Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko hän teidän mielestä edustuksellinen ja vahva johtaja? Vittu et sille naurettais ku se edustais suomea oman toyboyn kanssa.
VIHERhomoa! Olen joka asiasta erimieltä kuin tämä kyseinen henkilö. Jokainen ihminen saa tehdä makuhuoneessa ihan mitä haluaa, ei kuulu minulle mutta tämän henkilön pitäisi edustaa SUOMEA! Minkätakia haluat äänestää häntä? Kerro perustelut?
Peräkammarinpojat näköjään taas vauhdissa...
Kohta on kunnon paskamyrsky käynnissä :DMun mielestä homoseksualismi on sairaus, enkä halua että maamme päämies on homo.
Vai et peräkammarin poika Taidan kuule olla ainut jamppa pakkikselta kenen exvaimokekin on tuolla laatua pojille sivuilla
Or it did not happend! :DKuvia!
VIHERhomoa! Olen joka asiasta erimieltä kuin tämä kyseinen henkilö. Jokainen ihminen saa tehdä makuhuoneessa ihan mitä haluaa, ei kuulu minulle mutta tämän henkilön pitäisi edustaa SUOMEA! Minkätakia haluat äänestää häntä? Kerro perustelut?
Minusta olisi hauska, jos Pekasta tulisi presidentti. Siis siinä mielessä, että siinä paukahtaisi ironiapommi; politiikot, supersuvaitsevaiset eli virheet ja vasemmisto, muistuttavat aina kuinka Suomen maine nyt meni maailmalla kun edes harkittiin sarjaraiskaajan karkottamista, tai joku sompanssi ei saanut mitä halusi täysimääräisenä ja välittömästi. Tai joku ylipäätään on sitä mieltä että rajoja pitäisi olla.Minua askarruttaa se, että miten muut maat suhtautuisivat kun Haavisto tulisi poikaystävänsä kanssa vierailulle. Voisin kuvitella, että jotain ongelmia tulisi esim. arabimaiden ja afrikkalaisten valtioiden kanssa. Ei minulla henkilökohtaisesti ole mitään Haavistoa vastaan, mutta mietityttää vain muun maailman reaktiot. Presidentti kuitenkin edustaa Suomea maailmalla.
Onkos tietoa koska ensimmäinen tv-väittely on tiedossa?
Vaan siksi, että vaikka itsellänikin jäi yliopisto kesken, ja ollaan Pekan kanssa ikään kuin yhtä korkeasti koulutettuja, eli ylioppilaita,
niin saatana vie, Suomen presidentti on sen verran korkea virka, että minusta siihen ei pidä ikinä, kenenkään, päästä oppisopimuskoulutuksella.
Vaikka vihreiden silmissä homous varmaan vastaakin tohtorin papereita, niin olen eri mieltä.
Juuri näin, eli Jumalan valittu, valtiotieteiden tohtori Paavo Väyrynen johtamaan Suomen kansaa ilman sen kummempia äänestyksiä.