Katsoin searchilla muuten montako kertaa olen käyttänyt sanoja: "tyhmä" ja "mielenvikainen" loukkaavassa mielessä. Vastaukset on 2 ja 0 kpl.
Eihän siellä aina mennä asialinjalla - ketään kohtaan. Enkä ole puhdas tässä suhteessa, ei mulla ole ongelmaa myöntää, että välillä on menty ns. yli ja asiateksti on jäänyt vittuilun ja nälvimisen taakse. Mun mielestä Malloy antoi asiallista kritiikkiä mun kirjoitustyylistä ja olen pyrkinyt muuttamaan sitä asiallisempaan suuntaan monien hyvien kirjoittajaesimerkkien mukaan, joita foorumilta löytyy.
terv: moraaliton, harhaanjohdettu tieteen orja, joka ei ymmärrä totuutta ja jonka elämällä ei oikeastaan ole mitään merkitystä, joten ei ole väliä vaikka tappaisin itseni tänään.
No ei nyt herneitä nenuun, en mä väittänytkään että sinä olisit käyttänyt em. sanoja uskovia kohtaan. Muut nimimerkit kylläkin ihan moderaattoritasolta lähtien.
Siksi otin asian esille koska se on mielestäni aika paradoksaalista mitä kirjoitit kun vertaa siihen miten tuolla toisessa keskustelussa saa evoluutioon uskovat huudella kristinuskoon uskovista.
Siihen ei näemmä tarvitse puuttua vaan se on ihan hyväksytty linja.
Ja mitä tulee presidentinvaaleihin, kyllä Niinistöllä on selkeästi enemmän meriitteja tuohon presidentin virkaan.
Vaalivalvojaisistakin jo näki kuinka erilaisista ehdokkaista on kyse.
Haavisto tuntui olevan lähes statisti omissa Tavastian bileissään jossa haastatteluissa ja lavalla pörräsi jatkuvasti kaikenmaailman kulttuuri/musiikki/taideväkeä.
Niinistön juhlissa taas ei ollut kuin yksi jonka ympärillä kaikki pyöri, Sauli. Arvovalta ja karisma on täysin toista luokkaa kuin Haavistolla jota, vaikka ulkoinen asia onkin, ei voi jättää huomioimatta kun presidentti muiden maiden johtajien seurassa maatamme maailmalla edustaa.