🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

Meta description: Tehokkaimmat harjoitteet, tekniikat ja rutiinit, joilla pohkeet kasvavat ja räjähtävät eloon.

Kaveri näytti hyväks toimivan kokonaisuuden.

Elikkä perus pohjemasiinassa/käsipainoilla/tangolla yms pohjenousuja jalkaterät eteenpäin. Tämän jälkeen jalkaterät ulospäin, eli jaloista tulee ns. v:n muotoset. Seuraava sarja jalkaterät sisäänpäin. Itse teen, riippuen päivästä, 6-10 toistoa/liike, kaikki putkeen ja näitä pari kolme sarjaa. Ai helvetti mikä polte vikojen toistojen kohdalla.

Meikäläisellä ei tosin ole tavoitteena kasvattaa pohkeiden massaa, joten asiasta en varsinaisesti mitään tiedät. Mutta tuon olen havainnut toimivaksi kokonaisuudeksi, ja tuon voi tehdä myös kotona.

Heeei loistavia neuvoja ketjun aloittaneelta!!! Ikivanha ketju, mutta en oo tähän aikaisemmin törmännyt ja tuli kyllä enemmän kuin tarpeeseen! Nyt sitten Tomin neuvot käyttöön :rock:

... Noi Vilmiksen pohkeet on NIIN upeat :wtf: :worship:

Se juuri että tsemppaa sen viimesen sieltä vaikka kuinka pahalta tuntus. Ittellä se tekee hjelvetin pahaa mutta kyllä on sitten seuraavalla kerralla painoo saanu lisätä :D

Tarkoituksena olisi kasvattaa näitä ulokkeita kukkakeppiosastosta kunnon lihavartaiksi. Olen toki aiemmin molempia yrittänyt kasvattaa, mutta tulokset ovat aika heikkoja. Otan mielelläni vastaan kaikkia neuvoja japerusperiaatteita pohjeiden ja kyynärvarsien treenaukseen. Toisto- ja sarjamäärät, miten usein viikossa jne. Kaikki tieto kiinnostaa ja on tervetullutta.

Mielenkiinnosta kyselisin kuinka monella muulla pakkislaisella pohkeiden ja hauiksen suhde mene näin päin. Itselläni pohkeet n.39cm ja hauis n.32cm

Täälläpäin näyttäisi olkavarsi olevan 37cm ja pohje 40cm. Kohta siis jo tasoissa. Pitäisi varmaan alkaa taas treenaamaan pohkeita.
Toivotaan, että kaikilla.
Miten niin?

Onhan monilla ammattikehonrakentajillakin todennäköisesti paksumpi olkavarsi kuin pohje. Pohkeet on yleensä vähän hankala lihasryhmä. Joko omistaa pohkeet tai sitten ei. Joillain ne kasvaa ja joillain ei vaikka tekisi mitä. Hanskanhan saa helpostikin turpoamaan.

Täälläpäin näyttäisi olkavarsi olevan 37cm ja pohje 40cm. Kohta siis jo tasoissa. Pitäisi varmaan alkaa taas treenaamaan pohkeita.

Miten niin?

Onhan monilla ammattikehonrakentajillakin todennäköisesti paksumpi olkavarsi kuin pohje. Pohkeet on yleensä vähän hankala lihasryhmä. Joko omistaa pohkeet tai sitten ei. Joillain ne kasvaa ja joillain ei vaikka tekisi mitä. Hanskanhan saa helpostikin turpoamaan.

Ja tässähän asiassa asia voi olla juuri toisinkinpäin. Pohkeet kasvaa ja tumput ei ota kasvaakseen vaikka mitä tekisi.

Ja tässähän asiassa asia voi olla juuri toisinkinpäin. Pohkeet kasvaa ja tumput ei ota kasvaakseen vaikka mitä tekisi.

nojoo mutta kyllä paljon harvemmassa on ne jätkät joilla kädet ois jäljessä. pohkeet on taas helvetin monen bodarin "heikko lenkki".

Itellä pohje ja haba kummatkin tällä hetkellä 38 cm ja hitusen päälle.

Pohjetta mun on helvetin vaikea treenata, koska omistan erittäin vaikean lättäjalan ja pohjetreeni alkaa sattua jalkapohjassa hyvän matkaa ennenkuin itse pohjelihas saa kunnon ärsytystä. Pohkeita kuitenkin yritän treenata jonkun verran vaikkei ne tuosta kyllä kunnolla tule koskaan kasvamaan. Harmittaahan tuo.

oon lueskellu monen valmentajan sanovan et pitäis olla about samaa luokkaa.
Ammattilaisbodareita en välttämättä laskis tähän mukaan.

Itselläni on lapaset about 46 ja pohkeet tulee n.sentin perässä :)

Hä? Pitääkö pohkeen ja hauiksen olla jotenkin muuttumattomassa suhteessa? Ei kai näillä mitään suhdetta ole, jos ei aleta jotain marginaaliporukkaa hakemaan, esim. kuukauden treenanneet.

Back
Ylös Bottom