Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Newman sanoi:Naisten pukeutumisessa arvostan rohkeita leikkauksia ja yksilöllisyyttä ja väreistä tällä hetkellä tietysti musta tai tumman punainen tai violetti joissain tapauksissa.
Itse tykkään pukeutua seuraaviin ja värit vähän vaihtelee vuodenajan ja mielentilan mukaan:
Peruspukeutuminen: esprit, mexx, cottonfield, armani exchange jne.
Juhliin/erikoistilaisuuksiin: Canali sport, versace sport/classic, d&g ja class cavalli.
Nicolaksesta (Freda) löytyy mm. Armani, Dolce & Gabbana, Neil Barret, Corneliani. Sevenistä (Eerikinkatu) Calvin Klein Collection, Hugo, Dsquared. Solostakin voi löytää jotain, kannattaa käydä kaikki kolme kauppaa läpi... Axel Clothingissa (Iso-roba) ollu joskus muutamia Versacen halvempia malleja, samoin Be Upin kenkiä.rocky6 sanoi:Mistä löydät esim. Armania (stockalla parihassua kappaletta exchangea, armani jeansia jossain) ja D&G (Maranellossa myös pari hassua mallia) saati Versace? Tilaatko netistä vai haetko ulkomailta?
Heh, voisin sanoa samaa, mutten nyt ihan noita radikaaleja sanoja käyttäen. (Ihmiset saavat kaiken sen hienon kuvan ihmisestä mitä media syöttää)osku sanoi:Natsi/bläkkäri.
NP sanoi:Heh, voisin sanoa samaa, mutten nyt ihan noita radikaaleja sanoja käyttäen. (Ihmiset saavat kaiken sen hienon kuvan ihmisestä mitä media syöttää)
Järeähköt nilkkurit (ts. lyhytvartiset maiharit)
Mustat reisitaskuhousut
Bändipaita/Musta paita
Musta huppari
Tumman sininen farkkutakki
Suht tylsän värinen, mutta simple is best.
EDIT: Lisäystä.
quiz sanoi:Pukeutuneena hoikat ihmiset näyttävät aina tyylikkäimmiltä. Joku iso bodari kun vetää puvun päälle, niin siitä on tyyli ja hyvältä näyttäminen kaukana.
Timba79 sanoi:Aha ja montakos bodaria sä sitten olet nähnyt puku päällä? Ei se miehen koko tee tähän mitään ratkaisua, vaan se miten se puku istuu. Jos sitä pukua ei kaupasta saa, niin sitten se varmaan on järkevämpää teettää jos meinaa että se näyttää hyvältä.
Ja mä tunnen yhden isonkokoisen bodarin jonka olen nähnyt useasti puku päällä ja puku tälle miehelle sopii kuin nenä päähän. Ehkä hän itsensä tästä tunnistaakin jos sattuu lukemaan. ;)