Pukeutumistyyleistä

Dragon sanoi:
Joskus sitten kun mä olen Vin Diesel niin alan käyttämään slim-paitoja.

Tuossa meillä on tasan yhteinen tavoite! Ens keväänä pitää olla päkki esillä ja mentalwearin fit-paita päällä. Oikeastaan pitäis ostaa kyseinen paita jo nyt, niin vois harjoittaa mielikuvapsyykkausta välipäivinä :whip:

Tässä kun selailin läpi tätä threadia, niin pisti silmään sellainen huomio, että kukaan ei ole maininnut sanallakaan Leviksen farkkuja. Vai oonko mä niin :david: (muumio), että olen ainut joka niitä käyttää?

Levikset ovat ihan sairaan nopeat ostaa kun tietää etukäteen mikä koko pitää olla. Kävelen aina suoraan 501-hyllylle ja otan kokoni, maksan ja painun kotiin. Ja aikaa kului kaupassa minimaalisesti. Minäkään en TODELLAKAAN viihdy vaateostoksilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikista parhaimmalta näyttää aina ne kuteet joita ei ole varaa ostaa. Yleensä jostain käsittämättömästä syystä ajaudun aina ostamaan Mexxin neulepaitoja, viimeksi eksyin kuitenkin Marlboron vastaavaan. Itse asiassa tälläkin hetkellä Stokkalla olisi aivan mainion näköinen hieman kulahtaneen oranssi neulepaita joka houkuttaa niin pirusti, hinta on vaan 99€.

Muuten liikutaan farkkulinjalla, niin housut kuin takki, niin kauan kunnes lumi yllättää. Jalassa mieluiten maiharit/vaelluskengät. Baariin luonnollisesti pitää kaivaa jotain tiukempaa T-paitaa tms. päälle, jotta voi rintakehä rottingilla töniä muita uroita kauemmas tiskillä... :rolleyes:

Catin kengät, jotka täällä onkin todettu hyviksi ovat kiistattomasti parhaat popot mitä omistan, yhdet vuonna -97 ostetut ovat mulla vieläkin käytössä pihatyökenkinä.

Mun täytyy sanoa poikittainen sana noista Catepillarin kengistä. Mulla on kahdet tuon merkkiset enkä ole pitänyt yhtään. Molemmat on ostettu Suomesta ja ihan oikeista kenkäkaupoista, että eivät tod. näk. ole olleet mitään piraattipaskaa. Molemmat hajosivat nopeammin kuin kengät mulla yleensä ja useasta eri kohdasta. Kengät ovat helvetin painavat ja sisäpohjassa ei ole minkäänlaista muotoilua. Ja mä dorka ostin merkin maineen takia tota paskaa kahteen kertaan. :curs:

N.O.Kummonen sanoi:
Mun täytyy sanoa poikittainen sana noista Catepillarin kengistä. Mulla on kahdet tuon merkkiset enkä ole pitänyt yhtään. Molemmat on ostettu Suomesta ja ihan oikeista kenkäkaupoista, että eivät tod. näk. ole olleet mitään piraattipaskaa. Molemmat hajosivat nopeammin kuin kengät mulla yleensä ja useasta eri kohdasta. Kengät ovat helvetin painavat ja sisäpohjassa ei ole minkäänlaista muotoilua. Ja mä dorka ostin merkin maineen takia tota paskaa kahteen kertaan. :curs:

Kumma juttu, oot eka jonka kuulen reklamovani noista kengistä, mutta pakko noinkin suositussa lapikasmallistossa olla paskaakin joukossa. Mulla on neljäs pari menossa ja eka parikin on tosiaan vielä käytössä.

Percele sanoi:
Kumma juttu, oot eka jonka kuulen reklamovani noista kengistä, mutta pakko noinkin suositussa lapikasmallistossa olla paskaakin joukossa. Mulla on neljäs pari menossa ja eka parikin on tosiaan vielä käytössä.
Mulla on myös Catin mustasta nahasta sorvatut kengät ja hyvin on pysynyt täälläkin koossa. Useamman vuoden vanhat, radiohiiliajoituksen mukaan n. 3-5 vuotta.

Lisäystä jälleen mun aiempiin listoihin: Baarissa tykkään käyttää myös pitkähihaista joka on t-paidan paksuinen. Ostin vuosi sitten Kenneth Colen valkoisen paidan ja se on mun mielestä uber-cool. Kenneth Cole on aika paljon noihin pukuihin suuntautunut, joten toikin oli tarkoitettu ilmeisesti vaikka pikkutakin alla pidettäväksi... tai jotain.

Itelläkin on muuten 3-vuotiaat Catin tossut, hyvin ovat kestäneet, vaikka on noilla esim. tullut uitua mudassa festareilla.

Cat :rock:

Itellä yhdet Catin saappaat. Muuten tod. hyvät (laadukas nahka ja pohjat sekä mulle sopiva lesti), mutta nauhoitus on huono. Saappaat "syövät" nauhoja poikki aikamoista vauhtia. Sitten toisen pottuvarpaan kohdalta on vissiin joko nahka tai sisävuoraus kulunut jotenkin, kun hiertää ihon verille asti. Pelastusarmeijalle menevät, ei voi mitään. Harmi sinänsä, kun pohjassa oisi kulutusvaraa ja nahka on vielä erinomaisessa kunnossa (olen lankkaillut). Nooh, nykyään kävelen tyytyväisenä jenkkiarmeijan maihareissa (sateella Haltin drymaxx saappaat). :) Semmoiset kun löytää hyväkuntoiset, lankkailee silloin tällöin ja tarvittaessa vaihdattaa suutarilla uuden kulutuspinnan pohjaan, niin ovat kyllä pirun hyvät ja hintaakin vain 50€/pari. Mulla on noita nykyään kahdet, toiset isompaa kokoa talvikäyttöön.

Tomi sanoi:
tai Dressmanista ostettuja vaatteita. Voit siis huokaista helpotuksesta. ;)

höh, mikäs vika dressmannin vaatteissa on? Edullisia ja laadukkaita.

metalman sanoi:
höh, mikäs vika dressmannin vaatteissa on? Edullisia ja laadukkaita.

Mielestäni pelkästään edullisia, laatu on kyllä suoraan verrannollinen hintaan eli eivät kestä käyttöä yhtä hyvin kuin "merkkivaatteet". Ompeleet repeilee ja värit haalistuu varsin nopeasti...

N.O.Kummonen sanoi:

Kaveri osti Stockkan jostain megasuuresta tarjouksesta cätit (ihan ne perusmallin varrelliset mustat), ja ne ei oo kestänyt yhtään. Menee mm. vedet läpi pohjasta ja ompelukset harottaa. Oisko niin, että noi tarjouserät on paskempaa laatua? Tosin, mahtuu kaikkiin merkkeihin maanantai-aamun krapulakappaleita. Sitä en ymmärrä joidenkin osalta, että jos ostaa kalliit kengät (n.100€), niin ei viiti ostaa mehiläisvahaa tai jotain spraytä (n.10€), jolla sen kengän nahan saa myös pysymään kunnossa.

Antzu sanoi:
Kaveri osti Stockkan jostain megasuuresta tarjouksesta cätit (ihan ne perusmallin varrelliset mustat), ja ne ei oo kestänyt yhtään.

Jos hulluilta päiviltä [tm] on käynyt stiflat hakemassa, niin en ihmettele. HP kama on lähtökohtaisesti todella heikkolaatuista merkistä riippumatta. Enää puuttuu se, että halvat lentomatkatkin lennätettäisiin vuoden -68 Neuvosto Tupoleveilla. :jahas:

Antzu sanoi:
Oisko niin, että noi tarjouserät on paskempaa laatua?

On, varsinkin jonnekin hulluille päiville toimitetaan samalla nimikkeellä heikompilaatuista tavaraa jota sit voidaan myydä halvalla.

N.O.Kummonen sanoi:
Mun täytyy sanoa poikittainen sana noista Catepillarin kengistä. Mulla on kahdet tuon merkkiset enkä ole pitänyt yhtään. Molemmat on ostettu Suomesta ja ihan oikeista kenkäkaupoista, että eivät tod. näk. ole olleet mitään piraattipaskaa. Molemmat hajosivat nopeammin kuin kengät mulla yleensä ja useasta eri kohdasta.
Sama. Kävelin 3 paria Catin kenkiä puhki tahdilla 1 pari/6 kk, jonka jälkeen ostin Osirikset. Maksoi 129 euroa, mutta vuoden päivät olen niillä kävellyt, eikä kenkien kunnossa ole moittimista. Toiset Osirikset ostin alesta, 60 e. Osiris kestää ainakin siis minun käytössäni huomattavasti paremmin kuin Catin kengät.

nimim. "Ei koskaan enää Catteja"

Caterpillareissani nahka säilyi hyvänä ja lähes moitteettomana. Ne hajosivat pohjan ja pääliosan liitosompeleesta. Lisäksi ne tuhosivat nauhoja ääntä nopeammin ja sisäosan vuoraus ei kestänyt kantapään takaa. Nyt on käyttökenkinä jotkut Salomonin vaelluskengät, jotka ovat kevyemmät ja paremmat jalassa ja olivat CATteja halvemmat. Toivottavasti kestävät ja siltä näyttää.

Catit ja Osirikset taitaa kuitenkin edustaa hieman eri tyylejä.
Kellään kokemuksia New Rock-kengistä?
Tässä unelmani ja toivottavasti seuraava kenkäostokseni... :kuola:

newrock_135blk_l_01.jpg

Tomi sanoi:
Sama. Kävelin 3 paria Catin kenkiä puhki tahdilla 1 pari/6 kk, jonka jälkeen ostin Osirikset. Maksoi 129 euroa, mutta vuoden päivät olen niillä kävellyt, eikä kenkien kunnossa ole moittimista. Toiset Osirikset ostin alesta, 60 e. Osiris kestää ainakin siis minun käytössäni huomattavasti paremmin kuin Catin kengät.

nimim. "Ei koskaan enää Catteja"
Mulla on myös osiriksen monot chillailu kenkinä... ne on tosin enemmän skeittitossut.

Baarissa käytän välillä ekcon ruskeita nahkaisia tossuja jotka näyttää juhlavilta, mutta on todellisuudessa sellaset että niillä voisi vaikka melkein pelata korista. Hyvä tanssiakin noilla kaiken lisäksi...

Tässä unelmani ja toivottavasti seuraava kenkäostokseni...

Noi kengät näyttävät yhtä mukavilta kuin hirvikolari! :)

Tomi sanoi:
Maksoi 129 euroa, mutta vuoden päivät olen niillä kävellyt, eikä kenkien kunnossa ole moittimista. Toiset Osirikset ostin alesta, 60 e. Osiris kestää ainakin siis minun käytössäni huomattavasti paremmin kuin Catin kengät.

Täytyy tässä kai sitten myöntää, että on tuolla skedekenkä osastollakin laatu parantunut. Ei niitä voi ihan paskaksi haukkua, kun niin moni noita kehuu. Itsellä on päinvastaiset kokemukset skedekengistä. Aikanaan noita sain noita lähes ilmaiseksi ja jokaista kenkäparia yhdisti paska laatu :).

Jopa kauppias jolta näitä kenkiä sain sanoi rehellisesti, että näissä merkeissä ei hinta ja laatu kohtaa. Näitä kenkiä kuluttelin kymmeniä pareja(mm. Osiris).

Dracone sanoi:
Tässä unelmani ja toivottavasti seuraava kenkäostokseni... :kuola:

[OMG]http://media.venda.com/cloggs/ebiz/cloggs/invt/922/newrock_135blk_l_01.jpg[/IMG]
Nuo kengät ovat kenkämaailman historian homoimmat kengät. Aivan järkyttävät. Voisin kuvitella tuollaiset jollekin transsulle, mutta en taida jaksaa.

N.O.Kummonen sanoi:
Noi kengät näyttävät yhtä mukavilta kuin hirvikolari! :)

word. Ihan kauheat. Mutta makuasiat on makuasioita, en myöskään tykkää kansantansseista joten se siitä ...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom