Näin, tuning-harrastuksen parista noussut taas yksi sankari lisää. Way to go bemarikuskit. Mitä poliisiin tulee, niin teki ilmeisesti työtään ja sen mitä pitikin. Ainoa syyllinen on bemarikuski itse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Neutraalin mielestä olisi ilmeisesti ollut parempi...
Toivottavasti saa kovimman mahdollisen tuomion.
Mikään että oli uppokännissä ei ole mikään selitys, ite aiheutetut kännit ja murha eikä kukaan pakottanu lähtemään tielle.
Aika aiheetonta Inska.
Eihän kukaan tässä poliisia syytä, kiinostaa vain tapahtumien kulku. Poliisi vain ilmeisesti sattui olemaan väärässä paikassa väärään aikaan.
Siitä alkuperäisestä lähteestä sai sen kuvan että poliisi olisi tosissaan yrittänyt pysäyttää kaveria jollain stop merkillä. Sitä itsekkin ihmettelin.
Eiköhän tästä tule vielä tarkempaa infoa myöhemmin..
onkohan järkevää mennä seisoskeleen tien varteen(anteleen pysähtymismerkkiä) kun kalajoella auto on ajanut jo liki 200km tuntinopeudella ja tuonne kälviälle on melkoinen matka..
Jos tuomitaan kuolemasta, niin eikös siitä saa ihan elinkautisen riippumatta iästä, kuhan on rikosoikeudellisesti vastuussa.Mites tää ei yllättäny että kaveri oli tulossa Keravalaisten nuorten suosimasta "bimmer partyssä" jossa ohjelmassa oli 316i e30 bemarilla kiihdyttelyä ja siihen spoilerin asennusta... VITTU!
edit.
Mitä tulee tuomiion niin kun on alle 21.v ja todennäköisesti ensikertalainen niin istuu 1/3 tuomiosta. Eli tässätapauksessa toteutunut tuomioo tulee olemaan siinä 2-3 vuoden paikkeilla veikkasin. Liian vähän!
Näin, tuning-harrastuksen parista noussut taas yksi sankari lisää. Way to go bemarikuskit. Mitä poliisiin tulee, niin teki ilmeisesti työtään ja sen mitä pitikin. Ainoa syyllinen on bemarikuski itse.
Tässä taas yksi järjenjättiläinen. Lapsellista alkaa leimaamaan kaikkia tietyllä merkillä ajavia yhden idiootin takia. Mene itseesi.
Vai meinaatko että tämä poliisi on "stop" merkki kädessä juossu auton eteen :jahas:
No justiinsa... poliisi ei siis saisi enää mielestäsi tehdä työtään?
Ennemminkin kertoo täydellisestä kunnioittamattomuudesta lakia kohtaan. Tosin kolmen promillen kännissä kun on, niin eipä taida enää leikata kopassa enää kauhean hyvin... kuten saimme huomata.
Lieneekö sattumaa..blaablaablaa
Kyllä osa niihin smurffi pukuihin sonnustautuneista supermiehistä sitä yrittää. Itse asiassa yllättävän usein. Oikein menemällä mennään eteen ja viime tingassa hypätään pois tieltä ja onneksi olkoon saat syytteet päälle. Poliisi kun on pyhä ihminen tässä maassa. Lätkäset poliisia turpaa niin sitten vasta olet kusessa. Koira lähetetään sinun kimppuu otat nirrin siltä elukalta vahingossa pois niin olet kusessa vaikka kyseessä puhdas itsepuolustus ELÄINTÄ kohtaa.
