Pohkeet paukkumaan!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Pohjenousu seisten, laitteessa jos sellanen saliltasi löytyy, jos ei niin tangolla, ja vedät sen 3*4-6 niin että viimenen sarja menee loppuun asti. Lyhyillä sarjoilla tulee hyvin paksuutta lihaksiin, ja näin ollen se on erittäin hyvä ellei täydellinen tapa hankkia pohkeisiin lihaa. Voit kokeilla myös TTT-treeniä mutta siinä ei ole se
kasvu niin pysyvää.
EDIT: Treenaat noi pohkeet 2 kertaa viikkoon, muttei peräkkäisinä päivinä että ehtii palautua. Ja muista syödä tarpeeksi!!!

Kasvaako pohkeet, kun syö tosi paljon sinä päivänä kun treenaa jalkoja? Ja sitten muina päivinä syö normaalisti.
Olen todella tyytyväinen jo yläkroppaan enkä halua lisää massaa yläkroppaan.. Haluisin vaan lisää massaa pohkeisiin, reisiin ja forkkuihin. Eniten pohkeisiin, sillä käteni ympärysmitta (hauis+ojenta, 36cm) on suurempi kuin pohkeeni.
Ja mikä pahinta, tyttöystävälläni on isommat pohkeet kuin minulla. :(

Niin ja ikä 18, paino 65-67kg ja pituus 179cm.

Kasvaako pohkeet, kun syö tosi paljon sinä päivänä kun treenaa jalkoja? Ja sitten muina päivinä syö normaalisti.
Olen todella tyytyväinen jo yläkroppaan enkä halua lisää massaa yläkroppaan.. Haluisin vaan lisää massaa pohkeisiin, reisiin ja forkkuihin. Eniten pohkeisiin, sillä käteni ympärysmitta (hauis+ojenta, 36cm) on suurempi kuin pohkeeni.

Syödä pitää hyvin JOKA PÄIVÄ. Ja tietysti treenipäivinä myös.

Pommita ne kahdesti viikkoon pitkillä sarjoilla, kunnolla pumppia hakien. 3 sarjaa, toistot 20-40 istualtaan, sen jälkeen seisten smithissä samat sarjat ja toistot. Palautukset sarjojen väliin alle minuutti, jonka aikana kovaa venytystä. Nimim. 47cm pohkeet.

Itse en juuri pohkeita reenaa, menny enempi reenaaminen tuohon voimaharjoitteluun, jossa niitä isoja/näyttäviä pohkeita ei juuri tarvitse. Olen sinut pienien pohkeideni kanssa, joten en niihin ainakaan hetkeen panosta. lisäksi haittaa tuota juoksemista, jos on pohkeet koko ajan jumissa.

MUTTA: Tuli mieleen, että olisiko pohkeet vähän samanlainen lihasryhmä kuin noi forkut ja tehoaisiko niihin samantyyppinin reenaaminen. Etusivulla on hyvä juttu "forkkujen kasvun räjäyttämiseen", jossa käydään myös vähän anatomiaa lävitse. http://www.pakkotoisto.com/content/1739-kyynaervarsien-eli-forkkujen-kasvun-raejaeyttaeminen.html . Tämä asia tuli vaan mieleen ja jos joku viisaampi viitsisi kommentoida asiaa, tai peräti joku kokeilisi pohkeiden reenausta samaan tyyliin kuin tuossa aiemmin esitettyyn forkkujen reenaamiseen. Voisiko siellä piileä ratkaisu monien pohje reenaus ongelmaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom