Asiasta hieman viidenteen, mikä mies tämä Laitinen on joka kirjoittaa Iltalehden kolumneja? Tietty ne on voimakkaasti mielipiteen värittämiä juttuja, sehän on selvä, mutta se hieno 'Roisto roiston selässä' ja nyt tämä uusin 'Äänestämisen vaikeus'.. ???
http://iltalehti.fi/osastot/kolumnistit/200601274023154_ko.shtml
Kyllä minusta Laitinen puhuu ihan asiaa, että on niin tärkeä juttu että jostain pitäisi löytyä sitä joustoa, että myös hän ja hänen tilanteessa olevat pääsevät äänestämään, vaikka sitten Halosta.
Mutta kun tarkastelee kirjoitusta, niin eiköhän tämäkin ole taas aihe haukkua Kokoomusta, sekä herroja. Lainauksia, jotka kertovat hyvin paljon herran ajattelumaailmasta:
"Soitin kokoomuslaiselle ystävälleni Riitta Suomiselle, selitin vaikean tilanteeni ja kysyin, voiko kokoomuksen kuljetuspalvelu auttaa.
"Ei tule kuuloonkaan! Minä soitan puoluetoimistoon ja kiellän ehdottomasti järjestämästä sinulle kuljetusta, kun äänestät kuitenkin Tarja Halosta", Riitta sanoi. Hänen mäyräkoiransa Iiriskin säikähti emäntänsä kiukkuista mekastusta ja alkoi haukkua."
ja sitten toisaalta:
"Ajattelin soittaa demareille ja pyytää heiltä vaalikuljetusta, mutta sitten muistin, että eduskunnan autotallissakin kokoomuslaisten mersujen ja volvojen välissä olevat demarien kaksioviset nissanit ja hondat ovat niin pieniä, etten mahdu sellaisiin pyörätuoleineni, tiputuspusseineni ja sairaalakoneineni."
wtf?
ja sitten..
"Lehdistä olen lukenut kauhutarinoita Helsingin invataksien kelvottomuudesta, joten niihin en luota. Mahtaako invataksilla ehtiä koskaan äänestyspaikalle."
Joku voi tietenkin ihmetellä, miksi äänestäminen on minulle niin tärkeää. Kyllä maahan valitaan presidentti ilman minun ääntänikin. Mutta olen yli 40 vuotta käynyt äänestämässä kaikissa valtiollisissa vaaleissa, satoi tai paistoi, selvänä tai krapulassa, kotona tai kaukomailla.........."
Vaikuttaa että äänestäminen on tosi tärkeää kun ei voi invataksilla mennä, ja demareilla on kaikilla pienet autot ja ei mahu sisään kun porvareiden isot mersut on kuitenkin sivuilla.. justjoo.