa.Powerhousu sanoi: