Pois Suomesta thread...maybe forever!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Silläpä nuo kuvat otinkin, että MINÄ en kaipaa palmuja, betonilähiöitä, meren rantaa ym. Jos ketju on vielä hengissä eikä strutsi ole nokkinut sitä suohon, otan myös talvikuvia.

ymmärsin sen kyllä. kuten sanottua, meillä on jokaisella omat makumme, ja niistä on melkoisen turhaa (mutta ajanvietteeksi kivaa toki) kiistellä. ota ihmeessä talvellakin maisemasta kuvaa, on hienoa saada kontrastiltaan täysin erilaisia kuvia tähänkin ketjuun. ja toivotaan nyt ettei ketju kuole. vaikka tässä onkin paljon offtopicia, ja välillä täyttä asiaankuulumatonta länkytystäkin, niin on tässä silti paljon asiaakin - ja mielenkiintoista sellaista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tassa kuvia asuinpaikasta, oon tykanny

Liitteet

• HF31 p15.jpg
    HF31 p15.jpg
    67,8 KB · Katsottu: 388
  • HF31 p4.jpg
    HF31 p4.jpg
    75,1 KB · Katsottu: 467
  • DSCN0311.jpg
    DSCN0311.jpg
    119,9 KB · Katsottu: 423
pistän lyhyesti: hv.
(jotenkin osasin odottaa esan vastinetta tähän ketjuun) ;)

Joo, mut vakavasti. Ei varmasti jää kenellekään epäselväksi miksi pysyt tuolla kun nytkin katsoo ikkunasta Suomessa pihalle, ainiin Mike sanoi että syksy on parasta aikaa, I doubt that. :curs:

Jokos se alkaa olla tuolla suunnalla off-season kun olet taas palstoille ilmaantunut aktiivisemmin? :D

pitää kyllä sanoa, notta mahtavalla paikalla asustelet esa.
Jos joku ei ole kateellinen (ainakin vähän), valehtelee.

btw, Thaimaa ei ole kanaria, on muutakin Thaimaata kuin Phuketin kanaria-saari. Thaimaa-keskustelu jätetään sitten tähän

tassa kuvia asuinpaikasta, oon tykanny

Hitto on nättiä. Joskus kun olen rikas niin jotain vastaavaa ois kiva omistaa.

Ihan vaan välikommenttina sellainen, että eilen jouduin törkeän rasismin kohteeksi yhdessä Bangkokin syrjäisemmistä lähiöistä. Olin jonottamassa kassalle ja sisälle tuli nainen kahden pienen lapsen kanssa. Nainen yritti pidätellä nauruaan, mutta räjähti aikamoiseen nauruun ja osoitteli minua ja jotain se höpötteli muille kaupassa olijoille. Minä siinä, että mitä vittua akka mulle nyt naurat...? No myöhemmin selvisi, että sylilapsi oli heti kauppaan tullessaan peloissaan kuiskannut äidilleen, että "katso haamu". Hitto en mä nyt niin valkoinen ole. Oli vaan valkoiset shortsit ja valkoinen paita päällä prkl :curs: No kyllä se lapsukainen siinä alkoi relaamaan kun pelottelin sitä, että otan kohta syliin jne. No tällasta rasismia täällä tälläkertaa. Lapset ne tietää totuuden... :rolleyes:

Itse olen myös huomannut hilpeyttä kanssa-ihmisissä Thaimaassa kun olin valkoiset pitkät semmoiset pellava tjsp. housut jalassa ja valkoisessa paidassa. Joku kysyi että olenko pappi.
Tuolla suunnallahan nais-puoleiset munkit, ovatko ne nyt sitten nunnia, pukeutuvat muuten valkoisiin kaapuihin oranssien sijaan.

Esan pytinki näyttää kyllä hienolta. Tuollahan saattaisi jopa viihtyä, meri ja kaikki.

Sanokaas joku hyvä lämmin paikka jossa ei ole torakoita ja on muutenkin ihan siedettävä elää? Myös shemalet suurissa määrin on verboten-listalla.

"Onneks" Esa tais olla "vaan" talonmiehenä, mutta on kyllä varmasti hieno työpaikka:thumbs:.

joo ihan talomiehena. tata ennen taala oli puutarhurina, jonkilaisena muurarina. noin kivien nostelut on muuten hyvaks maastavedolle.

