En koskaan ohjeista treenaamaan kuten me, vaan painotan kokoajan pointtia, että ajetaan se lihas loppuun oman kapasiteetin rajoissa ja sitten palaudutaan. En nyt tajua miten ihmeessä sä nämä viestit luet. Että älä laita sanoja mun suuhun, vaan osoita ensiksi, missä kohtaa olen käskenyt treenaamaan kuten me. Vituttaa tommoinen päänaukominen valheiden kera.Kai sä Mike ymmärrät että se miten sä ja Peter ootte jollain systeemillä saanu lihasmassaa tai ollu saamatta, on ihan yhdentekevää muille treenaajille? On paljon isompia ja kovempiakin kehonrakentajia maailmassa joiden treeneistä vois ottaa mallia ja seurata kun he ovat kehittyneet omilla tavoillaan niin helvetin hyvin. Yleensä vaan kun joku amatööri ottaa mallia ammattilaisesta sille sanotaan ei noin kannata tehdä. Utti on myös sanonut että jos et näytä Peteriltä, ei kannata treenata niinkun Peter. JA SILTI sä täällä meuhkaat kuinka muidenkin kannattais vetää samantyylisesti kuin te. Tämän tekstin pointti on että miksi ylistät metodiai jota käytät ja lyttäät muita koska se on toiminut sulla ja Peterillä hyvin? Edelleenkään se että joku systeemin on sulla toiminut huonosti ja toinen toimii paremmin ei merkkaa tässä väittelyssä yhtään mitään.
Ja onpas sitten kummallista kun et sano samaa allulle, vaan pelkästään mulle. Meistä kahdesta mulla on vielä kokemusta kummastakin tavasta treenata. Ja mitä pointtia on koko keskustelussa jos vain allun viestit on ultimaalinen fakta koska Norton ja Utti.
Jokainen saa toki treenata mukavuusalueella jos haluaa, mutta ei sillä saa parasta kasvua aikaan.
Viimeksi muokattu: