Pride Open-Weight GP 2n round 1.7.2005 Lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo totta. Asiaan ehkä vaikuttanut myös että Silvan vastustajat ovat olleet myös kovempaa kaliiberia viimeaikoina verrattuna japanilaisten säilykkeiden aikaan.

Itse ihmettelen vieläkin miten helposti Shogun pyöritti Aronaa kun Silva ei kahdessa matsissa oikeastaan saanut aikaan mitään. Veikkaisin että syynä oli että Shogun meni ennakkoluulottomammin matsiin ja tällä kertaa tulos oli suosiollinen. Seuraavalla kerralla taktiikka tuskin toimisi yhtä sujuvasti. (Eli jos Silva olisi mennyt vastaavasti niin olisi voinut voittaa mutta ihan yhtä hyvin olisi voinut selvästi hävitä).

Shogun vs Arona rematch olisi kyllä kiva niin saisivat freshinä otella (kun Silva ja Shogun eivät taida tittelistä kuitenkaan matsata). Aronallakin vaan oli joku loukkaantuminen niin ei osallistunut OWGPhen joten saa nähdä koska hän palaa ja Shogun käsi paskana myöskin.

Kyllä Silva vieläkin ottaa vastustajan heikosta hetkestä kaiken irti niinkuin ennenkin jos heikkoa hetkeä ei vain ole niin sitten on jääny vääntämiseksi. En oikein pidä kommenteista kun joku voittaa ja vielä ensimmäisessä erässä että olisi pitänyt olla agressiivisempi ja vielä nopeampi.

PS. Alzareidoa voidaan pitää hyvänä esimerkkinä kuinka Chute Boxe "iloinen meno" voi mennä päin helvettiä.

Arona oli siinä Shogun matsissa tankki tyhjänä; niin henkisesti kuin fyysisestikkin.
Jos epäilyttää, niin hommaa käsiisi Shogun vs. Arona se refcam versio.

Mää oon muuten sun kanssa ihan samaa mieltä. Itse olen aina ajatellut että Aronalla oli varsinkin henkisesti kaikki pelissä siinä Wanderlei matsissa.

Varmaan oli tankkikin aika tyhjissä ja siihen Shogun iskee pari kovaa iskua sisään heti alusta.

Ei vaan auta yleensä ruveta heittää mielipiteitä ottelun henkisestä puolesta kun varsinkin kansainvälisissä keskusteluissa puolet jannuista on jotain TUF-jormia joiden mielestä ottelijoilla ei ole mitään persoonallisuutta ja käden irti repiminen on pikkuloukkaantuminen ja vaan pelkuri lopettaa ottelun siihen. ( Varmaan kirjoitettuaan kovan linjan kommenttinsa kääntyvät äitin puoleen ja valittavat kipeää kynsinauhaa).

Sherdogista

A dispute over money has apparently caused heavyweight Mirko Filipovic (Pictures) to remove himself from September 10's PRIDE Open-Weight Grand Prix semifinal versus Wanderlei Silva (Pictures) and thus the highly anticipated Final Four, Croatian newspaper Vecernji list reported Saturday.

Filipovic's main point of contention appears to be the $150,000 purse that goes to the victor of the tournament — which the Croat said is insufficient considering he will have to win two bouts in one night to become Grand Prix champion.

The explosive striker, best known for a missile-like left high kick, said that he will close down training camp on Monday and leave for vacation.

When asked for reaction, a representative for Dream Stage Entertainment, the parent company of the PRIDE Fighting Championship, told Sherdog.com that they are in contact with the Croatian star. However DSE declined to offer any comment beyond that.

Vecernji list also reported that "Cro Cop" has fielded a substantial offer from the World Fighting Alliance, an American promotion that held a pay-per-view card on July 22 in Los Angeles.

Joo ja kielitaidottomille: Mirko ilmoitti jäävänsä pois turnauksesta rahariitojen vuoksi.

Voi hyvä jeesus mikä pelle! Tai no tietty jos se vaan haluu lisää rahaa ja ottelee sitte kumminski ni ei siinä mitään, mutta mä olen todellakin odottanu tota matsi innolla pidemmän aikaa! No, toivottavasti saavat jonkun kelpo vastuksen sille jos ei muu auta!

