Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten niin?Toivotaan, että kaikilla.
Täälläpäin näyttäisi olkavarsi olevan 37cm ja pohje 40cm. Kohta siis jo tasoissa. Pitäisi varmaan alkaa taas treenaamaan pohkeita.
Miten niin?
Onhan monilla ammattikehonrakentajillakin todennäköisesti paksumpi olkavarsi kuin pohje. Pohkeet on yleensä vähän hankala lihasryhmä. Joko omistaa pohkeet tai sitten ei. Joillain ne kasvaa ja joillain ei vaikka tekisi mitä. Hanskanhan saa helpostikin turpoamaan.
Ja tässähän asiassa asia voi olla juuri toisinkinpäin. Pohkeet kasvaa ja tumput ei ota kasvaakseen vaikka mitä tekisi.
Mulla on sellainen teoria, että jaloista kehittyi suht vahvat, kun ne joutuivat kantamaan niin pitkään ylipainoa. Vähän sama kuin jos 10 vuotta eläisi niin, että kanniskelee jatkuvasti jotain 15 kilon reppua.
On ihan totta ainakin mun kohalla, itellä ollu aina painoa joku 80-90kg ja silti harrastanu urheilua jossain määrin mutta en koskaan tosissani jossain seurassa tai vastaavassa. Eli kyllä se on totta että ylipainosilla on pohkeissa ja enemmän kokoa vaikka se rasva otettaisiinkin pois.Mulla on sellainen teoria, että jaloista kehittyi suht vahvat, kun ne joutuivat kantamaan niin pitkään ylipainoa. Vähän sama kuin jos 10 vuotta eläisi niin, että kanniskelee jatkuvasti jotain 15 kilon reppua.
No jopas meni taas aiheen ohi.
Miten ihmeessä oot saanu tommoset massapohkeet käsiis nähen? : o :DTäältä taitaa tulla kyllä aika omaperäiset lukemat: pohje 43cm ja olkavarsi 28cm :D