Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
viitala sanoi:Kyl ne lenkkarit kestää, ku ei osta mistään Anttilasta niitä. Ei ne kyl kovin tyylikkäät enää 6 vuoden jälkeen oo, mut pysyy kasas.
viitala sanoi:Kyl ne lenkkarit kestää, ku ei osta mistään Anttilasta niitä. Ei ne kyl kovin tyylikkäät enää 6 vuoden jälkeen oo, mut pysyy kasas.
eddy sanoi:Nyt on ~10 paria kenkiä, koot 49-52 (eri merkkien koot vaihtelevat runsaasti näillä pituuksilla) eli opiskelijaboksin eteinen on kohtuu täysi
Farkut on toinen vaikee ku ei monista merkeistä löydy 38" leveitä ja vähintään 36" pitkiä pöksyjä. Jaskalta ja Joonakselta löytyy yks tosi sopiva malli, joita on mulla on kahdet. Sitten Vanhemmat farkut sopii myös ku ne on kropan mukana hiukan venyny tjs.
sitten sä pukeudut niinkuin mun isä,onnea :Drahkanaama sanoi:Ite suosin kaikkea noname kamaa. Ei saa näkyä merkkejä/kuvia/tekstejä ja muutenkin semmonen arkinen yksinkertainen pukeutumistyyli.
Prkl! No joo, ei tässä ihan teini enää ollakkaan. :kippis1:Alec sanoi:sitten sä pukeudut niinkuin mun isä,onnea :D
:Drahvas sanoi:puutsit + nahkatakki + nahkahousut + nahkalakki
rahvas sanoi:puutsit + nahkatakki + nahkahousut + nahkalakki