Yliopiston Apteekissa taisi olla 11 €.Originally posted by paddington
Paljos tollanen sarvikuono maksaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yliopiston Apteekissa taisi olla 11 €.Originally posted by paddington
Paljos tollanen sarvikuono maksaa?
Originally posted by Tomi
Yliopiston Apteekissa taisi olla 11 €.
Originally posted by kekexx
Myös Ultra-lehdessä (luen sitä silloin tällöin hupimielessä) on mainoksia moisiin, kuten myös korvakynttilöihin(ontto kynttilä, joka työnnetään korvaan ja sytytetään palamaan, älä kysy miksi), taitavat olla ns. pseudolääketiedettä.
Pari lainausta (Skeptikko 1/2002 Kynttilä korvassa s.22-27):Originally posted by fish
Ns. moksauskynttilä muodostaa alipaineen korvaan, ja sitä paskaa (no, vaikkua ja muuta mukavaa) tulee ensimmäisillä moksauskerroilla todella paljon.
Originally posted by Hevosnaama
Duact lääkettä ei lekurin mukaan saisi käyttää kuin 10 päivää putkeen ja sen jälkeen lekuri määrää jatkosta. Vaikuttaa kai aika hyvin maksaan (vai olikohan munuaiset?).
Enne nukkumaan menoa ei kannata ottaa, ellei halua herätä klo 04.00 elämänsä pirteimmässä kunnossa.
Mulla on kans duact lääkitys päällä. Ei mun mielestä vaikuta unensaantiin,mutta saattaa olla yksilöllistä. Duactin ainut vittumainen piirre on et salilla alkaa kurkku kuivaan perkeleesti.Originally posted by Iina
Mulle on määrätty Duacteja allergiseen nuhaan, siihenhän ne nimenomaan on tarkoitettukin. Zyrtecistä ei oo mulle mitään apua. Duact puolestaan vie tosiaanki unet jos ottaa illalla ennen nukkumaan menoa, mutta kun ei ota niin
training_day sanoi:Itselle on tuo punkteeraus enemmän kuin tuttu homma. Talvella 2003-2004 tehtiin yhteensä 16 kertaa, josta 10 saman kuukauden aikana. Tuon 10 kerran putken jälkeen tehtiin sitten se toimenpide, joka ainakin meikäläisellä katkaisi tuon poskiontelontulehduskierteen, eli leikattiin nenän väliseinä. Väliseinää siis ikäänkuin "siirrettiin", jotta saatiin enemmän väljyyttä nenäonteloihin ja sitä kautta parempi "tuuletus" poskionteloihin.
Leikkauksen jälkeen oli viikon verran sellaiset tuet nenässä (eikä kulkenut ilma nenän kautta lainkaan) ja sitten vielä viikon sairasloma ilman tukia, mutta niin, että esim. niistäminen piti tehdä TODELLA varovasti.
Kuluneena talvena ei ollut lainkaan poskiontelontulehdusta eikä juuri flunssaakaan, eli leikkaus taisi auttaa
rantapantteri sanoi:Lisätäämpä tähän vielä, että poskiontelontulehdukseen johtanut flunssa alkoi maaliskuun alussa. Enkä oikein tarkkaan osaa sanoa, että milloin se itse tulehdus sitten käynnistyi... Joka tapauksessa kakkaa täällä on jo lusikallinen pöksyissä kun noita poikien kauhutekstejä lueskelin...
edit: Treenitaukoo on tän kevään sairastelun ohella ollut jotain reilu 2kk ja kyllä vituttaa. En edes muista millon oo kiskonu kovan treenin terveenä. Mm. paino tippunut ~8 kiloa... Jes! :itku:
Tomi sanoi:Lol! Siis päätä kallistetaan sivusuunnassa siten, että leuka on rintakehässä kiinni. Ei siis taaksepäin, vaan sivulle. Hengittäminen tapahtuu normaalisti suun kautta. :kippis1: