Pride Open-Weight GP 2n round 1.7.2005 Lauantai

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pyy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nogueira Barnett meni ehkä väärälle henkilölle , olihan se todella tiukka, mutta silti :( , no, turha siitä on enää valittaa ja lohduttihan se et Barnett sai aikalailla dunkkuun Mirkolta...

Itsekin olisin voiton Nogille suonut, mutta mielestäni voitto meni oikeutetusti Barnetille. Muuten oli aikalailla 50-50 - matsi, mutta juuri toisen erän lopussa Barnett sai jalkalukon joka lopulta ratkaisi ehkä matsin hänen edukseen. Jos katsoo niin juuri kun erä loppuu ja kello soi niin Nog huutaa jo lukossa, eli tiukasti oli kiinni ja kenties olisikin johtanut tapouttiin ellei erä olisi loppunut.

Oli kyllä paras MMA taphtuma jonka olen koskaan nähnyt ja niitä on aika monta tullut nähtyä. Kruununa tietenkin se ,että oma suosikki voitti koko paskan

Pankaa nyt joku mode spoiler varoitus tohon otsikkoo että voidaan lopettaa tää typerä spoiler-kirjoittelu. Eihän tätä ketjua lue pirukaan.
Samaa mieltä, näiden spoilertagiketjujen luettavuus lähenee asymptoottisesti nollaa, mitä enemmän näihin tulee näitä tagiviestejä.

Mun mielestä tässä toimisi noin ylipäätään kuvio, että tapahtumasta on etukäteisspekulointiketju ja tapahtuman jälkeen spoilerketju.

Mun mielestä tässä toimisi noin ylipäätään kuvio, että tapahtumasta on etukäteisspekulointiketju ja tapahtuman jälkeen spoilerketju.

Kannatan 100%.

Eli homma selvä. Sit ku joku on tsiigannu UFC 63:n,niin laittaa spoiler-ketjun kehiin, vaikka olemassa olis jo "preview-ketju".

kannatetaan!! :)

Kannatan. Mutta huomasin juuri, kun katsoin uusimman Priden niin CroCopilla oli 32 vuotis synttärit ottelupäivänä!!! Minä yleensä ryppään syntymäpäivänä:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs kustansi liput ja kuinka lähellä olit kehää?

Suositut

Back
Ylös Bottom