Lopeta toi toisten sanomisten vääristely. Mä en sanonut, että pätee kellään. Mä käskin vain koittamaan, että mitä se tuplatreenaus tekee unille. Ja ketään ei ole bannattu, mutta sulle toi oli tasan tarkkaan viimeinen kerta kun argumentoit yhtään mihinkään tota täysin tyhjää argumenttia. Ymmärrätkö, että voit sanoa noin ihan kaikkeen, aina löytyy joka asiaan miljoonasta yksi tapaus, jolla joku määräävä asia ei niin ole. Joten sun heitto "ei välttämättä kuitenkaan", on täysin turha. Ja sä voit nyt ihan itse päättää bannattaanko sut ja anna kun veikkaan, sulla on ongelmia auktoriteettien kanssa myös normaalissa elämässä, et vain osaa olla hiljaa ja tähänkin jatkat edelleen tinkaamista ja lauot jotain mukahauskaa. Mä nyt vain sanon sulle vielä kerran, älä enää koskaan sabotoi ketjuja tolla täysin turhalla argumentilla, sillä ei vain ole mitään arvoa, koska KAIKESTA löytyy poikkeus. Proteiinikin on aika välttämätöntä kehonrakennuksessa, mutta sä voit siihenkin mennä laukomaan "ei välttämättä kaikilla, jossain on joku tyyppi, jolla on harvinainen mutaatio". Lopeta ajoissa kun vielä voit.
ps. ihan turhaan kirjoitin, koska katsokaa kaikki, ei varmana lopeta