Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by JMS-
No nyt kun noista öljyistä tuli puhetta niin minkäs verra porukka ottaa päivittäin tota pellavasiemenöljyä ja kalaöljyä? Eli syöttekö enemmän kun etikeissä lukee. Ite oon ottanu noitten annostusten mukaan tyyliin 7millilitraa kalaöljyä ja 15millilitraa pellavasiemenöljyä. Onko isommista määristä hyötyä/haittaa?
Ja vielä lisäykseks että minkäs verra noita oliivi ja rypsiöljyjä ois hyvä popsia päivittäin
Originally posted by JMS-
juuu on tullu luettua nää threadit läpi mut noi monityydyttyneet rasvahapot ja alfalinoleenit on mulle vaan yhtä hepreaa :D mutta kyllä täs alkaa jonkulaista kuvaa tulla. Oon nyt ajatellu vielä ottaa rypsiöljyä lisäks omaan ruokavalioon. Noista öljyistä tuli vielä mielee et noitten öljyjen nauttimisajoista en oo huomannu mitää, eli suositteletkos sä sakkeus ottamaan suurimman osan öljyistä illalla vai aamulla kun eikös aamulla pitäs saada enemmän hiilarii ja protskuu kun taas ei rasvaa.
Lisäksi. Mulla on tapana reenata illalla ja ottaa sitten palautusjuoma ja siitä tunti eteenpäin syödä ruokaa niin pitäiskö sillon jättää hiilarit pois aterialta niinkuin normaalisti illalla vai syödä hiilareita? Vai meneekö noi hiilarit sit fläsäksi?
tulipas epäselvää tekstiä :jahas:
Originally posted by Andree
Salin pitäjän kanssa oli eilen jotain puhetta noista palautusjuomista etc. ja se puhu kanssa jostain uudesta tutkimuksesta missä oli huomattu että ennen reeniä nautittu proteiini toimii paremmin kuin reenin jälkeen otettu proteiini...
Proteiinin imeytyminen kuulemma kestäisi noin tunnin...
Eli onko sitten niin, että jos palautumisesta haluaa ottaa täyden hyödyn irti, pitää ennen reeniä nauttia proteiinia ja heti reenin jälkeen pelkkää hiilaria...?
Ja reenin jälkeen n.tunnin-parin sisällä syödä vielä sitten paljon proteeinia/vähän hiilareita sisältävä ruoka...
Originally posted by H0J
Eli tämähän on siis täysin päinvastoin kuin olen ennen luullut. Mitä täältä olen lukenut niin reenin jälkeen pitäisi syödä hiilaripainotteinen ateria, mutta nyt väitetään muuta. Eihän tässä enään tiedä miten uskaltaa syödä
Originally posted by mik99
eli lainaan tässä LRP sivulta tämmöisen:
"Heraproteiini parantaa rasvanpolttoa harjoittelun aikana
Monet ihmiset nauttivat hiilihydraattipitoista nestettä ennen harjoittelua. Tämän tutkimuksen perusteella näyttäisi kuitenkin järkevämmältä syödä pelkästään proteiinia ennen harjoittelua, etenkin jos rasvanpolttovaikutus on tavoitteena. Ranskassa tehdyssä tutkimuksessa rotille annettiin heraproteiinia ennen harjoitusta. Heraproteiinia saaneet rotat kasvattivat lihasmassaansa ja niiden rasvan määrä aleni. Tämän tutkimuksen valossa on järkevää ottaa heraproteiinia myös ennen harjoitusta, sillä elimistö saa siitä paljon rakennusaineita. Se myös pitää insuliinipitoisuuden alhaalla, mikä parantaa rasvan palamista.
Am J. Physiol. Endocrinol. Metab., 283: E565- E572, 2002"
eli onko kokemusta kyseisestä systeemistä..??
Originally posted by Anssi
Miksiköhän tuota hiilaripainotteista ateriaa ei saakkaan enää syödä..?
Ja reenin jälkeen n.tunnin-parin sisällä syödä vielä sitten paljon proteeinia/vähän hiilareita sisältävä ruoka...
Originally posted by Phat
Lienee perusnelijakoinen ja häntälihaksia joka päivä.
Originally posted by H0J
Tuon takia, en sitten tiedä pitääkö paikkaansa
Originally posted by AKV
Taisi tulla Andreelle kirjoitusvirhe. Kyllä se hiilaripitoinen ateria tunti-puolitoista treenin (ja palautusjuoman) jälkeen on erittäin suositeltavaa.