Pukeutumistyyleistä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
T-paidalla ja shortseilla vetelen pitkälle syksyyn ja silti on aina kuuma. Talvella lisänä vain takki/pitkät housut(löysät) ja pipo. Ja hikoilen pakkasillakin kuin sika.

Ps.Kesällä en käytä kalsareita. ;)

Mun tyyli:
- tummat (musta,harmaa jne.) paidat. ei logoja eikä mitään hienosteluja.
- farkut, aina farkut.

Minua kuvaillaan räppäriksi (4 amista huuteli autostaan) ja hipiksi (joku atk-mies).

Asiat joita en pue millään päälleni
- trendivehkeet, esim. nyt hollantipaidat.
- suurilla logoilla jne. olevat paidat. en tahdo pukeutumisellani heittää statementtia ;)

Pukeutumistyyli

Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän (enkä väitä et äijät mitään Pat batemaneja ole mutta kumminkin) On hirveen näköstä ku tietää, et ku nainen on aamul lähteny kouluun/duuniin ni on yleensä herätty just 10 minsaa ennen ku astuu ovesta ulos. Must suomalaiset naiset on sinällään todella kauniita, ahkeria ja sisukkaita, mut toi tyyli homma kyl monella kusee aika paljon, varsinkin ku lähetään kehä kolmosen ulkopuolelle.. valtava potentiaali mitä ei käytetä... Asia on varmaan kin niin, että käytännöllisyys tulee aina ensin tässä maassa, on paljon kivemman tuntusta vetästä verkkarit/tuulihousut jalkaan ku mennää ulos.

Italiassa vietän viime vuonna jonkun aikaa ja täytyy kyl sanoa, et täysin eri maailma, ei paljon lyhyitähiuksia ei näkyny juuri ollenkaan ja korot kopisi joka kadun kulmassa, tietenkin sukupuolierot ovat myös siellä vielä aika vituilleen, mutta oli mukava kattella kauniita,huoliteltuja ja itsevarmannäköisiä naisia...

-10-hole doc martens maihinnousukengät, minkä väriset nauhat milloinkin poikkipistolla
-siniset levis 501 lahkeet käärittynä/mustat reisitaskuhousut
-valkoiset/punaiset henkselit
-t-paitoja monenlaisia, kaikki kantaaottavia johonkin asiaan, pikee- ja kauluspaitoja alan käyttämään kunhan on vaan varaa ostella niitä
-pitkähihaisena yleensä college pitbull tai lonsdale, on niitä tietty muitakin satunnaisesti..
-takkina harrington, talvisin alphan pilotti
-päässä pappalätsä tai vaan 0-3mm hiuksia

ja tietty meinas ihan unohtua, valkoiset tennissukat ja mustat bokserit

hihiih..

Lederhosenit, nahkatakki, joku kälyne pändipaita ja mäiskärit jalassa. Kesät talvet. Aika 1:1 kummelin Sakun ja Speedyn kanssa. Pullonpohjarillitkin mulla on.

Vargas sanoi:
Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän (enkä väitä et äijät mitään Pat batemaneja ole mutta kumminkin) On hirveen näköstä ku tietää, et ku nainen on aamul lähteny kouluun/duuniin ni on yleensä herätty just 10 minsaa ennen ku astuu ovesta ulos. Must suomalaiset naiset on sinällään todella kauniita, ahkeria ja sisukkaita, mut toi tyyli homma kyl monella kusee aika paljon, varsinkin ku lähetään kehä kolmosen ulkopuolelle.. valtava potentiaali mitä ei käytetä... Asia on varmaan kin niin, että käytännöllisyys tulee aina ensin tässä maassa, on paljon kivemman tuntusta vetästä verkkarit/tuulihousut jalkaan ku mennää ulos.

Italiassa vietän viime vuonna jonkun aikaa ja täytyy kyl sanoa, et täysin eri maailma, ei paljon lyhyitähiuksia ei näkyny juuri ollenkaan ja korot kopisi joka kadun kulmassa, tietenkin sukupuolierot ovat myös siellä vielä aika vituilleen, mutta oli mukava kattella kauniita,huoliteltuja ja itsevarmannäköisiä naisia...

No kerroppas nyt sitten minkälaisia vaatteita/tyyliä suomalaisten naisten tulisi käyttää? Epämukavia mutta ah niin naisellisia korkokenkiä, minihameita, mitä? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn, ei ole pienintäkään aikomusta mukavaa pukeutumistyyliäni jonkun yhm. no yleensäkään kenenkään kauneusihanteiden takia. Ja jos kerta herran mieleen on enemmän italialaiset tai virolaiset naiset niin eikös sitä voi sitten sinne muuttaa, eikä katsella ja valittaa suomalaisista naisista...? :eek:

Vargas sanoi:
Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän (enkä väitä et äijät mitään Pat batemaneja ole mutta kumminkin) On hirveen näköstä ku tietää, et ku nainen on aamul lähteny kouluun/duuniin ni on yleensä herätty just 10 minsaa ennen ku astuu ovesta ulos. Must suomalaiset naiset on sinällään todella kauniita, ahkeria ja sisukkaita, mut toi tyyli homma kyl monella kusee aika paljon, varsinkin ku lähetään kehä kolmosen ulkopuolelle.. valtava potentiaali mitä ei käytetä... Asia on varmaan kin niin, että käytännöllisyys tulee aina ensin tässä maassa, on paljon kivemman tuntusta vetästä verkkarit/tuulihousut jalkaan ku mennää ulos....
Juuh jooh ja naisillahan yleensäkin on määrättömästi aikaa laitella itseään, ettei kenenkään miehen tarvi kärsiä siitä, että valtavaa potentiaalia ei käytetä. :eek: :david:

Töissä pukeudun konservatiivisesti housupukuun (kesäisin tulee käytettyä hametta). Jos ei ole tiedossa palavereja tms. niin jätän jakun pois. Kaapista löytyy huimat määrät housupukuja ja paitapuseroita.. Yritän kuitenkin olla näyttämättä tylsältä. Suuri osa jakkupuvuistani ovat nuorekkaita ja erikoisemmilla leikkauksilla, eikä missään nimessä harmaata, yäk!
Aina korkkarit, joko normaalit tai saapasversiot. Kenkä- ja laukkuvarastoni alkaa tarvita oman vaatehuoneen. :D

Vapaa-ajalla farkkuja, t-paitoja, neuleita ja tennareita.

Suosikkikaupat: Gaudete, Seven, Zara, Rizzo, MaxMara.
Suosikkimerkit: D&G, Diesel, Dsquared, Burberry (ilman ruutua!) ja Hugo (treenivaatteissa Nike). Ulkomailta tuon tullessani Guccia.

Tyylini on aina ollut rennon naisellinen. Naisellisuus on tosin korostunut entisestään asuttuani Pariisissa. Hupaisaa oli kuitenkin se, että siellä mua pidettiin haboineni "korstona" (163/52)!

Vargas sanoi:
Kyl täytyy sanoa, et huh huh ku välillä kattelee varsinkin meidän koulussa olevia naisia. Mun mielestä suomalaisnaiset vois panostaa itteensä pikkusen enemmän

IMO kun nainen on oikeesti hyvännäkönen niin se näyttää hyvältä oli sillä päällä sitten haalarit tai iltapuku,meikkiä tai ei.

ja jokainen voi nyt ykkikkee miettiä miten tää liitty mihinkään... :rolleyes:

Nykyiset vaatteet ovat vuodelta miekka ja kivi, uusia ostetaan (jos ostetaan) kun edelliset hajoaa. Nykyiset lenkkarit ovat 6 v nuoret ja hyvin toimivat.
Ja vaatteethan pestään vasta kun itteä häirittee. :evil:
Ja mitäpä sitä seuraamaan muiden pukeutumista, ku ei omastaankaan välitä.

Alec sanoi:
IMO kun nainen on oikeesti hyvännäkönen niin se näyttää hyvältä oli sillä päällä sitten haalarit tai iltapuku,meikkiä tai ei.
Totta joka sana. Enemmän mua ärsyttää sellaiset naiset, ketkä ei pysty ilman hirveää tälläytymistä suunnilleen edes hakemaan maitoa lähikaupasta.

Vargas sanoi:
Kuulostaa siltä, kuin asuisit Nastolassa.

Itse kuljeskelen fakuissa,buutseissa ja t-paidassa ja vastakkaisen sukupuolen pukeutumisesta ehdoton ykkönen kun vaimoni kiskaisee nahkahousut pvc-topin ja nahkatakin kun lähdetään baariin :kuola:

viitala sanoi:
Nykyiset vaatteet ovat vuodelta miekka ja kivi, uusia ostetaan (jos ostetaan) kun edelliset hajoaa. Nykyiset lenkkarit ovat 6 v nuoret ja hyvin toimivat.

Sopiiko kysyä, että miten on mahdollista pitää lenkkareita 6 vuotta? Meikäläisellä lenkkarin pohjat kuluvat vuodessa puhki... :rolleyes: Toisaalta myös maiharini pohjat ovat kuluneet slickseiksi viimeisten 2v aikana, eli lenkkarit eivät todellakaan ole ainoat kenkäni. Tunnustan, että myös lenkkareihin syntyvät kulumareiät vähentävät niiden käyttöikää.

Kesällä reisitaskushortsit, "formulakengät" tai sandaalit (ilman sukkia), kireähkö t-paita ja mahdollisimman matalat sukat. Muuten yleensä mustat nahkakengät, farkut ja t-paita tai neule, sekä farkkutakki tai joku mokka/nahkatakki.

Vaikeinta vaatteissa on sopivien löytäminen. Kenkiäkin aloin ostelee vasta kun Suomeen tuli erikoisliikkeitä. Halvimmat kengät makso 75e ja ne on mun mielestä jo sikahalvat, koska normaalisti en alle 100e saa kenkiä. Nyt on ~10 paria kenkiä, koot 49-52 (eri merkkien koot vaihtelevat runsaasti näillä pituuksilla) eli opiskelijaboksin eteinen on kohtuu täysi :)

Farkut on toinen vaikee ku ei monista merkeistä löydy 38" leveitä ja vähintään 36" pitkiä pöksyjä. Jaskalta ja Joonakselta löytyy yks tosi sopiva malli, joita on mulla on kahdet. Sitten Vanhemmat farkut sopii myös ku ne on kropan mukana hiukan venyny tjs.

Ironin kesäsetti:

B0001D8E7M.01-AXB63Z8TE6II3._SCMZZZZZZZ_.jpg

B0002F6T94.01-A172KRBRBPWTDK._SCMZZZZZZZ_.jpg

15752t.jpg

Joskus olen hevari joskus enämmän/vähemmän tavis...

Hevarina: Mustat farkut, MetallicA vyö, Maiharit, Slayer paita (muu bändipaita) tai vain musta paita, musta nahkatakki (lyhyt tai pitkä), lyhyessä nahkatakissa 100 niittiä, ketjut, piikkirannekkeet. (näin pukeuduin esim Tuskassa)

Sitten taviksenä (niikun esim töissä tai bileissä): Siniset farkut (marco polo), tavallinen paita (väreinä musta tai valkoinen (yleensä hihaton)), pikkutakki ("vaaleen musta" :rolleyes: ), mustat kengät (yleensä nahkaiset, muttei maiharit), sukat :D , Police lasit (tosi coolit), Beverly hills vyö.

Vaatteet toki vaihtuvat välillä :hyper:

Naisissa viehättää tyylitaju, eli ei rekkalesbo eikä teini pissixx. Naisen ehdottomasti seksikkäin "kohta" on lantio, eli kun lantio on "esillä" (ei siis tyrkyllä) niin :kuola: valuu. Parasta mitä olen nähnyt: Mustä toppi, (jossa pääkallo), Tiukat, seksikkäät, siniset farkut (hieman kuluneet), mustat kengät, maha näkyy ihan pikkuriikkisen ( :kuola: ), nahkatakki olalla (myös vähän kulunut), ja tietenkin kauniit kasvot. Itseasiassa ekaksi tulee ne kauniit kasvot, sitten vaatteet. Mutta numero uno on mitä liikkuu korvien välissä ttkai.
:david:

Mä ostan vaatteita, jotka näyttää hyvältä ja ovat riittävän halpoja. Mulla on myös joku fetissi kallokuviointiin, mutta niiden pitää olla kohtuupieniä, etteivät näytä törkeiltä. Värit tapaa olla mustaa enimmäkseen, paita saa olla tosin jokseenkin minkä värinen vain (niistä väreistä siis, jotka mulle sopii). Aika lailla hevimuotia kohti mun pukeutuminen nyökkää, vaikka mä pyrinkin olemaan astetta siistimpi kuin perushevijuoppo.

Nyt päällä on farkut, dressmannin musta t-paita (ei juuri käsistä kiristä jos ei niitä ole just treenannut ja v-aukosta mahtuu meikäläisenkin kaula) ja pakollinen kaulakoru.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom