Muuten tässä jutussa mietityttää se, että jos se oli yli kolmen promillen kännissä miten se ehti ajaa 60km ja yli puoltuntia poliisia karkuun ja pysy vielä tiellä.
Palstalaisille saattanee olla tuttua se että mä kärsin jonkinasteisesta alkoholismista, Kohtuullisen viinanjuontitaustan omaavana sanoisin, että harjoituksen kautta/taikka sitten on vetäny putkee useamman päivän..
tosin vaa osittain
nimim. Jos kerralla vetää kunnon sekavuustilat päälle kännillä se lähtee jo kolmesta ylöspäin.
Normi-ihmiseltä alkaa jo mennä taju.. Mitä itse kännissä puhallellut,niin sekavuustila vaihtelee yllättävän paljon samoilla promillelukemilla kerrasta ja edellisistä juomispäivistä riippuen..
Oon puhaltanu 3 promillea useammanpäivän juopottelun jälkeen, en tosin poliisille vaan huviksi taiteidenyön teininollatolediskon järkkärille, enkä oikein mielestäni ollu kännissä, ja ihan älyttömissä vainoharhoissa ja maailmanpyörimissekavuusoksentelukännissä verikokeesta 2.9 ja toisella kerralla 4.2 promillea,
kerran sain myrkytyksen muutamaan tuntiin jääkiekko-ottelua katsellessa juotuun 0.9litraan vodkaan ja puolikkaan tuoppiin elyseetä.. sillon ei mitattu, mutta se oli varmaan ehkä yli kolme, ja ei ois pystyny ajaa milliäkää autoa
Aika paha olo oli ennenku sammuin
2.9 ja 4.2 promillen välillä en oikein kauheasti muista ees eroa olleen
molemmat oli äärimmäisen sekavia, ettei oikein nähnyt mitään ja kauheasti en muista. Se vähän vajaaksi jätettu litran votkapullo plus kuohuviini 05' vappuna tiputti mut 18 tunniksi ja heräsin tosiaan tukka kiinni laattalätäköstä
..rappusista tippuneena niskoilleni..
heräämisen jälkeen join pari lonkeroa, ja krapulaa jatku sen jälkeen varmaa kaks päivää.. en suosittele! alkoholimyrkytyksen oon saanu kolmesti, jostain syystä ekalla ei ollu verikokeessa kuin 2.9, ehkä se otettu jo laskun puolelta kukaties..? ja tokalla sairaalakeikalla oli 4.2, kolmannella mua ei kukaa auttanut hoitoon vaa jätti makaamaan siihen minne putosin Sano viel ku heräsin et oho. sä oot vielä elossa, wtf!..
ja se ol mun äiti
</semiofftopic>
Elikkäs pointti tiivistettynä, Tollaset promillet ja 60kilsaa autolla.. Harjoitusta on takana ja rankasti, taikka 3-4päivän putki pohjilla, ilman että on nollattu välillä. Normaali-ihminen on aika paskana noilla, ei aja metriäkään, ja älkää hyvät ihmiset koskaan juoko noitten esimerkkien mukaisen holtittomasti! Mäkin lupaan yrittää ainakin etten koskaan enää saisi alkoholimyrkytystä ja joutuisi vatsahuuhteluun.. se on sieltä!
edit täydennän vielä, että pliis älkää nyt tuomitko mua ihan alimpaan helvettiin, en mä aina voi mitään mun juomiselle
edit2. Sen viimeisimmän myrkytyskerran yhteydessä oksentelu todennäköisesti pelasti mun hengen, promillelaskuri arvio miehekkäät 5.5.. Ikinä enää perkele!