Proteiinia ennen nukkumaan menoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hans
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Elikkäs ajattelin kysellä että minkämoisia kokemuksia porukalla on proteiinin käytöstä ennen nukkumaan menoa ja minkälaisia annosmääriä? (varmaankin isolaatti toimii parhaiten, mutta käytättekö ihan perus protskua vai jotain tiettyä yöproteiinia). Mulla on jäänyt nuo jauhottelut iltaisin vähemmälle ja olen sitten syönyt maitorahkoja tms.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hans sanoi:
Elikkäs ajattelin kysellä että minkämoisia kokemuksia porukalla on proteiinin käytöstä ennen nukkumaan menoa ja minkälaisia annosmääriä? (varmaankin isolaatti toimii parhaiten, mutta käytättekö ihan perus protskua vai jotain tiettyä yöproteiinia). Mulla on jäänyt nuo jauhottelut iltaisin vähemmälle ja olen sitten syönyt maitorahkoja tms.

Jotain hidasta on yleensä tapana syödä illalla. Maitorahka sun muut toimii hyvin, mutta jos jauhoja haluaa, niin kaseiini/maitoproteiini.

Joo kyllä se kannattaa. Oma iltapalani on

1 purnukka ehrmannia
20-30g heraa
3-4 rkl öljyä
loraus funlightia ja nannaa on pojat.

L0b0 sanoi:
Joo kyllä se kannattaa. Oma iltapalani on

1 purnukka ehrmannia
20-30g heraa
3-4 rkl öljyä
loraus funlightia ja nannaa on pojat.

Mulla vähän samansuuntainen setti, tosin tuota heraa en välttämättä laita, riippuu paljonko proteiinia on jo pitkin päivää tullut. Ja öljyn määrä vaihtelee samalla tavalla, eli illalla täydennellään jos muuten on jäänyt "vajaaksi". Mutta ehdottomasti illalla joku proteiinia + rasvakombo naamariin.

Itelläni on normaalisti menny purkki rahkaa ja sit ½-desiä whey-1:stä ja ½-desiä caseiinia.

Nyt kesällä ku yleensä (aina) tullu kotiin niin myöhään et ei jaksa rupee rahkojen kaa säätää ni pelkät jauheet vetäny.

Joskus 1-dl caseiinia mut maku sen verta infernaalinen et harvemmin.

Eikös fastilla viä oo maito90-prode?

Kyllähän toi tankkaus yöksi on aika hyvä olla, eipä pääse kataboliakaan tuleen aamuyöstä ja muutenkin kasvuhorkat nostaa tasojaan nukkuessa. Nykyään tullu niin tavaksi jo että vaikee nukahtaa ilman tankkausta.

Itsellä tossa vaan on sellanen ongelma ettei sitten ole aamusella oikein nälkä.

Ajattelin tankkailla Fastin soijaisolaatilla+ripaus maltoa mukaan!

jos vielä puhut ennen nukkumaan menoa otettavista proteiineistä, niin änge nyt se malto pois ennen kuin näet turhat jenkkakahvasi jo.

Minä veän tuommoista suklaatin makuista protein xl:ää. Ei varmaan mitenkään optimaalinen ole, mutta ei viitsi Hifistellä kovinkaan paljoa..

kunnes taas on rahaa ostaa pakkikselta herkkuja :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom