Sanoin, että minun mielestäni homous (sukupuolinen kiinnostus samaa sukupuolta olevaan on sairaus.
Ikään kuin tämä olisi jotenkin mielipidekysymys. Minun mielestäni kuu on neliskanttinen! Nii se vaa o.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoin, että minun mielestäni homous (sukupuolinen kiinnostus samaa sukupuolta olevaan on sairaus.
Et ilmeisesti tajunnut, ettei tuo liity mitenkään uskontoon?En puhunut uskonnosta, eikä muuten mielipiteesi kiinnosta tippaakaan.
Pelkästään se että Paavo valittaisiin presidentiksi olisi hyvä varoitus poliitikoille että nyt kansa on lopullisesti kyllästynyt järjestelmään. Ensin persujen vaalivoitto ja sitten paavo presidentiksi.
Kun lähdetään neuvottelemaan ja väittelemään kansainvälisistä asioista, niin Haavisto pyyhkisi pöytää jokaisella tämänkin threadin kirjoittajista.
Mun mielestä aika hyvin tiivistää sen tärkeimmän" yhteiskunta voi silloin hyvin, kun sen heikoin jäsen voi hyvin".
Täältä lähtee ääni Väyryselle.
Zimpanssi luettelikin yllä varsin ansiokkaasti valtaosan niistä perusteista, joita itsekin olen puntaroinut. Suoraan sanoen äänestyspäätöksessä on mukana myös aste protestimielialaa. Olen kyllästynyt siihen, että Väyryseen suhtaudutaan kuin vitsiin. Hänen ansionsa ja näkemyksensä on toistuvasti ammuttu aivan liian kevyesti alas, olankohautuksella. Kun nälvijöiltä sitten kysyy, että mikä siinä Väyrysessä oikein närästää, ei niitä argumentteja löydykään. Suomesta ei löydy varmaan yhtäkään toista poliitikkoa, joka on saanut osakseen yhtä paljon negatiivista julkisuutta.
Myönnettäköön, että Väyrynen on ilmeisen koleerinen persoonallisuus, eikä varmasti maailman helpoin yhteistyökumppani. Nyt ollaan kuitenkin valitsemassa henkilöä, joka johtaa Suomen ulkopolitiikkaa yhteistyössä valtioneuvoston kanssa. Tässä kohden kokemus ja pätevyys nousevat ainakin omassa arvotuksessa lööppijulkisuuden yläpuolelle.
Toinen ehdokas, jota voisin kuvitella äänestäväni, on Haavisto. Pätevän ja asiallisen oloinen kaveri, kokenut diplomaatti. Itselleni on hyvin hankalaa hahmottaa, mikä ero on Niinistön ja Lipposen poliittisessa linjassa. Lipponen on korkeintaan hivenen oikeistolaisempi, mutta nämä herrat kyllä hankkivat poliittiset kannuksensa 1990-luvulla samassa hallituksessa tutkaparina toimien, samaan suuntaan vetäen ja samaa federalistista EU-politiikkaa harjoittaen. Niinistön viime aikainen eurokritiikki tuntuu kyllä äärimmäisen epä-älylliseltä ja päälleliimatulta ottaen huomioon, että valtiovarainministerinä ollessaan kyseinen herra vei Suomen rahaliittoon ilman kansanäänestystä.
Herra Mirandos, mikä on tuon sairauden aiheuttaja?
Täältä lähtee ääni Väyryselle.
Zimpanssi luettelikin yllä varsin ansiokkaasti valtaosan niistä perusteista, joita itsekin olen puntaroinut. Suoraan sanoen äänestyspäätöksessä on mukana myös aste protestimielialaa. Olen kyllästynyt siihen, että Väyryseen suhtaudutaan kuin vitsiin. Hänen ansionsa ja näkemyksensä on toistuvasti ammuttu aivan liian kevyesti alas, olankohautuksella. Kun nälvijöiltä sitten kysyy, että mikä siinä Väyrysessä oikein närästää, ei niitä argumentteja löydykään. Suomesta ei löydy varmaan yhtäkään toista poliitikkoa, joka on saanut osakseen yhtä paljon negatiivista julkisuutta.
.
. Niinistön viime aikainen eurokritiikki tuntuu kyllä äärimmäisen epä-älylliseltä ja päälleliimatulta ottaen huomioon, että valtiovarainministerinä ollessaan kyseinen herra vei Suomen rahaliittoon ilman kansanäänestystä.
Sama juttu, Paavo saa ääneni. Kaverin kokemus on vertaansa vailla ja Paavo lisäksi aidosti välittää Suomesta ja Suomalaisuudesta joka on nykyään kohtuu tärkeä asia itselleni. Kannattaa myös katsella hieman tarkemmin Paavon esiintymisiä, väittäisin että kaveri on melkeinpä poikkeuksetta parhaiten perillä asioista eli tekee kotiläksynsä huolella.
Miksi pidät homoseksuaalisuutta sairautena?Sen kun tietäisi.
Aluksi meinasin äänestää väyrystä protestiksi. Luettuani ketjun päädyin lipposeen. :D
Onko tuolle fraasille mitään rationaalisia perusteita. Tuollaisenaan se on vain uskontunnustus ja järkevyydeltään ihan teologian ja feminismin tasoa. Yhteiskunta voi silloin hyvin, kun yhteiskunnan kokonaishyvinvointi on suurin. Silloin kun heikoin jäsen voi hyvin, niin heikoin jäsen voi hyvin aivan kuten silloin kun vahvin jäsen voi hyvin niin vahvin voi hyvin. Miksi pitäisi tavoitella heikoimman hyvinvointia? Järkevämpää olisi tavoitella vahvimman hyvinvointia, koska silloin ihmisillä olisi edes motivaatiota vahvistaa itseään. Parasta olisi tietenkin keskittyä yhteiskunnan kokonaishyvinvoinnin maksimointiin kestävällä tavalla, niin että ihmiset ovat motivoituneita parantamaan yhteistä hyvinvointia. Heikoimman hyvinvoinnin parantaminen saattaa olla surkein ratkaisu.
...kun yhteiskunnan kokonaishyvinvointi on suurin.
Ei mielestäni poissulje mitään pois. Ei tämä ole mikään jokotai.Heikoimman hyvinvoinnin parantaminen saattaa olla surkein ratkaisu.
Siksi että se luo turvallisuuden tunnetta. Että kaikille olisi jokin turvaverkosto, ettei ketään suljeta pois. Tarjotaan se elintaso, että pystyy elämään. Köyhälle se satasen korotus on todellakin kova juttu ja saattaa parantaa elämänlaatua,aivan eri tavalla kuin rikkaalle, ja tällaiset ovat ihan peruskamaa, että autetaan heikointa. Kyllä se "vahva" pärjää auttamattakin.Miksi pitäisi tavoitella heikoimman hyvinvointia?
Tästä olen tismalleen samaa mieltä.Parasta olisi tietenkin keskittyä yhteiskunnan kokonaishyvinvoinnin maksimointiin kestävällä tavalla, niin että ihmiset ovat motivoituneita parantamaan yhteistä hyvinvointia