Pitkien miesten penkkituloksia

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En itekkään mikään hirveän pitkä (184cm ja 77kg) treeniä n.10kk takana ja penki 80kg...eikä oo siitä noussu joulun jälkee :curs: . ja natu...(ei varmaan tullu shokkina ;) )

Mul on huono voimataso ollu aina, mut koitin ja sain kapeaspenas(kädet karhennuksella) 100kg x 15.
Pituus 195, paino 100. Maximi ei silti ole suuri :jahas: Natuna oltu 1v ja jatketaan myös :)

Vastaanpa minäkin sitten tänne... Eli pituus 189cm ja paino nyt 105kg, penkki-enkka 150kg. Tuo tosin vaatii nykyään hyvän päivän, mutta popsin tosta kohta purkillisen kreaa niin josko ottais sitten 155kg :D

SeBu sanoi:
En itekkään mikään hirveän pitkä (184cm ja 77kg) treeniä n.10kk takana ja penki 80kg...eikä oo siitä noussu joulun jälkee :curs: . ja natu...(ei varmaan tullu shokkina ;) )

Tähän täytyy todeta, että jossakin on nyt varmasti vähän pielessä. Eli joko treeni mättää, tai sitten ruokavalio, tai jopa molemmat. Miten treenailet ja miten syöt? Normaalia on, että stoppeja tulee, mutta jos neljä kuukautta jo on paikallaan polkenut, niin jotain pitäisi muuttaa.

Timba79 sanoi:
Tähän täytyy todeta, että jossakin on nyt varmasti vähän pielessä. Eli joko treeni mättää, tai sitten ruokavalio, tai jopa molemmat. Miten treenailet ja miten syöt? Normaalia on, että stoppeja tulee, mutta jos neljä kuukautta jo on paikallaan polkenut, niin jotain pitäisi muuttaa.

Jep, ei sen ihan sentään noin kauan pitäisi paikoillaan junnata. Itse en edes yritä mitään "välivaiheita" vaan otan aina 5kg:n korotuksen tavoitteeksi (tyyliin ensin 80kg sitten 82,5kg, turhaa !!IMO!!). Eikö sebulla ole edes sarjat parantuneet?

Kipi I sanoi:
Mul on huono voimataso ollu aina, mut koitin ja sain kapeaspenas(kädet karhennuksella) 100kg x 15.
Pituus 195, paino 100. Maximi ei silti ole suuri Natuna oltu 1v ja jatketaan myös

Paljos sulla perus-penkin maximi on?

nigster sanoi:
Jep, ei sen ihan sentään noin kauan pitäisi paikoillaan junnata. Itse en edes yritä mitään "välivaiheita" vaan otan aina 5kg:n korotuksen tavoitteeksi (tyyliin ensin 80kg sitten 82,5kg, turhaa !!IMO!!). Eikö sebulla ole edes sarjat parantuneet?

Paljos sulla perus-penkin maximi on?

En tiä kun en ole tehnyt peruspenkkiä herran aikoihin, pelkästään kapeaa ja vinop. sitäkin käsip. 140kg on joskus pari vuotta sitten noussu. Kapeapena myös pari vkoa sitten 6x115kg. Eli huono :jahas:

Laitan minäkin pitkähkönä miehenä tulokseni:

Treeniä takana 1,5v Pituutta 191 ja painoa 98. Penkki max. 120. Tavoitteena olisi hamaassa tulevaisuudessa 150. Tämän vuoden loppuun mennessä yritys 130 kiloon kova.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Arttu_ sanoi:
Laitan minäkin pitkähkönä miehenä tulokseni:

Treeniä takana 1,5v Pituutta 191 ja painoa 98. Penkki max. 120. Tavoitteena olisi hamaassa tulevaisuudessa 150. Tämän vuoden loppuun mennessä yritys 130 kiloon kova.

Kyllä tuo 130kg ihan realistinen on vuoden loppuun mennessä, ei vaan kannata koko ajan ajatella sitä penkkiä, kyllä se sieltä kehittyy jos on kehittyäkseen!Itellä tavoitteena vuoden loppuun mennessä 160kg, saas nähdä kuin käy!

Treenaan 4-jakoisella 1rinta,olkapäät 2selkä 3hauis,ojentajat 4jalat. syön päivässä n.210g proteiinia ja kaloreita niin paljon että paino on noussu per kuukaus noin 2kg... pää asiassa n.3000 kaloria päivässä.
rinta treeni on:
penkki 6*2
vinopenkki 12*3
ristikkäistalja 15*3
Tällä ollaan sitte menty n.2kk ja oon aina yrittäny vähän lisätä painoja mut siihe yrittämisee se on sit jäänykkii... :curs:
Oisko sul Timba79 jotai neuvoja?? veikkaisin et treenissä jotai vikaa. :rolleyes:

SeBu sanoi:
Treenaan 4-jakoisella 1rinta,olkapäät 2selkä 3hauis,ojentajat 4jalat. syön päivässä n.210g proteiinia ja kaloreita niin paljon että paino on noussu per kuukaus noin 2kg... pää asiassa n.3000 kaloria päivässä.
rinta treeni on:
penkki 6*2
vinopenkki 12*3
ristikkäistalja 15*3
Tällä ollaan sitte menty n.2kk ja oon aina yrittäny vähän lisätä painoja mut siihe yrittämisee se on sit jäänykkii... :curs:
Oisko sul Timba79 jotai neuvoja?? veikkaisin et treenissä jotai vikaa. :rolleyes:

Minultahan ei kysytty, mutta vastaan, koska olen törmännyt samaan ongelmaan kavereiden kanssa jutelessa aikoinaan. Vaihtele toistojen määrää. Esim. ite vejän tällä hetkellä 9 päivässä 2 kertaa koko kropan läpi (vähentää ryyppäämistä), eli 1 syklissä 8-10 toistoja, 2 syklissä 1-6 toistoja, 3 syklissä 12-15 toistoja ja sitten viikon lepo. On ihan hyvin toiminut. Ei pääse kroppa tottumaan ja tulee monipuolisuutta. Muuta mainittavaa ei ole, paitsi ehkä enemmän sarjoja kyllä sais tuohon penkkiin laittaa. Ite vetelen 4-5. En ole mikään asiantuntija enkä maailman paras penkkaaja, mutta toivottavasti tästä on apua.

Pituus: 190cm
Paino: 91kg
Penkki: 135kg

Intensiivisellä treenillä tullut vuoden sisällä 20 kiloo maksimiin lisää.

SeBu sanoi:
rinta treeni on:
penkki 6*2
vinopenkki 12*3
ristikkäistalja 15*3

Edellä tulikin jo vaihtelusta ja sitä minäkin tässä nyt hakisin. Eli jos olet pitkään tehnty näin niin tee jtoain muutoksia. Tee vaikkapa tavallisessa penkissä vähän pidempää sarjaa jonkin aikaa ja katso sitten mitä alkaa tapahtumaan. Ja voit vaikka heittää välillä vinopenkin ekaksi liikkeeksi. Tosin en nyt tiedä onko sulla ongelmana penkkitulos vai tissien kasvamattomuus. Jos ensimmäinen, niin sitten en todellakaan ole paras mahdollinen sua neuvomaan.

Mutta jos tissien kasvaminen on ongelma, niin siihen paras ensilääke on tuon treenin kääntäminen ihan toisellaiseksi. Tee vaikka 2-3 erilaista rintatreenivariaatiota ja vaihda niitä esim. 2-4 viikon välein. Itse käytän tätä tapaa lähes koko kehossa. Ja vaihteluna mulla on siis liikejärjestysten ja joissain tapauksissa koko liikkeiden vaihtaminen. Ja tottakai myös noita sarjamääriä tulee vaihdeltua.

Muista pitää treenipäiväkirjaa, jotta näet miten kehitys etenee. Kun ohjelmaan tulee vaihtelua, on sen seuraaminen pelkän muistin varassa todella hankalaa, jos ei jopa mahdotonta.

EDIT: Dementiakin näköjään vaivaa, tota tulostahan sä tossa valittelit pari viestiä aikaisemmin. Mutta silti kannattaa sitä vaihtelua kokeilla. Tai sitten hakea voimatreeniin vinkkejä voimaosiolta.

nigster sanoi:
Kyllä tuo 130kg ihan realistinen on vuoden loppuun mennessä, ei vaan kannata koko ajan ajatella sitä penkkiä, kyllä se sieltä kehittyy jos on kehittyäkseen!Itellä tavoitteena vuoden loppuun mennessä 160kg, saas nähdä kuin käy!

Hyvä kuulla että toivoa löytyy, laittelen tänne sitten ajanmyötä kehityksen tulokset mikäli muistan. :thumbs:

Joo kiitti paljon neuvoista Kaminari ja Timba79 :worship: !! Joo ja ongelmana on lähinnä tuo penkki eikä niinkään tuo kuppi koko. Pitää kokella noita eri variaatioita niin eiköhän se tästä :thumbs: .
Unohdin tuossa ekassa viestissä mainita et oon kyl joutunu joulun jälkee pitää pari viikkoo taukoakin (ponnistus päänsärky) et oisko tässä osa syyllinen kun ei painot nouse :rolleyes: .Oon tässä pitäny aina treenipäiväkirjaa ja huomannu et siitä on apua ku näkee jos ei synny tulosta, ois vaan pitäny aikasempaa rekisteröityä ja kirjottaa tänne.
Mut kiitti paljon!!

Pituutta 193cm ja painoa tänä aamuna 92kg. Maanantaina penkkasin 180kg. Treenivuosia taitaa olla yhdeksän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom