Hannibal sanoi:Pakkotoisto.com - metroseksuaalien ja rekkalepsojen kohtauspaikka.
Anteeksi, joudun piipahtamaan oksennusämpärilläni..
Piristit juuri iltaani! :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannibal sanoi:Pakkotoisto.com - metroseksuaalien ja rekkalepsojen kohtauspaikka.
Anteeksi, joudun piipahtamaan oksennusämpärilläni..
Antzu sanoi:P-A opiskelijana joutunut viimeaikoina turvautumaan H&M:ään mm. neuleiden osalta. Niistä oon aika positiivisesti yllättynyt, vetoketjulliset maksaa n.29€, ja on ihan yhtä siistejä kuin esim. Polon 129€:n neuleet. Hyviä kutomaan noi kiinalaiset. :thumbs:
Eugen sanoi:Naisissa iskee tietty tyylikäs ja huoliteltu tuuli, mutta vähemmälläkin pärjää. Niin ja mikään ei ole kauheampaa, kuin rouvahtava tyyli nuorilla naisilla. Itsensä tyrkyttäminen vaatteilla on muuten epäseksikästä ja väkisin rupeaa arvailemaan kys. naisen korvanväliosastoa. Pikkuseksikkyys on paljon parempi. Mielenkiintoisempaa on pieni lupaus, joka jättää paljon arvailujen varaan.
Et ole, etkä edes metroseksuaali, koska hekin ovat niin tyylitajuisia, etteivät ikinä pitäisi panssariketjuja tai Dressmanista ostettuja vaatteita. Voit siis huokaista helpotuksesta. ;)Wondadog sanoi:Mua sitten huvittaa toi "metroseksuaali"-termin käyttö joka paikassa...
Kyllä, minulla on panssariketju kaulassa ja ranteessa, 3 sormusta, laitan hiukset joka aamu, pyrin vaihteleen hiustyyliä silloin tällöin, laihdutin laskemalla kaloreita, ja ostan säännöllisesti uusia vaatteita. SO WHAT!?!
Olenko nyt joku homon esiaste?
Tomi sanoi:Et ole, etkä edes metroseksuaali, koska hekin ovat niin tyylitajuisia, etteivät ikinä pitäisi panssariketjuja tai Dressmanista ostettuja vaatteita. Voit siis huokaista helpotuksesta. ;)
Wondadog sanoi:Pelimies ei kaloreita laske :D
Wondadog sanoi:... laihdutin laskemalla kaloreita ...
rintafile sanoi:Vähän kausiluontosta täälläkin toi pukeutuminen...
Antzu sanoi:Percele: 2 H&M:n neuletta on kestänyt tosi hyvin. Toisesta, mustasta, ei ole edes lähtenyt pahasti värit eikä se ole kulahtanut sellaseks löysäks rätiks kuten mm. yks aiempi Matiniquen neule, vaikka on tullut käytettyä ja pestyä aika paljon. Eli aina se hinta ei kerro kaikkee vaikka merkki olis mikä, usein tuotteista kyllä jo sitä materiaalia kokeilemalla tietää kauanko se tulee kestämään.
RedNeck sanoi:Rumat ne vaatteilla koreilee.
Multa unohtui Peakki aiemmalta listalta... :( kaapista löytyy useampikin Ruottalaisten sorvaama pusero. Asiallinen merkki mielestäni.Force sanoi:Peak on kyllä rule merkki. On vaan ruotsalaisten kuteet aika kalliita.
Dracone sanoi:Osuvasti sanottu!
[oMG]http://LOPETA NYT JO![/IMG]
[oMG]http://[/IMG]
Wondadog sanoi:Vaatekaappi koostuu pääosin Dressmannista saatavista puuvilla/sametti/farkkuhousuista, peruskireistä t/pikeepaidoista tai neuleista.
Tomi sanoi:Mulla on kuudet Bronx Clothingin housut, joista yhdetkään ei lökötä.
rintafile sanoi:Olix tässä joq haalarikuwa?