Suomessa ne tekee sen sit laillisesti mittarin avulla :curs:
Totta, järkyttäviä ne hinnat nykyään.
Onneksi en itse joudu juuri koskaan taksia käyttämään muuten kuin työreissuilla niin eipä tarvitse itse maksella

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sitä en vain ymmärrä, että muuttoa harkitsevilla tai sen tehneillä on päällä joku ihmeen kiukku Suomea kohtaan.

Kuka sitä taksia muuhun käyttäisi :jahas:Taksit ottaa kyllä lennosta kyytiin, riippuen paikasta ja ajasta. Ei tosin välttämättä siellä helsingin keskustassa puoli neljän aikaan.
hehheh. pätevä asentaja !!?Sanot sille etta ma tarviin tuonne talonkulmalle videokameran ja 500watin halogeenin. Aika selvat ohjeet ?
Sahkomies kysyy multa etta miten han saa sinne sahkokaapelin ???
Tasta opin sen verran etta teen nykyaan itse kaikki sahkotyot.
Aika laadutonta tämä thread jo nyt joten jatkan
Suomessa on suunnattoman ärsyttävää kun taksit eivät ota lennosta kyytiin. :curs:
Se on mielestäni koko taksijärjestelmän ainoita hienouksia että voit napata kyydin sieltä missä sitä tarvitset, kävelemättä johonkin äärettömän pitkään jonoon kauhian matkan päässä, yleensä tuleekin sitten otettu bussi kun pääsee paljon halvemmalla ja samantien sisään lämpöiseen bussiin. (liittyy jotenkin tähän threadiin, taksijonossa on ärsyttävän kylmä :D )

työlupien saaminenkin olisi varmaan astetta helpompaa kuin kaukomaissa.

Itse olen ainakin joskus kovinkin eu-vastainen mutta tää on siis kertakaikkisen huippujuttu, vaikkakin tuosta tulee kaikenlaista lieve-ilmiötä mutta jos omalle kohdalle ajattelee. Oletetaan että saa vaikka yyteissä potkut, tällä hetkellä saa olla 3kk eu-alueella työnhaussa ja tuota rajaa ollaan nostamassa 6kk:een. Jos on kukkaro päälle kunnossa niin eipä parempaa "reissukassaa" olekaan. Tietenkin sitten plussana saattaa (ja pätevä kaveri saakin) herua vielä työpaikkakin jostain itseä miellyttävästä ympäristöstä.Ei EU:n sisällä työlupia tarvitse![]()
hehheh. pätevä asentaja !!?
pieni offtopic:esa, kiipeiletkös ?
kuulemma aika hienot kiipeilymestat siellä..
jos kerkiät niin napsase pari kuvaa?
Battle kans ja muut nii saadaan vähä kuviakin ketjuun, noiden thaikku kuvien lisäks, eikö ?
Onko pakkotoistolaisia ollut komennuksilla tai ihan pysyvästikin esimerkiksi Espanjassa tai Italiassa? Himottaisi vähän tuo euroopan surffaaminenkin ympäriinsä, työlupien saaminenkin olisi varmaan astetta helpompaa kuin kaukomaissa.

Itse en osaa listata mikä näistä maista on paras asua Suomi, Englanti vai Espanja. Jokaisessa on omat positiiviset ja negatiiviset puolensa. Olen joka tapauksessa keskittynyt enemmän nauttimaan niistä positiivista kuin murehtimaan negatiivisia asioita.
Tässähän se tuli sitten koko threadin pointti. Vaikka Suomessa on kuinka paljon positiivisia asioita, jostain syystä niitä ei itse huomaa
(eikä kyllä moni muukaan). Tulee vain keskityttyä noihin negatiivisiin, ehkä se on sitä suppeaa maailmankuvaa sitten jota on lähdettävä laajentamaan ulkomaille. Siellä varmaan huomaa sitten että onko täällä mitään menetettävää, Suomessa nimittäin. :thumbs: