Itsekin luotan siihen, että kunnon proteiinilataus yötä myöten tekee gutaa. Etenkin, kun treenit menee yleensä aika myöhäiseksi.
Pyrin syömään prodet ihan ruoasta, harvemmin iltaa vasten otan enää prodelisiä. Hyvä setti lihaa (kanaa/kalkkunaa/sikaa/nautaa) ja jotain kasviksia, yleensä myös hedelmiä (näistä hiilarit, ei siis pastasta, riisistä tms.).
Onko Fastin soija90 hyvä yöproteiini? On nimittäin aika paljon hintaeroa tuon Maito90 kanssa. Nyt kun ketolla olen, niin pitäisi saada lihasten lähteminen minimoitua mahdollisimman hyvin..
On kyllä OT mutta samalla kysyisin, että toimiiko tuo hyvin aamupuuron kanssa myös? Kun jotkut sanovat, että aamulla olisi hyvä olla nopeita proteiineja mutta en tiedä kyllä mitään syytä, että miksi.
Mulla on tota, ja olen sitä kyllä joskus iltaisinkin ottanut. Miksikäs ei, protua se on sekin.
Puuroonkin olen sitä joskus kokeillut, mutta suosittelen jotain antamaan vielä makua siihen puuroannokseen, sillä toi Soija90 on, öh, aika karskin makuista sinällään.:D Itse laitan esim. Canderelin sokeritonta kaakaojauhetta, Tropicin O'Light -mehutiivistettä ja hasselpähkinäöljyä.
Ja puurosta kandee tehdä tosi vetistä, ennen kuin laittaa tota soijaprodea, se imee hirveesti vettä.