Tässä taas yksi järjenjättiläinen. Lapsellista alkaa leimaamaan kaikkia tietyllä merkillä ajavia yhden idiootin takia. Mene itseesi.
niinpä. olen aina toitottanut ja toitotan edelleen että maalaisjärkeä voi käytttää ja se on jopa suotavaa, mutta poliiseille se on vaikeaa jopa mahdotonta, silloinkin kun on oma terveys/henki kyseessä. pitäis joskus heittää se supermies viitta harteilta ja myöntää ettei ehkä ihan kaikkeen kykene. helvetin surullinen tapaushan tämä silti on.Kyllä osa niihin smurffi pukuihin sonnustautuneista supermiehistä sitä yrittää. Itse asiassa yllättävän usein.
voisin jopa sanoa että täysin siitä. arviointivirhe niin kuin aiemmin jo mainitsinkin(ainakin näiden tietojen perusteella). poliisikin voi tehdä töissään virheitä vaikka se joidenkin on vaikea myöntää.Osittain onnettomuus johtui varmaan poliisien virheestä, työtapaturma
Tässä ei ole varsinaisia syylisiä mutta uhreja sitäkin enemmän.
Kyllä osa niihin smurffi pukuihin sonnustautuneista supermiehistä sitä yrittää. Itse asiassa yllättävän usein. Oikein menemällä mennään eteen ja viime tingassa hypätään pois tieltä ja onneksi olkoon saat syytteet päälle. Poliisi kun on pyhä ihminen tässä maassa. Lätkäset poliisia turpaa niin sitten vasta olet kusessa. Koira lähetetään sinun kimppuu otat nirrin siltä elukalta vahingossa pois niin olet kusessa vaikka kyseessä puhdas itsepuolustus ELÄINTÄ kohtaa.
Sinäkin varmaan kunnioitat toisia kanssa ihmisiä aivan perkeleesti 3 promillen kännissä. Pointsit siitä sulle :thumbs: Se on hyvä juttu kun olet varmaan 110% kontrollissa 3 promillen kännissä etkä tee yhtään mitään tavallisuudesta poikeavaa
Ihminen muuttuu radikaalisesti tietyssä humalatilassa. Itseään sitä saa syyttää moisesta mutta kyllä se tosi asia pitää ymmärtää että kyseessä ei ole sama henkilö tai persoona. Osa muuttuu väkivaltaiseksi osa taas välinpitämättömiksi osa taas itsetuhoisiksi. Ja minkä takia sitä muuttuu kännissä? Asiat eivät ole tässä maailmassa kovinkaan yksinkertaisia. Yleensä tälläisten väkivaltaisten ja välinpitämättömien ihmisten omassa elämässä joku painaa ja se toimii ikään kuin laukaisu mekanismina ikävään känni käytäytymiseen. Pahaa oloa pitää jotenkin alitajuisesti päästää pois kännissä.
Nyt tässä tapauksessa puhutaan yli 3 promillen kännistä joten tuo 3 promillen kaveri ei varmana ole sama kaveri kuka on tuolla irc-galleriassa. Siis ei todellakaan puhuta samasta jannusta kuka on lähetellyt saatanan ruman värisen auton kuvia nettiin. Tämä asia on aivan varma juttu.
Mutta tuo olisi aivan rehellisesti sanottuna voinut käydä kenelle tahansa kenellä on tämä yhtälö. Pahaolo + kova känni = Välinpitämättömyys---Auton rattiin --> ajelua kännissä ---> Poliisit yrittävät pysäyttää sinua = hirvittävä onnettomuus tapahtuu.
Mutta yrittäkää edes vähän ymmärtää ton kaverin omaa tilannetta.
Tässä ei ole ainoastaan yhtä uhria muistakaa se jeesustelijat. Tässä ei ole varsinaisia syylisiä mutta uhreja sitäkin enemmän. Olen nimittäin aika varma että se kaveri ei tahallaan ajanut poliisin päälle vaan kyseessä oli känniläisen virhe.
Osanotto niin poliisin kuin yliajan perheille. Ei ole helppoa kummasakaan leirissä tällä hetkellä. Mutta elämää tämä vain on ja eteenpäin on mentävä.
Lieneekö sattumaa, että oon mopolla ajaessani meinannu viikon sisällä kaksi kertaa joutua yliajetuksi kiitos kyseisen automerkin ajajien. Muiden automerkkien kohdalla en ole havainnut samaa.