Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pecman sanoi:Riku Kiri on pitkä ja otti 300 kiloa penkiltä. :jahas:
Heikki M. sanoi:Kiitos vaan, mutta kyllä täälläkin on näitä pikku-Jormia, jotka 13 vuotiaina nostaa 100kg. Ja monet on sitä mieltä, että kyllä markka pitäisi nousta, vaikka piereskelemällä tangon alla ensimmäisen vuoden aikana. Tälläinen mielikuva täällä ainakin syntyy.
Turbomies sanoi:Joop Pyranha todella olet oikeassa,170cm on pieni mies..ja nostotulokset 3cm liike radalle ei saa multa kunnioitusta ainakaan...itselläkin sen 50cm niin on selvää ettei 250kg nouse ekalla yrittämällä..
make77 sanoi:Tähän en muuta vaivaudu edes kommentoimaan kuin multipersoona.
p240 sanoi:Minkä verran painatte pitkät miehet? esim. 100kg painoa 200cm miehellä on aivan liian vähän punttimiehille. Jos haluaa voimaa niin pitää ottaa massaa ja kasvattaa lihaksen läpimittaa, joka on melko suorassa suhteessa voimaan. Jos pituus lähentelee kahta metriä on massaakin oltava samassa suhteessa. Yleensä pitkät miehet, jotka valittavat huonoa penkkitulosta ovat "kuikeloita".
Tää on sitä samaa vanhaa itkua. On se hemmetin hyvä että te pitkät kuikelot ette ole 20 senttiä lyhyempiä, koska silloin te ette takuulla näyttäisi yhtään lihaksikkaammilta ja teiltä olisi viety paras tekosyy heikkouteenne.HarryG sanoi:Meillä pitkillä kuikeloilla massan saaminen on hieman vaikeampaa, kuin esim. pygmeillä... Tuollaset 10kg ei välttämättä näy hirveesti missään...
Voisin sanoa sinulle ihan samaa omasta postistasiPecman sanoi:Tää on sitä samaa vanhaa itkua.
Lopettakaa nyt toi itkeminen ja keskittäkää energianne syömiseen ja treenaamiseen! :whip:
Niin, aihehan oli pitkien miesten penkkitulokset ja mä oon jo tukenut oman mielipiteeni:Pyranha sanoi:Aiheesta keskustelu käy näköjään joillekin niin kipeetä että on mahdotonta pysyä aiheessa ja siirrytään yleiseen/henkilökohtaiseen vittuiluun kun ei muuta ole oman mielipiteen tueksi
Pecman sanoi:Riku Kiri on pitkä ja otti 300 kiloa penkiltä. :jahas:
Pecman sanoi:Tää on sitä samaa vanhaa itkua. On se hemmetin hyvä että te pitkät kuikelot ette ole 20 senttiä lyhyempiä, koska silloin te ette takuulla näyttäisi yhtään lihaksikkaammilta ja teiltä olisi viety paras tekosyy heikkouteenne.
Se on niin helppo sanoa, että "kato ku mulla on vaikeeta ku mää oon niin pitkä ja mun pitää olla kato sitte toosi painava ja käden yli 40 senttii ennenku mä ees näytän yhtään lihaksikkaalta"
Lopettakaa nyt toi itkeminen ja keskittäkää energianne syömiseen ja treenaamiseen! :whip:
Pecman sanoi:Niin, aihehan oli pitkien miesten penkkitulokset ja mä oon jo tukenut oman mielipiteeni:
:D
Että siitä mallia! :whip: