Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ps.Kesällä en käytä kalsareita.;)
Vargas sanoi:Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän (enkä väitä et äijät mitään Pat batemaneja ole mutta kumminkin) On hirveen näköstä ku tietää, et ku nainen on aamul lähteny kouluun/duuniin ni on yleensä herätty just 10 minsaa ennen ku astuu ovesta ulos. Must suomalaiset naiset on sinällään todella kauniita, ahkeria ja sisukkaita, mut toi tyyli homma kyl monella kusee aika paljon, varsinkin ku lähetään kehä kolmosen ulkopuolelle.. valtava potentiaali mitä ei käytetä... Asia on varmaan kin niin, että käytännöllisyys tulee aina ensin tässä maassa, on paljon kivemman tuntusta vetästä verkkarit/tuulihousut jalkaan ku mennää ulos.
Italiassa vietän viime vuonna jonkun aikaa ja täytyy kyl sanoa, et täysin eri maailma, ei paljon lyhyitähiuksia ei näkyny juuri ollenkaan ja korot kopisi joka kadun kulmassa, tietenkin sukupuolierot ovat myös siellä vielä aika vituilleen, mutta oli mukava kattella kauniita,huoliteltuja ja itsevarmannäköisiä naisia...
Juuh jooh ja naisillahan yleensäkin on määrättömästi aikaa laitella itseään, ettei kenenkään miehen tarvi kärsiä siitä, että valtavaa potentiaalia ei käytetä.Vargas sanoi:Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän (enkä väitä et äijät mitään Pat batemaneja ole mutta kumminkin) On hirveen näköstä ku tietää, et ku nainen on aamul lähteny kouluun/duuniin ni on yleensä herätty just 10 minsaa ennen ku astuu ovesta ulos. Must suomalaiset naiset on sinällään todella kauniita, ahkeria ja sisukkaita, mut toi tyyli homma kyl monella kusee aika paljon, varsinkin ku lähetään kehä kolmosen ulkopuolelle.. valtava potentiaali mitä ei käytetä... Asia on varmaan kin niin, että käytännöllisyys tulee aina ensin tässä maassa, on paljon kivemman tuntusta vetästä verkkarit/tuulihousut jalkaan ku mennää ulos....
Vargas sanoi:Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän
Totta joka sana. Enemmän mua ärsyttää sellaiset naiset, ketkä ei pysty ilman hirveää tälläytymistä suunnilleen edes hakemaan maitoa lähikaupasta.Alec sanoi:IMO kun nainen on oikeesti hyvännäkönen niin se näyttää hyvältä oli sillä päällä sitten haalarit tai iltapuku,meikkiä tai ei.
Kuulostaa siltä, kuin asuisit Nastolassa.Vargas sanoi:Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän (enkä väitä et äijät mitään Pat batemaneja ole mutta kumminkin) On hirveen näköstä ku tietää, et ku nainen on aamul lähteny kouluun/duuniin ni on yleensä herätty just 10 minsaa ennen ku astuu ovesta ulos. Must suomalaiset naiset on sinällään todella kauniita, ahkeria ja sisukkaita, mut toi tyyli homma kyl monella kusee aika paljon, varsinkin ku lähetään kehä kolmosen ulkopuolelle.. valtava potentiaali mitä ei käytetä... Asia on varmaan kin niin, että käytännöllisyys tulee aina ensin tässä maassa, on paljon kivemman tuntusta vetästä verkkarit/tuulihousut jalkaan ku mennää ulos.
viitala sanoi:Nykyiset vaatteet ovat vuodelta miekka ja kivi, uusia ostetaan (jos ostetaan) kun edelliset hajoaa. Nykyiset lenkkarit ovat 6 v nuoret ja hyvin toimivat.