Liitteet

• Crasse 9 - 23. 05.2004 086.jpg
    Crasse 9 - 23. 05.2004 086.jpg
    156,6 KB · Katsottu: 522
  • DSCN0167 (4).JPG
    DSCN0167 (4).JPG
    93,6 KB · Katsottu: 585
Itsellä ainakin haaveissa on muuttaa ulkomaille vuodeksi-pariksi asumaan, vielä ei vain ole varmaa, että minne... Olisiko kellään vinkkejä, mihin päin kannattaisi lähteä ja miten, opiskelemaan vai työhön? :) Englantia osaan kohtuullisen hyvin sekä opiskelen espanjaa. Kolutuksesta sen verran, että tänä vuonna valmistun ensihoitoon erikoistuneeksi lähihoitajaksi. Ajattelin valmistumisen jälkeen käydä vuoden verran töissä, sitten armeijaan ja toivottavasti tuon jälkeen pääsisi lähtemään jonnekkin lämpimään :rock:
Itseä ainakin kiinnostaisi kanariansaaret ja espanja, tuolla tosin ei oman alan töitä kannattaisi tehdä, kun palkat surkeat sekä sujuva espanjan puhuminen melkeinpä pakollista. :rolleyes:

Itsellä ainakin haaveissa on muuttaa ulkomaille vuodeksi-pariksi asumaan, vielä ei vain ole varmaa, että minne... Olisiko kellään vinkkejä, mihin päin kannattaisi lähteä ja miten, opiskelemaan vai työhön? :) Englantia osaan kohtuullisen hyvin sekä opiskelen espanjaa. Kolutuksesta sen verran, että tänä vuonna valmistun ensihoitoon erikoistuneeksi lähihoitajaksi. Ajattelin valmistumisen jälkeen käydä vuoden verran töissä, sitten armeijaan ja toivottavasti tuon jälkeen pääsisi lähtemään jonnekkin lämpimään :rock:
Itseä ainakin kiinnostaisi kanariansaaret ja espanja, tuolla tosin ei oman alan töitä kannattaisi tehdä, kun palkat surkeat sekä sujuva espanjan puhuminen melkeinpä pakollista. :rolleyes:

Sulla on hiton hyvät mahikset saada töitä esimerkiksi Australiasta. Lähihoitajista on siellä käsittääkseni vieläkin kova pula.

Syksyn tuoksua ei voita mikään, Huppe ei vain osaa. Nytkin on juuri optimaalinen syksyinen ilma, voittaa palmut 100-0. Thaimaa = kanaria(siis mun mielestä)

Täytyy kyllä sanoa, että alkusyksy voi olla ihan mukavaa aikaa, kun puissa on vielä lehdet ja on värejä. Mutta valitettavasti ne lehdet putoavat ja sitten ihmetelläänkin monta kuukautta harmaassa vesi- ja räntäsateessa. Mikään ei ole masentavampaa kuin marras-joulukuu Suomessa. Pimeää, harmaata, vetistä.

Näinpä. Tuo "sateenkaariaika" on kyllä hienoa, etenkin jos se tuikku tuolta taivaalta vielä sattuu vilahtamaan, mutta marraskuu on sitten oma murheensa. Tänä vuonna joutuu vähän cheattaamaan, ja lähtemään heti marraskuun aluksi hakemaan viikon verta valohoitoa barcelonasta :D

Onko eteläisessä amerikassa ollut pakkotoistolaisia työtoimissa pidempää aikaa? Sekin olisi kovin houkutteleva kohde, joskin espanjan osaaminen on kai aika must jos meinaa hengissä selvitä?

Kun kelailin tätä, niin en välttämättä osaisi muuttaa kokonaan poies Suomesta vuotta pidemmäksi ajaksi. Mutta voisin asua hyvin ~6kk vuodesta Suomessa (kesällä 3kk kokonaan + 3 kk:n pätkää) ja 6kk sitten jossain muualla, jos se olis töiden yms. suhteen mahdollista.

Ja tasan varmasti olisin tuon toisen 6kk jossain lämpimässä ja aurinkoisessa paikassa ja mieluiten sellaisessa maassa jossa sais höpötellä englantia - espanjaa tosin uskoisin oppivani aika nopeasti... Näin sinkkumiehenä tuli mieleen että Epsanja tai joku E-Amerikan maa olis siinäkin mielessä hyvä vaihtis, että tuolla olis sitä valikoimaa hiukka enempi - nimimerkillä ei yhtään [vähänkään pidempiaikaista] blondia tähän ikään asti. :rolleyes:

E-Amerikasta ei vaan niin helpolla Suomessa käväistä ja pitkät lennot on kyllä kypsintä mitä tiedän.

Suositut

Back
Ylös Bottom