Proteiinia ennen nukkumaan menoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hans
  • Aloitettu Aloitettu
Vähä off topic, mutta iski paniikki kun sekoitin EI rasvatonta maitoa n.3dl slow fx:n sekaan.. Avasin sheikkerin ja koitin kaataa kurkkuun, mutta mtn ei tapahtunut :D
setti on ihan jäätävän jäykkää. Eli onko se rasvaton maito must, vaiko täytyykö nestettä muka lykkiä litratolkulla sekaan?!

Reilusti enemmän nestettä, tarvitsetko muuten todella noin pirusti protskua? Vähempikin varmaan riittäisi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Reilusti enemmän nestettä, tarvitsetko muuten todella noin pirusti protskua? Vähempikin varmaan riittäisi.

Hieman epäselvästi oli tullu kirjotettua. Eli siis tuo 3dl on maidon määrä, protskua laitan sen perus 1dl :) En sitten viitsinyt ihan haaskuuseenkaan sitä betonia heittää, niin laitoin sekaan vähän vettä ja join. Maha meni ihan kivasti sekasin. Tarvii vissii käydä perus Fastin Maitoa hakemassa :thumbs:

Itse vetelen illalla 250g maitorahkaa tai 200g raejuustoa ja jos päivän rasvasaanti ollut pientä perään rasvaksi kourallinen (50g) maapähkinöitä (50 grammassa pähkinöitä 13g prot, 6.5g hiil 21.5g rasv).

Sitä olen miettinyt kun toi nukkumaanmenoaika vaihtelee todella paljon ja iltapalan syön kuitenkin aina 21:30-22:00 välillä, jos menenkin nukkumaan vasta puolenyön maissa tai jälkeen, pitäisikö vetää vielä hiukan proteiinia naamaan "toisena iltapalana"?

Soija on vastoin yleistä luuloa nopeaa imeytymään. Ja kyl mulla on tapana vetää ainakin "toinen" iltapala jos menee aikasemmasta jonkin aikaa ennen nukkumaanmenoa, ei se x-tra purkki rahkaa tapa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom