Kaikille jeesustelijoille!
Ihminen muuttuu radikaalisesti tietyssä humalatilassa. Itseään sitä saa syyttää moisesta mutta kyllä se tosi asia pitää ymmärtää että kyseessä ei ole sama henkilö tai persoona. Osa muuttuu väkivaltaiseksi osa taas välinpitämättömiksi osa taas itsetuhoisiksi. Ja minkä takia sitä muuttuu kännissä?
Asiat eivät ole tässä maailmassa kovinkaan yksinkertaisia. Yleensä tälläisten väkivaltaisten ja välinpitämättömien ihmisten omassa elämässä joku painaa ja se toimii ikään kuin laukaisu mekanismina ikävään känni käytäytymiseen. Pahaa oloa pitää jotenkin alitajuisesti päästää pois kännissä. Tällöin itse ei ohjaa itseään sitä vain vaeltaa eteenpäin tuntien pelkää pahaa oloa. Tällöin ei todellakaan ajattele mitä voi tapahtua toisille saatika itselle. Millään ei ole mitään väliä. Nyt tässä tapauksessa puhutaan yli 3 promillen kännistä joten tuo 3 promillen kaveri ei varmana ole sama kaveri kuka on tuolla irc-galleriassa. Siis ei todellakaan puhuta samasta jannusta kuka on lähetellyt saatanan ruman värisen auton kuvia nettiin. Tämä asia on aivan varma juttu. Se että ei ymmärrä tätä pointtia mitä minä tässä kirjoitan tarkoittaa yksinkertaisesti sitä että et ole kovinkaan älykäs empaatisesti. Eikä sinulla ole mitään hajua mitä tälläisten känni ääliöiden päässä voi pyöriä.
Se on todella helppo syytellä ja kirjoitella saatanan idiootti sontaa täällä. Mutta tuo olisi aivan rehellisesti sanottuna voinut käydä kenelle tahansa kenellä on tämä yhtälö. Pahaolo + kova känni = Välinpitämättömyys---Auton rattiin --> ajelua kännissä ---> Poliisit yrittävät pysäyttää sinua = hirvittävä onnettomuus tapahtuu.
Vai että et ole ajanut kännissä autoa
Kylmän viileästi väitän että puhutaan useista 10% ketkä ovat ajaneet autoa kännissä. Kuinka moni on ajanut autoa juomisen jälkeisenä päivänä? Aivan, helvetin isolla toden näköisyydellä olet myöskin ajanut autoa kännissä. Ja nyt odottelen älykäitä kommentteja en mä vaa ole ajanu, juon aina niin vähän blaa blaa blaaa. Haistakaa paska kaikki helvetin jeesustelijat. Se on hyvä kun on rehti, kunnollinen, auttavainen, lempeä, kukkasia ja mehiläsiä rakastava ihminen kuka ei voi satuttaa ketään. Nyt saatana herätys! Toi olis voinu tapahtua aivan kenelle tahansa kännissä kenellä ei ole kaikki asiat kohdallaan. Se on hyvä kun on asiat hyvin ja ei tarvitse 3 promillen kännissä tehdä tyhmyyksiä. Mutta yrittäkää edes vähän ymmärtää ton kaverin omaa tilannetta.
Tässä ei ole ainoastaan yhtä uhria muistakaa se jeesustelijat. Tässä ei ole
varsinaisia syylisiämutta uhreja sitäkin enemmän. Olen nimittäin aika varma että se kaveri ei tahallaan ajanut poliisin päälle vaan kyseessä oli känniläisen virhe.
Se on helppo olla syylistämässä toisen ihmisen virheitä. Mielestäni tuollainen käytäytyminen/syylistäminen kertoo aika paljon sinusta itsestäsi.
Osanotto niin poliisin kuin yliajan perheille. Ei ole helppoa kummasakaan leirissä tällä hetkellä. Mutta elämää tämä vain on ja eteenpäin on mentävä.
En tule kirjoittamaan tämän enempää tähän thredii tuon minun tekstin joko ymmärtää tai ei.
Ei nimittäin kiinnosta pätkän vertaa ruveta vääntämään jeesustelijoiden kanssa sanan säilää. Ei ole minun ongelma jollei vain yksinkertaisesti tajua.