Presidentinvaalit 2012

Kannattaa muuten lukea tuo linkki. Kyseessä on juuri sellainen mustamaalava, yksipuolinen kirjoitus, josta tuossa aiemmin mainitsinkin ja joiden lähteenä on käytetty lähinnä toisia samanlaisia mustamaalauksia. Ja TODELLA valikoivasti on myös henkilöä esitetty. Julkaisijanakin on jokin liberaalien wiki.

Lukekaapa tosissaan ensi tuo ja sitten oikeasta wikipediasta se mitä Väyrysestä on kirjoitettu. Pikkaisen on eroa kun faktoja aletaan katsomaan!

Ko. linkin takaa löytyvälle sivulle on listattu kyllä niitä Paavon juttuja jotka eivät juuri päivänvaloa kestä, löysit sieltä myös varmaan jotain joka ei pitänyt paikkaansa? Silloinhan se olisi varsinaisesti mustamaalaamista, nythän siellä on vain kootusti erilaisia faktoja, sekä muutamia mielipiteitä.

Wikipediahan onkin poliitikkojen osalta muutenkin varsin luotettava lähde... Etulinjan poliitikoilla kun on yleensä kaikenlaisia media- ja kampanja-avustajia jotka siistivät wikistä kaiken heille epämiellyttävän pois.

Kannattaisi siis lukea molemmat ja miettiä sitten sitä kokonaiskuvaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ko. linkin takaa löytyvälle sivulle on listattu kyllä niitä Paavon juttuja jotka eivät juuri päivänvaloa kestä, löysit sieltä myös varmaan jotain joka ei pitänyt paikkaansa? Silloinhan se olisi varsinaisesti mustamaalaamista, nythän siellä on vain kootusti erilaisia faktoja, sekä muutamia mielipiteitä.

Wikipediahan onkin poliitikkojen osalta muutenkin varsin luotettava lähde... Etulinjan poliitikoilla kun on yleensä kaikenlaisia media- ja kampanja-avustajia jotka siistivät wikistä kaiken heille epämiellyttävän pois.

Kannattaisi siis lukea molemmat ja miettiä sitten sitä kokonaiskuvaa.

Nimenomaan. Lue molemmat. Tuossa varsinaisessa wikin artikkelissa kun on tuotu esiin paitsi Väyrysen saavutukset, niin käyty myös läpi nuo syytöksetkin ja annettu myös toinen näkemys asioista. Tuossa liberaaliwikissähän tuodaan esiin vain yksi totuus asioista.

Ja mustamaalauksiahan ne ovat sillä siellä on faktoina ilman mitään kritiikkiä esitetty jotain kuulopuheita ja ei millään tavalla tuotu esiin toisia näkemyksiä. Eivät nuo ole mitään faktoja! Katsopa tuon liberaaliwikin lähteet.

Oikeastaan tärkein pointti tuosta liberaaliwikistä löytyy tässä.
Väyrynen on ollut Suomen näkyvin EU-vastustaja mutta myös vaatinut Keskustaa pois liberaaliryhmästä europarlamentissa.
Tuon kun lukee ensin ja miettii sitten mitkä LIBERAALIwikin motiivit oikein ovat..
 
Jostain luin että ylen vaalikeskustelussa Soini oli vaatinut EU:n johdon vaihtoa. Mutta oltiin vaiennettu nopeaan. Kuulostaa erityisen hyvältä idealta, nämähän ovat sössineet nyt koko EU:n tulevaisuuden talouskatatrofilla. Barroso vaihtoon, Rehn varsinkin. Rehnillä tuplasynnit, ensin toimi laajentumisasioiden komissaarina sössien homman täysin ja nyt talousasioiden. Melkein voisi sanoa että missä Rehn, siellä ongelma.

Väyrynen presidentiksi näyttää olevan ainoa vaihtoehto tuossa seurakunnassa.
 
Tummennettuun kohtaan sellaista että :wtf:
Mitä tämä tarkoittaa? Millä mittareilla, tarkoitat BKT:tä? Inhimillistä indeksiä?

Siksi että se luo turvallisuuden tunnetta. Että kaikille olisi jokin turvaverkosto, ettei ketään suljeta pois.

En mistään mittareista puhunut, vaan logiikasta. Heikoimman aseman turvaaminen ei luo turvallisuuden tunnetta, kuin sille heikoimmalle tai hänen asemansa uhkaajille. Kokonaisturvallisuus paranee sillä, että parannetaan kokonaisturvallisuutta.
 
Jaahas menee kyllä ääni varmaan Väyryselle jos jaksan vaalikoppiin raahautua. Nämä liian eu-myönteiset tyypit käyvät hermoille ja onhan Pave kuitenkin fiksuin ja pätevin. Niinistön kannatus perustuu outoihin mielikuviin, ei taida miehellä olla kuitenkaan hirveästi annettavaa. Pressaksi ei pidä valita sitä kuka on mukavin tyyppi (halosen naisäänestäjät) vaan se ammattitaitoisin. Lipponen on täysi vitsi ja Soinista on enemmän hyötyä muissa tehtävissä.
 
Ihmettelen kanssa tuota Niinistön kovaa suosiota. Eipä se ensimmäisessä tv-väittelystä mitenkään mieleen jäänyt. Lähinnä sellainen olo, että tostako nyt odotetaan jotain suomen kansan uutta toivoa ja pelastajaa. Helvetin varovainen ja arka vaalikeskustelu.
 
Ihmettelen kanssa tuota Niinistön kovaa suosiota. Eipä se ensimmäisessä tv-väittelystä mitenkään mieleen jäänyt. Lähinnä sellainen olo, että tostako nyt odotetaan jotain suomen kansan uutta toivoa ja pelastajaa. Helvetin varovainen ja arka vaalikeskustelu.

Itsekin olen hieman pettynyt Niinistöön. Veikkaan että hänestä nyt kuitenkin tulee pressa, sillä suosio on kuitenkin galluppien mukaan todella kovaa. Mutta mihin se nyt oikein perustuu? Ei se nyt mitenkään ihmeellistä ole ollut tämä hänen toimintansa. Voisiko joku Niinistöä ehkä äänestävä valaista asiaa?

Kai viime vaaleissa muutkin ehdokkaat eli Vanhanen/Halonen olivat niin surkeita, että Niinistö oli kai sitten toiseksi surkein ehdokkaista. En tiedä.

Vaikka en Soinista tai PS:stä yleensäkään oikein innostu, niin pakko myöntää että Soini on kyllä taitava haastaja tässä päivän politiikassa joten olisi sääli että hän jäisi pois siitä presidenttinä. Veikkaan että PS:n kannattajat saattavat äänestää Väyrystä ensimmäisellä kierroksella, sillä harva varmaan tahtoo Soinia pressaksi ja jos Väyrystä ei äänestä niin ex-europankkiiri Niinistöä vastaan olisi euromyönteinen Lipponen tai Haavisto ja silloin ei taida olla kuin kolme huonoa vaihtoehtoa heille..
 
Jaahas menee kyllä ääni varmaan Väyryselle jos jaksan vaalikoppiin raahautua. Nämä liian eu-myönteiset tyypit käyvät hermoille ja onhan Pave kuitenkin fiksuin ja pätevin. Niinistön kannatus perustuu outoihin mielikuviin, ei taida miehellä olla kuitenkaan hirveästi annettavaa. Pressaksi ei pidä valita sitä kuka on mukavin tyyppi (halosen naisäänestäjät) vaan se ammattitaitoisin. Lipponen on täysi vitsi ja Soinista on enemmän hyötyä muissa tehtävissä.

Mielestäni on ehdottoman tärkeää, että presidentti pystyy kantamaan vastuun ja tämä asia sulkee pois Väyrysen. Mies ei ikinä ole tunnustanut mitään omia virheitään tai sanomisiaan.

"Ei, en ole niin sanonut ja vaikka olisinkin niin en sitä tarkoittanut." - Väyrynen.
 
No helevettiläinen... copy-pastetukset eduskuntavaaleista.

Tässä oikea tilaisuus:

[h=1]Presidenttiehdokkaat keskustelevat arvoista[/h] Kirkkohallitus ja Helsingin seurakunnat järjestävät Kirkon arvoillan presidenttiehdokkaille Helsingin tuomiokirkon kryptassa (Kirkkokatu 18) maanantaina 21. marraskuuta 2011 kello 18.
Paneeli, suora videolähetys sekä Radio Dein lähetys alkavat klo 18.30. Pääset seuraamaan videolähetystä tämän sivun kautta.
Mukaan paneeliin on kutsuttu kaikki eduskuntapuolueiden presidenttiehdokkaat. Mukana ovat

Timo Soini on ilmoittanut, ettei pääse paikalle. Hän on johtamansa eduskunnan ulkoasiainvaliokunnan matkalla, jonka ajankohdasta on sovittu jo kesällä.



http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/A7DD9AD28A70681BC225794200363D66?OpenDocument&lang=FI
 
Tässä oikea tilaisuus:

[h=1]Presidenttiehdokkaat keskustelevat arvoista[/h] Kirkkohallitus ja Helsingin seurakunnat järjestävät Kirkon arvoillan presidenttiehdokkaille Helsingin tuomiokirkon kryptassa (Kirkkokatu 18) maanantaina 21. marraskuuta 2011 kello 18.
Paneeli, suora videolähetys sekä Radio Dein lähetys alkavat klo 18.30. Pääset seuraamaan videolähetystä tämän sivun kautta.
Mukaan paneeliin on kutsuttu kaikki eduskuntapuolueiden presidenttiehdokkaat.
Menee taas hieman off-the-topic, mutta itselläni yleensä vähän särähtää korvaan, kun kirkko tuo itseään esiin arvojen kuuluttajana. Kuitenkaan kirkonmiehet eivät ole sen pätevämpiä keskustelemaan arvoista kuin vaikkapa biologit tai neurologit. Näkisin mieluummin jonkun kunnon filosofin, kuten Daniel Dennetin, vetämässä arvokeskustelua.
 
Nää pressanvaalit on mun osalta ihan katastrofi. Mä stressaan jo nyt etukäteen. En osaa päättää äänestänkö omantunnon mukaan jotakin marginaaliehdokasta vai taktikoinko, ja äänestän ehdokasta, jolla saattais olla saumat päästä tokalle kierrokselle Soinin tai Niinistön sijaan eli Väyrystä. Lisäks mä oon järkyttynyt siitä, että mä kykenen edes harkitsemaan sitä, että annan ääneni vanhalle keskustalaiselle äijälle. :wtf:
 
Nää pressanvaalit on mun osalta ihan katastrofi. Mä stressaan jo nyt etukäteen. En osaa päättää äänestänkö omantunnon mukaan jotakin marginaaliehdokasta vai taktikoinko, ja äänestän ehdokasta, jolla saattais olla saumat päästä tokalle kierrokselle Soinin tai Niinistön sijaan eli Väyrystä. Lisäks mä oon järkyttynyt siitä, että mä kykenen edes harkitsemaan sitä, että annan ääneni vanhalle keskustalaiselle äijälle. :wtf:

Älä nyt liikaa stressaa. Ei mikään miksikään muutu vaikka siellä kuka olisi (paitsi sillä haavistolla olisi se "ensimmäinen mies" eikä nainen :) )
 
Back
Ylös Bottom