Ihan oikein. Noi liksat on oikeasti paskat suhteessa siihen miten paljon Pride tekee hommalla rahaa. On sentäs lajin kovimmasta tapahtumasta kyse ja lajin parhaat paikalla. Itse ainakin näkisin mielummin fyffen menevän ottelijoille kuin Yakuzalle :)

No voi helvetin perse :curs:

Odotin tota matsia ihan helvetisti ja sit käy näin. Eikö herra Filipovic tienny palkkion määrää ennen kuin päätti osallistua turneeseen?

No voi helvetin perse :curs:

Odotin tota matsia ihan helvetisti ja sit käy näin. Eikö herra Filipovic tienny palkkion määrää ennen kuin päätti osallistua turneeseen?

Totahan mäkin ihmettelin. Kai se nyt on etukäteen jo kerrottu ja sovittu?

Vitun Crocop, takasin ruotuun!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jostain olin lukevani,että Crocop menisi jenkkeihin?? Lähdettä en tosin muista ja sen paikkaansa pitävyys voipi olla :anssi:

Jostain olin lukevani,että Crocop menisi jenkkeihin?? Lähdettä en tosin muista ja sen paikkaansa pitävyys voipi olla :anssi:

esim. lähde.
http://www.sherdog.com/news/news.asp?n_id=5219

WFA on kuulemma tehnyt huomattavan tarjouksen croatin palveluksista. Ja tuo koko hommahan on ihan takapuolesta, 150 000 on kyllä naurettavan pieni palkkio turnausvoitosta, mutta kai sitä nyt nuo palkkakuviot mennään läpi ennen kuin aletaan edes tekeen mitään sopimuksia. Cro Cop - Silva olis ollut mahtava nähdä, ja nyt ei tuu muuta mieleen kuin, että ensinmainittu kusi housuihinsa. Mikä kyllä tuntuu aika epätodennäköiseltä.

Mitä tästä nyt enää tulee jos huippuäijät on ripoteltua ympäri maailmaa eri organisaatioihin? Perse. Ja joku WFA tuntuu olevan niin rupu-org ettei edes naurata, eka card oli kyllä suht kova mut mitenkähän käy jatkon kanssa kun rahat loppuu..

edit. kukahan mahtaa päästä cro copin tilalle neljän sakkiin? Hoppas inte Yoshi..

Joku teuras voi olla kiva, ja sitte Silva pääsis tuoreiltaan ottamaan Nogia vastaan :hyper: No ei, mut ton takia mä en oikeen pidä turnauksista. Siinä on niin paljon kyse tuurista kanssa, ketä vastaan saa ottaa samana iltana jne. Mutta voisin kuvitella että Coleman olis aika kova sana ;)

Joo turnauksina ainoana hyvänä puolena on että monta jannua saa suoran "linjan" päästä titteliin / mestariin käsiksi. Normaalissa matchmaking systeemissä monet samoista jannuista ei välttämättä koskaan pääsisi samaan asemaan vaikka voittaisivatkin kaikki matsinsa. Voisivat jättää sen 2 matsia illassa osan pois vain.

Oon kyllä pettyny CashCoppiin. Priden mukaan CashCop koittaa vain venkuloida itelleen lisää rahaa. :(

Toisaalta aivan ymmärrettävää venkuloida lisää rahaa, sillä onhan tuo kyllä aivan perseestä tuo palkkiosumma. Siinä saavat jaappanilaiset melkoset voitot kääriä taskuunsa.

Toisaalta aivan ymmärrettävää venkuloida lisää rahaa, sillä onhan tuo kyllä aivan perseestä tuo palkkiosumma. Siinä saavat jaappanilaiset melkoset voitot kääriä taskuunsa.

Mitä helvettiä? kyllä cro-cop varmaan tiesi palkkiosumman ennenkuin turnaukseen lähti. Ei sinne kato ole pakko mennä tappelemaan?!? vai onko:david:
Nyt kun kova vastus ja varmasti todella paljon odotettu matsi tiedossa, alkaa crocop vaatimaan lisää rahaa, voi jeesus.

Tosi rottamaista toimintaa. Crocopilta on aina tuntunut puuttuvan sydäntä tärkeissä matseissa ja tää tuntuu vahvistan sen.

Suositut

Back
Ylös Bottom