Pukeutumistyyleistä

Hannibal sanoi:
Pakkotoisto.com - metroseksuaalien ja rekkalepsojen kohtauspaikka.

Anteeksi, joudun piipahtamaan oksennusämpärilläni..

Piristit juuri iltaani! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Catepillarin puolivarrelliset kengät, leviksen farkut, ei löysät mutta ei tiukatkaan, Nahkatakki, kaulukset pystyssä... Ja SA-int vyö.. Simply the Best!

Antzu sanoi:
P-A opiskelijana joutunut viimeaikoina turvautumaan H&M:ään mm. neuleiden osalta. Niistä oon aika positiivisesti yllättynyt, vetoketjulliset maksaa n.29€, ja on ihan yhtä siistejä kuin esim. Polon 129€:n neuleet. Hyviä kutomaan noi kiinalaiset. :thumbs:

Ei ne H&M-rytkyt kyllä ihan samaa tasoa Polo neuleiden kanssa ole, yksi konepesu ja avot. Tosin ne maksavat niin naurettavan vähän, ettei niitä montaa pesua tartte pitää.

Mullakin on jalassa yleensä Bossin chinot tai montanat/alabamat, paitoina Hilfigerin ja Polon neuleet. Catin kengät, jotka täällä onkin todettu hyviksi ovat kiistattomasti parhaat popot mitä omistan, yhdet vuonna -97 ostetut ovat mulla vieläkin käytössä pihatyökenkinä. Käytän merkkivaatteita lähinnä käytännön syistä; oletan niiden kestävän kauemmin joka tarkoittaa vähemmän hajoilemista vaatekaupoissa.

Vähän kausiluontosta täälläkin toi pukeutuminen. Välillä sitä kulkee milloin missäkin maailman paskasimmissa farkuissa ja kulahtaneessa valkosessa merkittömässä T-paidassa. Kotona taas on käytössä millon mitäkin: verkkarit, kasaricolleget, faijan vanhat ripulinruskeet vakosamettihousut jne. Ihmisten ilmoille mennessäni katon kyllä pikkasen, mitä mä niskaani heitän. Tän hetkinen ulkoilmavarustus: farkut, kenkinä sellaset valkosta nahkaa olevat melkeenläpsyttimet, tummanpunanen nahkavyö, valkonen ohut pitkähihanen paita, päällä musta nahkabalsa ja päässä kuitugeeliä.

Eugen sanoi:
Naisissa iskee tietty tyylikäs ja huoliteltu tuuli, mutta vähemmälläkin pärjää. Niin ja mikään ei ole kauheampaa, kuin rouvahtava tyyli nuorilla naisilla. Itsensä tyrkyttäminen vaatteilla on muuten epäseksikästä ja väkisin rupeaa arvailemaan kys. naisen korvanväliosastoa. Pikkuseksikkyys on paljon parempi. Mielenkiintoisempaa on pieni lupaus, joka jättää paljon arvailujen varaan.

Enpä olis osannu paremmin sanoa :kippis1:

(putosi penkiltä Hannibalin "kohtauspaikka)mailille... :D )

Mua sitten huvittaa toi "metroseksuaali"-termin käyttö joka paikassa...
Kyllä, minulla on panssariketju kaulassa ja ranteessa, 3 sormusta, laitan hiukset joka aamu, pyrin vaihteleen hiustyyliä silloin tällöin, laihdutin laskemalla kaloreita, ja ostan säännöllisesti uusia vaatteita. SO WHAT!?!
Olenko nyt joku homon esiaste?

Vaatekaappi koostuu pääosin Dressmannista saatavista puuvilla/sametti/farkkuhousuista, peruskireistä t/pikeepaidoista tai neuleista.

Vaimoni päällä pidän niin suorista housuista kuin farkuista, paidoissa ehdoton suosikki on sellainen neule mikä jättää toisen olkapään paljaaksi.
Mutta ylipäätään naiselle yleensä sopii sellainen asustus, minkä kanssa on 3 sekunniksi pysähtynyt miettimään "miltä nämä näyttää"...

Wondadog sanoi:
Mua sitten huvittaa toi "metroseksuaali"-termin käyttö joka paikassa...
Kyllä, minulla on panssariketju kaulassa ja ranteessa, 3 sormusta, laitan hiukset joka aamu, pyrin vaihteleen hiustyyliä silloin tällöin, laihdutin laskemalla kaloreita, ja ostan säännöllisesti uusia vaatteita. SO WHAT!?!
Olenko nyt joku homon esiaste?
Et ole, etkä edes metroseksuaali, koska hekin ovat niin tyylitajuisia, etteivät ikinä pitäisi panssariketjuja tai Dressmanista ostettuja vaatteita. Voit siis huokaista helpotuksesta. ;)

Tomi sanoi:
Et ole, etkä edes metroseksuaali, koska hekin ovat niin tyylitajuisia, etteivät ikinä pitäisi panssariketjuja tai Dressmanista ostettuja vaatteita. Voit siis huokaista helpotuksesta. ;)

..osui ja upposi... :lol2:

Ihmetyttää silti väliin miten tuosta termistä muokataan uutta "trendiä", esim markkinointi & mainonta-lehdessä oli kevytkurkon markkinoinnista, ja siinä heppu vastasi : "Mainosten idea on tuoda kevyt kurko ihan saman käyttäjäkunnan juomaksi kuin tavallinen kurkokin, sitä ei ole kohdennettu erikseen metroseksuaaleille ihmisille" tmsvapaalainaus...

Pelimies ei kaloreita laske :D

Wondadog sanoi:
Pelimies ei kaloreita laske :D

Wondadog sanoi:
... laihdutin laskemalla kaloreita ...

Busted. :jahas:

Percele: 2 H&M:n neuletta on kestänyt tosi hyvin. Toisesta, mustasta, ei ole edes lähtenyt pahasti värit eikä se ole kulahtanut sellaseks löysäks rätiks kuten mm. yks aiempi Matiniquen neule, vaikka on tullut käytettyä ja pestyä aika paljon. Eli aina se hinta ei kerro kaikkee vaikka merkki olis mikä, usein tuotteista kyllä jo sitä materiaalia kokeilemalla tietää kauanko se tulee kestämään.

Vitut mistään tyylistä. Heteromiehen on tyydyttävä vaatteisiin, jotka mahtuu/istuu päälle, eikä näytä liian typerältä.

Antzu sanoi:
Percele: 2 H&M:n neuletta on kestänyt tosi hyvin. Toisesta, mustasta, ei ole edes lähtenyt pahasti värit eikä se ole kulahtanut sellaseks löysäks rätiks kuten mm. yks aiempi Matiniquen neule, vaikka on tullut käytettyä ja pestyä aika paljon. Eli aina se hinta ei kerro kaikkee vaikka merkki olis mikä, usein tuotteista kyllä jo sitä materiaalia kokeilemalla tietää kauanko se tulee kestämään.

Juu, oikeassa olet, on mullakin ollut pari ihan kestävää Henkkamaukan ja Zaran paitaa, mutta osasta ratkes saumat kainaloista ja kauluksesta parin pesun jälkeen. Kaipa noi kalliimmat vaatteet säilyy senkin takia paremmin, että niitä kohtelee paremmin kuin parin kympin neuleita.

Tulee pukeuduttua hyvinkin yksinkertasen olosesti, vaikkakin useasti kunnon merkkivaatteisiin. Sininen Gantin pitkäkauluksinen "tuulitakki" on kestosuosikki, ei mitään turhaa, pieni logo vain ja pari taskua ulko -ja sisäpuolella.

Farkkuja ei tällä pituudella(ja myös niillä pakaroilla helposti löydä). Parit bossin farkut ja sitten näitä "hopparimerkkejä". Perusneuleita ja kauluspaitaa tulee sitten käytettyä ja jotkut skeitti/koriskengät jalassa.

Korut ei oikein innosta.

Minä olen järkyttynyt. Syy on tässä: Heti kun täytin 18 vuotta, vanhuus iski ryminällä. Nykyisin viihdyn mukavissa ja käytännöllisissä (ja joskus myös hieman virttyneissä) vaatteissa. Vielä ollessani yläasteella, niin talvet kuljettiin ilman pitkiä kalsareita pakkasen ollessa parhaimillaan -30 astetta. Mutta ei puhettakaan, että enää! Nytkin piti jumalauta laittaa jo lokakuussa pitkät kalsarit jalkaan kun pakkasmittari vaan hipaisikin nollaa. Järkyttävää...

Vanhaksi sitä on tullut muutenkin: Enää ei jaksa lähteä edes ostamaan uusia vaatteita. Viimeksi olen käynyt vaateostoksilla yli vuosi sitten. Eräätkin mun housuista ovat kulumassa puhki persauksista (näkkyy jo läpi, kun katsoo ylhäältä päin) mutta ei vaan jaksa lähteä ostoksille. Ajattelee vaan, että kyllä se vielä kestää. Noh, mä ainakin käytän vaatteet loppuun asti jos ei muuta :D.

Koulussakin menee samat housut kuin treeneissäkin: mustat Adidaksen treenihousut ja nekin oli jollakulla jäänyt mökkiin (ovat kaiken lisäksi hieman isot :jahas: ).

Mä oon vaan liian laiska lähtemään ostoksille. Mä en edes kaiken lisäksi löydä sopivia vaatteita! Perskele, kun kaikki vaatteet on tarkoitettu sellasille perhanan rimppakintuille, tyyliin joillekin 10-vuotiaille kehittymättömille likoille. Mä oon menettänyt jo toivoni, että mä joskus löytäisin sopivia vaatteita ILMAN että mun pitää sovittaa kaikkia vaatteita ko. kaupasta tai käydä kaikki kylän naistenvaatekaupat läpi. Niin.

Olen huomannut myös sen, että mä jaksan panostaa vain treenivaatteisiin (nekin pitäisi vaan saada ulos sieltä pirun kaupasta). Huah...

Silti tekisi niin mieli ostaa uusia vaatteita mutta sitä vaan aattelee että "kun mä tässä puntilla käyn niin eihän ne vaatteet enää sovi parin kuukauden päästä ja rahat menee ihan hukkaan, kun joutuu taas ostamaan uusia."

Elämä on vaikeata... Niin kovin vaikeata.

Ps. En vastaa kirjoitusvirheistäni. Valituksia ei oteta vastaan... error..

Force sanoi:
Peak on kyllä rule merkki. On vaan ruotsalaisten kuteet aika kalliita.
Multa unohtui Peakki aiemmalta listalta... :( kaapista löytyy useampikin Ruottalaisten sorvaama pusero. Asiallinen merkki mielestäni.

Wondadog sanoi:
Vaatekaappi koostuu pääosin Dressmannista saatavista puuvilla/sametti/farkkuhousuista, peruskireistä t/pikeepaidoista tai neuleista.

Jope Ruonansuun sanoin: Dressman, jos haluat näyttää naapuriltasi ;)

Koska omistan suht vähän vaatteita niin ympärivuoden mennään aika samanlaisella kalustolla.
Vaikea ensinnäkin lähteä kertomaan omasta vaatetuksesta koska en tiedä vaatekappaleiden oikeita nimiä :)
Mutta yleensä päällä on joko mustat farkut tai ruskeat reisitaskuhousut? Yläkroppaan heitetään aina joku t-paita (yleensä tumma) ja päälle harmaa takki, paidan laitan vasta miinuskelien alkaessa. Jalkaan menee ruskeat lenkkarit, mustat miestenkengät? tai remmisandaalit kesällä.

Sillä ei ole minulle
periaatteessa mitään väliä lukeeko vaattessa batistini vai euroshopper, kunhan siitä ei tarvitse maksaa miljoonia. Sen verran katson aina ulos poistuessani että vaatteet ovat suht puhtaat ja se musta t-paita ei ole väljähtänyt pesussa. Tietysti en mitään älyttömiä kombinaatioita päälleni laita tyyliin: juhlakengät+valkeat tennissukat+vyölaukku+hankkijan lippis.

Naisten pukeutumisessa ei ole mitään ehdotonta juttua vaan moni asia toimii, paitsi hiphopbronxlökäpöksylook,
heavymetal goottilook tai lävistykset (paitsi korvissa) Meikkiä saa olla muttei liiotellusti. Tärkeintä on se naisellisuus, ei mitään tomboy meininkiä kiitos :)

Farkku + T-paita look. Joskus sitten kun mä olen Vin Diesel niin alan käyttämään slim-paitoja.

Tomi sanoi:
Mulla on kuudet Bronx Clothingin housut, joista yhdetkään ei lökötä.

Et viittis laittaa reiluna jätkänä Bronxista jotain tiettyä mallia + housujen tuumakokoa lahkeenpituudesta, kun ollaan yhtä pitkiä. Noita housuja löytyy jopa täältä itärajalta yhestä Dood's liikkeestä.

Koitin melkein tunnin erilaisia merkkejä ja perhana joko ne oli liian pitkät tai sitten aivan helevatan suuret.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom