Proteiinia ennen nukkumaan menoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hans
  • Aloitettu Aloitettu
ace-oo- sanoi:
Minä veän tuommoista suklaatin makuista protein xl:ää. Ei varmaan mitenkään optimaalinen ole, mutta ei viitsi Hifistellä kovinkaan paljoa..

kunnes taas on rahaa ostaa pakkikselta herkkuja :evil:
miksei olis XL on oikein mainio yö protsku itsellänikin on tossa drinksu valmiina ilta juomaks :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
SF:llä on ainakin sellanen ihan ku: Yöproteiini. sitä oon nappaillu.
maistuu vaa järkyttävälle.. sitä saa vain "kaakaon makuisena"

ebeni sanoi:
jos vielä puhut ennen nukkumaan menoa otettavista proteiineistä, niin änge nyt se malto pois ennen kuin näet turhat jenkkakahvasi jo.

Luulen että mulle se on ihan hyödyks kun iltavuorosta tuun ja poljen sen 3,5km kotio fillarilla niin ajattelin sen niin että saa keho hiilareitakin palautumiseen...tiedä sitten. Ja malto saa tuon soijan paremmin sekoittumaan, tarkoitus ei ole ottaa desikaupalla sitä.

Hans sanoi:
3,5+3,5=7 :)

Kai sinä sentään muutaman tunnin siellä töissäkin olet ettet samantien lähde polkemaan takaisin kotiin kun pääset työpaikalle.

Ei kai siinä 3.5km todennäköisesti ihan hirveästi rasitu, että täytyisi huolehtia kovinkaan paljon palautumisesti.

No matkalla ei mutta 8-9 tuntia ruumiillista ja rasittavaa työtä verottaa hiilarivarstoja kylläkin ja kun olisi vielä tarkoitus saada lisää tuota massaakin... :)

Iltasin tulee naposteltua ennen nukkumaan menoa lähinnä kiinteää ruokaa, kuten tonnikala + rypsäri/ maitorahka + rypsäri -kombo, koska noi pirtelöt eivät pahemmin vie nälkää meikäläiseltä. Tosin todellista hifistelyä onkin se, että teen illalla valmiiksi pirtelön, johon läträän sekaan maitoa+heraa+maitoprodea ja soijaproteiinia. Kun sitten tuo yöllinen "pakollinen" kusireissu tulee, käyn jääkaapilla ja ryystän osan pirtelöstä janoon. Loppu setistä sekoittuukin sitten aamulla puuron sekaan. Hifistelyä/turhuutta, aivan sama mulle, tuleepahan kokeiltua. Ja kun kerran massakaudella olen, nuo maidosta tulevat hiilarit eivät pahemmin hetkauta...

Nick sanoi:
Kun sitten tuo yöllinen "pakollinen" kusireissu tulee, käyn jääkaapilla ja ryystän osan pirtelöstä janoon.

Tuleeko uudestaan kusihätä? Onko pirtelö vielä kelpo kunnossa aamulla?

Tavaksi jo muodostunut purkki Ehrmannia aina ennen nukkumaanmenoa :kuola: , joskus harvoin terästettynä hera80:llä riippuen mitä on tullut illalla syötyä. Jos Ehrmannit on jostain syystä loppu, niin silloin tilalla prodedrinksu... :D

Kuinka paljon muuten on haittaa maidon hiilareista, kun yleensä vähän ennen nukkumaan menoa tulee tehtyä maitoon iltapala jos ei oo mitään kunnon ruokaa.

Maitoa siis n. 5dl.

5 dl maitoa = 25g hiilaria

ei oo paha, ellet ole ketolla, ei se kovin isoa piikkiä sulle anna jos se on ainoa hiilari minkä otat illalla.

astro sanoi:
Tuleeko uudestaan kusihätä? Onko pirtelö vielä kelpo kunnossa aamulla?
Aamulla herätessä tosin tuntuu, että rakko tahtoo välillä räjähtää, mutta toistamiseen ei tarvitse "yön" aikana nousta kuselle. Todistaa tosin sen, että se aamuinen heijari tosiaan on kusiheijari, eikä yöllisten kiihkounien purkautuva lopputulos...

Mitä tuohon pirtelöön tulee, on aamulla vielä täysin juotavassa kunnossa. Kunhan muistaa sulkea sheikkeristä korkin yöllisen juomatauon jälkeen ja pistää litkun takaisin kylmään.

