Pitkien miesten penkkituloksia

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Pakko laittaa tähänki kommenttia vaikka oon vaan 180 cm pitkä...
Meikäläinen omistaa aika pitkät kädet ja vedän aina penkkiä vähän niinkuin sotilaspenkin ja norm. penkin väliversiota. Eli en nosta sitä rintaa tonne taivaisiin vaan pidän sen aika tasasena.. nosto matka on varmaanki sen 50 cm tai jotaki ja silti sain silläki tyylillä nostettua 17v 130kg:aa penkiltä.. Mun mielest se on vähä tyhmä vertailla penkkituloksia jos toinen tekee sen kehoilu tyyliin ja toinen voimannosto tyyliin 5cm nostomatka..

Koska kyllä mullaki nousis se penkkitulos aika paljon jos rupeisin taivuttelemaan, mutta ei ota sillon täysipainoisesti Rintaan se liike, että tiedän miltä pitkistä tuntuu..sitä vaan..(menipäs taas tyhmäks selittelyks..:))

Pituus: 188cm
Penkkiennätys: 150 kg, salinosto ilman pysäytystä ja perse penkissä
Treeniä takana nyt joku viitisen vuotta, ennätys otettu ensimmäisen kerran noin 1,5v sitten.

Pannaanpas tähän omia statseja:

Pituus 193cm
painoa salille mennessa 95kg.

Salitreenailu alkoi nollasta reilu 3kk sitten. Ekoissa treeneissä penkki 75kg, mave 130kg.

Nyt penkki 105kg, mave 160 ja kyykyssä meni edellispäivänä 8x100kg. Maximia en ole vielä uskaltanut koittaa, kun tekniikka on vielä melkoisen huono. Paino noussut sataan kiloon.

Eli kyllä pidemmälläkin miehellä tulokset voivat kasvaa suht nopeasti.

-T

185 pitkänä..

..Nyt tuossa tuli 30 ikävuotta täyteen ja treenaillut olen n.15 vuotta tänä talvena lähdetään tuota maagista 200kg rajaa tavoittelemaan 190 kg olen jo työntänyt ja nyt merkit on hyvät että 200 here i come :worship:
Painoa minulla on 90kg ja mitä muihin tuloksiin tulee niin kyykky 230kg jua maasta 250kgx3

En oo pitkä (184) mutta sain nostetuksi 100kg :rock: :lol2:
ai nii, painoin silloin kesällä varmaan jotain 72kg ehkä, mut en mä enää paina ku 67kg enkä mitää jaksa nostaakkaa..

tonttuboy sanoi:
..Nyt tuossa tuli 30 ikävuotta täyteen ja treenaillut olen n.15 vuotta tänä talvena lähdetään tuota maagista 200kg rajaa tavoittelemaan 190 kg olen jo työntänyt ja nyt merkit on hyvät että 200 here i come :worship:
Painoa minulla on 90kg ja mitä muihin tuloksiin tulee niin kyykky 230kg jua maasta 250kgx3
Helvetin hyvin, varsinkin kun ottaa huomioon, että oot noinkin kevyt ton mittaseksi. :kippis1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
neutraali sanoi:
Siis meneeköhän tää tredi nyt joillakin vähän ohi hilseen vai olenko väärässä ettei alle 190cm jätkät ole PITKIÄ :piis: ? Täällähän on kyllä erikseenkin sivut mihin tuloksiaan voi laittaa.

Menee. Täällä vastailevat kaikki 184centtisetkin vaikka sen pituinen ei tod ole mikään hongankolistaja. Jossain Kiinassa ehkä olisikin.. Threadin nimen oisi pitänyt olla selvempi, eli "Yli 190cm pitusten penkkituloksia".

Stailivirhe sanoi:
Ei oo paljo kehumista jos et enää nosta hunttia...
Salille siitä prkl!!! ;)
Meinaax että oli kehumista silloin kesällä kun nostin sata kilogrammaa? ai että salille pitäis taas mennä. no tarttisin kyllä sitte :whip: saada että pääsisin.. perkele ku armeijaki käy päälle tammikuussa. meinaatteko että mun pitäis jotenki valmistautua sinnekki?

Ei ollu tarkotus ketään henkilökohtasesti sormella osottaa.. Satanen on aina tavallaan "kova" tulos vähän treenanneelle. Koita käydä intissäki vähän salilla ettei käy niinkun mulle, penkki ~115kg -> 90kg ja kutakuinkin kaikki lihat lähti.. Piiskaa vaan! :)

tonttuboy sanoi:

loistava tulos! varmasti tuo 10 kilon parannus tulee oikean asenteen saattelemana :thumbs:

arni sanoi:
loistava tulos! varmasti tuo 10 kilon parannus tulee oikean asenteen saattelemana :thumbs:

Suomalaisten 20-30 vuotiaitten miesten keskipituus on 180cm ja varmaankin normaalijakautunut sen ympärille. En kyllä osaa sanoa kuinka pitkä jakauma on (hajonta) mutta vaikea kyllä uskoa että se aivan kauhean suuri olisi.

2 metrisiä miehiä näkee aika vähän loppujen lopuksi. Jos veikata pitäisi niin sanoisin että yli 185cm pitkiä miehistä on korkeintaan hmm 15% vai sanoisiko 20%. Eli jää sitten kiinni siitä kuinka pitkä pitää olla että on "pitkä" (suhteessa populaatioon).

Yritetään kyllä..

arni sanoi:
...Kyllä asenetta riittää on sen verta lähellä tuo tavoite.On vaan aika varovasti edettävä ettei säre paikkoja koska tuo on tälläiselle tervapääskylle aika kova paino elopainoon verrattuna..Nimimerkillä viimevuonna olkapään tulehduttaneena.. :D

Pituutta 191cm
Paino ennätyspäivänä: 90.6kg
Ennätys: 142.5kg salipenkki, ei pahaa vippiä, kun en osaa.
Reenitausta: 13v puntia, ohessa kamppailulajeja...eli hitosti on töitä tehty tuohon rautaan.

make77 sanoi:
No juuri näin se menee että pienemmässä miehessä ei paljoa 10kg ulospäin näy. Ja isompi mies on jo luonnostaankin kaapimman näkönen.
+Että isommalla miehellä on jo fysiikka reilusti vahvempi ku tämmösellä tikulla.

:hyper: Miettikää nyt ite se 140kg 15 sentin halkasialla olevan ranteen varaan.
Ei naurata.
:hyper:

jumalauta 15 senttiä ranteen halkaisija!!! kyllä pitäis riittää.. vai oliskose ympärysmitta :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom