Hannibal sanoi:Pakkotoisto.com - metroseksuaalien ja rekkalepsojen kohtauspaikka.
.
Hannibal, rakastan sua. :haart: :haart: :haart: :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannibal sanoi:Pakkotoisto.com - metroseksuaalien ja rekkalepsojen kohtauspaikka.
.
Argh, ei taas. Ne Bronxit näyttää hipitihopsis-farkuilta ainoastaan perseettömien kyniksien päällä. Mulla on kuudet Bronx Clothingin housut, joista yhdetkään ei lökötä. Syksyllä Bronxin housut, iso t-paita ja windbreaker-takki. Talveksi windbreaker vaihtuu mustaan Niken untuvatakkiin. Kengistä Osirikset ovat eniten käytössä.BadHair sanoi:Tuli jo tuolla tatuointi-threadissa itkettyä aiheesta, mutta tähänkin vielä.
Kesät talvet mennään aika pitkälle farkkulinjalla. Ei tosin mitään hiphop-Bronxeja...
Tomi sanoi:Argh, ei taas. Ne Bronxit näyttää hipitihopsis-farkuilta ainoastaan perseettömien kyniksien päällä.
Tomi sanoi:Argh, ei taas. Ne Bronxit näyttää hipitihopsis-farkuilta ainoastaan perseettömien kyniksien päällä. Mulla on kuudet Bronx Clothingin housut, joista yhdetkään ei lökötä.
Hannibal sanoi:Kuulin tänään metroseksuaalin määritelmän: homo joka panee naisia.
Aimotarmo sanoi:voi "hieman" hidastaa sitä oman identiteetin löytämistä.
Hannibal sanoi:"Oman identiteetin löytäminen". "Oman identiteetin etsiminen". Just.. Homojen hommaa. :urjo:
vilma-liina sanoi:Ja kodin lisäksi minua ei kyllä nähdä ilman meikkiä muualla kun aamulenkillä. Mä kunnioitan kanssa ihmisiä sen verran, etten halua järkyttää heidän mielenrauhaa mun luonnon-ei-niin-kauniilla pärställä.