Itte oon kokeillu melkein kaikki mahdolliset yöprotskut läpi ja päätynyt käyttämään Nutri Plussan Best 3 Protein:ia.. Hera-soija-munaprotsku johon on laitettu extrasti mm. glutamiinia.
3 kukkurallista ruokalusikallista sekotettuna 3dl maitoon ja voi mennä tyytyväisenä goisailee.

ace-oo- sanoi:
Minä veän tuommoista suklaatin makuista protein xl:ää. Ei varmaan mitenkään optimaalinen ole, mutta ei viitsi Hifistellä kovinkaan paljoa..

kunnes taas on rahaa ostaa pakkikselta herkkuja :evil:
Protein XL sopii oikein hyvin iltaproteiiniksi, tohon vaan mukaan vielä vähän rypsäriä :thumbs:

PS. Jos ei maun puolesta mene alas, sekoita jauhot about 2-3dl vettä jonka jälkeen (siis kun on sekottunut kunnolla) lisäät 2dl maitoa :kuola:

(Jos ei vieläkään maistu, 0,5dl ON 100% whey minttusuklaata. Jos ei vieläkään, there's no hope :david:)

Onko Fastin soija90 hyvä yöproteiini? On nimittäin aika paljon hintaeroa tuon Maito90 kanssa. Nyt kun ketolla olen, niin pitäisi saada lihasten lähteminen minimoitua mahdollisimman hyvin..

On kyllä OT mutta samalla kysyisin, että toimiiko tuo hyvin aamupuuron kanssa myös? Kun jotkut sanovat, että aamulla olisi hyvä olla nopeita proteiineja mutta en tiedä kyllä mitään syytä, että miksi.

Itsekin luotan siihen, että kunnon proteiinilataus yötä myöten tekee gutaa. Etenkin, kun treenit menee yleensä aika myöhäiseksi.

Pyrin syömään prodet ihan ruoasta, harvemmin iltaa vasten otan enää prodelisiä. Hyvä setti lihaa (kanaa/kalkkunaa/sikaa/nautaa) ja jotain kasviksia, yleensä myös hedelmiä (näistä hiilarit, ei siis pastasta, riisistä tms.).

Onko Fastin soija90 hyvä yöproteiini? On nimittäin aika paljon hintaeroa tuon Maito90 kanssa. Nyt kun ketolla olen, niin pitäisi saada lihasten lähteminen minimoitua mahdollisimman hyvin..

On kyllä OT mutta samalla kysyisin, että toimiiko tuo hyvin aamupuuron kanssa myös? Kun jotkut sanovat, että aamulla olisi hyvä olla nopeita proteiineja mutta en tiedä kyllä mitään syytä, että miksi.

Mulla on tota, ja olen sitä kyllä joskus iltaisinkin ottanut. Miksikäs ei, protua se on sekin.

Puuroonkin olen sitä joskus kokeillut, mutta suosittelen jotain antamaan vielä makua siihen puuroannokseen, sillä toi Soija90 on, öh, aika karskin makuista sinällään.:D Itse laitan esim. Canderelin sokeritonta kaakaojauhetta, Tropicin O'Light -mehutiivistettä ja hasselpähkinäöljyä. :kuola: Ja puurosta kandee tehdä tosi vetistä, ennen kuin laittaa tota soijaprodea, se imee hirveesti vettä.

Yleensä otan 1rkl rypsäriä ja 250g maitorahkaa, jossa on liraus maitoa ja fun lightia seassa. Kananmunia keitän lisäks joskus jos on isompi nälkä. :)

Tuli tässä taas huomattua kuinka hyvä hinta-proteiinisuhde maidolla on.

Maitopurkista tuntuisi saavan kaseiinia yli 1.5 kertaa halvemmalla kuin halvimmistakaan kaseiinijauhoista. ja maistuu hyvältä eika tarvi sekoitaa ja säätää.

Onko siis jotain haittaa siitä että vaan illalla juo muutaman lasin maitoa nuoden kaseiinijauhojen siaan ? eikai se laktoosi siinä niin paljoa lihota tms.? (sehän on kuitenkin hitaasti eikä nopeasti imeytyvää hiilihydraattia )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom