Pitkien miesten penkkituloksia

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joop Pyranha todella olet oikeassa,170cm on pieni mies..ja nostotulokset 3cm liike radalle ei saa multa kunnioitusta ainakaan...itselläkin sen 50cm niin on selvää ettei 250kg nouse ekalla yrittämällä..

itsekään en ole treenannut juuri ollenkaan,110kg on se rajapyykki ja sen eteen ei ole tarvinnut tehdä muutakun kotitöitä,"maalaisena" mennään...

Voi vittu on meillä tässä taas turboaivo.. Maatöillä kasvetaan juu.. Ja tän threadin aihe on pitkien miesten penkkitulokset, nyt tähän ei vedetä douppia mukaan, vaikka siltä Kiriltä pursuaisi sustat korvista ulos.

Niin ja sä olet siis imuroimalla ja tiskaamalla saanut 110kg penkistä? Juu näin taas. Kannattaa tehdä täällä itsestänsä pelle heti alussa. :david:

Heikki M. sanoi:
Kiitos vaan, mutta kyllä täälläkin on näitä pikku-Jormia, jotka 13 vuotiaina nostaa 100kg. Ja monet on sitä mieltä, että kyllä markka pitäisi nousta, vaikka piereskelemällä tangon alla ensimmäisen vuoden aikana. Tälläinen mielikuva täällä ainakin syntyy.

Aika suuri tekijä on se että osaa käyttää muitakin lihaksia kuin ojentajia nostaessa

Turbomies sanoi:
Joop Pyranha todella olet oikeassa,170cm on pieni mies..ja nostotulokset 3cm liike radalle ei saa multa kunnioitusta ainakaan...itselläkin sen 50cm niin on selvää ettei 250kg nouse ekalla yrittämällä..

Tähän en muuta vaivaudu edes kommentoimaan kuin :david: multipersoona.

Minkä verran painatte pitkät miehet? esim. 100kg painoa 200cm miehellä on aivan liian vähän punttimiehille. Jos haluaa voimaa niin pitää ottaa massaa ja kasvattaa lihaksen läpimittaa, joka on melko suorassa suhteessa voimaan. Jos pituus lähentelee kahta metriä on massaakin oltava samassa suhteessa. Yleensä pitkät miehet, jotka valittavat huonoa penkkitulosta ovat "kuikeloita".

make77 sanoi:
Tähän en muuta vaivaudu edes kommentoimaan kuin :david: multipersoona.

Usko tai älä make, mulla ei ole mitään tekemist nimimerkin turbomies kanssa. Multipersonointi (onko oikea termi) ei kuulu tapoihin, ja jos kuuluisikin tuskin tuollaista viestiä kirjottaisin :hyper: Mun aiemmat postaukset ketjuun sisälsi mun parhaat perustelut näkökantaanti, tuollainen viesti tuskin sitä vahvistaa :lol2:

No ainakin päivän naurut irtos :lol2: :lol2: :lol2:

turbo: älä vedä herneitä nekkuun :rock:

194cm ja 75kg pena \,,/ treeniä tosin vasta takana pari hassua kuukautta :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
p240 sanoi:
Minkä verran painatte pitkät miehet? esim. 100kg painoa 200cm miehellä on aivan liian vähän punttimiehille. Jos haluaa voimaa niin pitää ottaa massaa ja kasvattaa lihaksen läpimittaa, joka on melko suorassa suhteessa voimaan. Jos pituus lähentelee kahta metriä on massaakin oltava samassa suhteessa. Yleensä pitkät miehet, jotka valittavat huonoa penkkitulosta ovat "kuikeloita".

Meillä pitkillä kuikeloilla massan saaminen on hieman vaikeampaa, kuin esim. pygmeillä... Tuollaset 10kg ei välttämättä näy hirveesti missään... Toisin kuin 170 cm:iä pitkillä toi 10kg on perkeleesti. Esimerkkinä voisi mielestäni olla vaikka reidet... Pitkillä reisiin tarvitaan massaa moninkertainen määrä lyhyempiin verrattuna. Tosin sit kun niihin lopulta saa (jos saa) massaa, niin onhan niissä sitten voimaakin...

Ei auta valittaa, vaan puurtaa naama punasena huonohkoa penkkitulosta pikkuhiljaa ylöspäin. (120kg) Vaikken mä mikään kaksmetrinen olekaan. (188cm/80kg)
eli kuikelo... :D

HarryG sanoi:
Meillä pitkillä kuikeloilla massan saaminen on hieman vaikeampaa, kuin esim. pygmeillä... Tuollaset 10kg ei välttämättä näy hirveesti missään...
Tää on sitä samaa vanhaa itkua. On se hemmetin hyvä että te pitkät kuikelot ette ole 20 senttiä lyhyempiä, koska silloin te ette takuulla näyttäisi yhtään lihaksikkaammilta ja teiltä olisi viety paras tekosyy heikkouteenne.:hyper:
Se on niin helppo sanoa, että "kato ku mulla on vaikeeta ku mää oon niin pitkä ja mun pitää olla kato sitte toosi painava ja käden yli 40 senttii ennenku mä ees näytän yhtään lihaksikkaalta"

Lopettakaa nyt toi itkeminen ja keskittäkää energianne syömiseen ja treenaamiseen! :whip:

:offtopic:

Pecman sanoi:
Tää on sitä samaa vanhaa itkua.
Lopettakaa nyt toi itkeminen ja keskittäkää energianne syömiseen ja treenaamiseen! :whip:
Voisin sanoa sinulle ihan samaa omasta postistasi :)

Aiheesta keskustelu käy näköjään joillekin niin kipeetä että on mahdotonta pysyä aiheessa ja siirrytään yleiseen/henkilökohtaiseen vittuiluun kun ei muuta ole oman mielipiteen tueksi :rolleyes:

Pyranha sanoi:
Aiheesta keskustelu käy näköjään joillekin niin kipeetä että on mahdotonta pysyä aiheessa ja siirrytään yleiseen/henkilökohtaiseen vittuiluun kun ei muuta ole oman mielipiteen tueksi :rolleyes:
Niin, aihehan oli pitkien miesten penkkitulokset ja mä oon jo tukenut oman mielipiteeni:

Pecman sanoi:
Riku Kiri on pitkä ja otti 300 kiloa penkiltä. :jahas:

:D
Että siitä mallia! :whip:

Pecman sanoi:
Tää on sitä samaa vanhaa itkua. On se hemmetin hyvä että te pitkät kuikelot ette ole 20 senttiä lyhyempiä, koska silloin te ette takuulla näyttäisi yhtään lihaksikkaammilta ja teiltä olisi viety paras tekosyy heikkouteenne.:hyper:
Se on niin helppo sanoa, että "kato ku mulla on vaikeeta ku mää oon niin pitkä ja mun pitää olla kato sitte toosi painava ja käden yli 40 senttii ennenku mä ees näytän yhtään lihaksikkaalta"

Pitkät hujopit voivat lohduttautua sillä että kun kovan työn ja tuskan jälkeen lihasta alkaa ilmaantumaan kunnolla, niin näytätte huomattavasti vakuuttavammilta kuin hukkapätkät bodimiehet :D

Pecman sanoi:
Niin, aihehan oli pitkien miesten penkkitulokset ja mä oon jo tukenut oman mielipiteeni:
:D
Että siitä mallia! :whip:

Ehh....joko sulta meni mun pointti ohi tai sit luen pakkista tosikkolasit päässä tänään.. No kuten Fabien sanoisi: :love:

kyllähän se niin on että kun on pidempi niin näyttää "isommalta" kuinka 170cm voi koskaan tulla uskottavasti iso sen kaksmetrisen vieressä vaikka se painais kaks sataa kiloo :jahas: jos lyhyellä ja pitkällä ihmisellä on massaa samassa suhteessa niin kyllä se pidempi on aina massiivisempi.. ite voisin olla sen 15cm pidempi :rolleyes:

pituus: 185
penkki: 105

ikää 17. treenasin joskus 15 vuotiaana vuoden pelkkää penkkiä ilman minkäänlaisia ohjelmia. sitten vuoden tauko ja nyt nostellut 3kk 75 -> 105 nousi penkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom