Pitkien miesten penkkituloksia

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rin Tin Tin sanoi:
Eiköhän ne ois pikemminkin suhteessa heikkoja, ainakin painonnostossa kevyimmissä (lyhyemmissä) painoluokissa nostetaan tyyliin tuplasti omapaino ja raskaammissa (pitemmissä) suhteessa vähemmän.

Siis meinaatko tosiaan että 10 metrin mittasesta kaverista tuntuis 200 kiloo yhtä raskaalta liikutella kuin 180cm pitkältä?

Suhteessa omaan painoon heikkoja.
Jos 10m sälli painaa 100kg, niin ei se jaksa edes seistä, puhumattakaan että nostais mitään.

ei hitto mitä juttua. :lol2:

10m äijä saattaisi olla suhteessa heikko, mutta absoluuttisesti tietysti aika vahva. Jos se painaisi 3000 kiloa, niin kyllä penkistä 1000 kiloa olisi noustava, eli 1/3 omasta painosta.

make77 sanoi:
Siis meinaatko tosiaan että 10 metrin mittasesta kaverista tuntuis 200 kiloo yhtä raskaalta liikutella kuin 180cm pitkältä?

Nyt oli kyse siitä olisiko 10 metrin mittanen mies suhteessa vahva.
Eli siis suhteessa.
Ei kukaan oo sanonu että se painais 100kg.
Vaan jos lihaksia olisi suhteessa vastaava määrä kuin 180cm/110kg ukolla.

Force sanoi:
10m äijä saattaisi olla suhteessa heikko, mutta absoluuttisesti tietysti aika vahva. Jos se painaisi 3000 kiloa, niin kyllä penkistä 1000 kiloa olisi noustava, eli 1/3 omasta painosta.

No näinhan se menee vaikka kuinka ihmeteltäis.
Oiskohan se 10metrin mies vinkumassa kuinka joutuu nostamaan niin pitkän matkan?
No ei helvetissä olis.

vittu onneksi en ole mikään vitun hongan kolistelija :hyper: itse oon 184 ja voin kyllä sanoa et satanen nousi viikossa ku rupesin penkkiä tekemään. Mä oisin tosiaan vaihtanut harrastusta (kuntosali) vaikka siihen kuviokelluntaan jos 1,5v. nostelulla tulisi se 90kg(kokonaiset) :hyper: . Paljonkohan moisilla siimoilla on esim. haba :rolleyes: voi olla tyyliin 23cm, ennen treeniä 0,19m. Mut tsemppiä pitkille miehille :kippis1:

make-82 sanoi:
vittu onneksi en ole mikään vitun hongan kolistelija :hyper: itse oon 184 ja voin kyllä sanoa et satanen nousi viikossa ku rupesin penkkiä tekemään. Mä oisin tosiaan vaihtanut harrastusta (kuntosali) vaikka siihen kuviokelluntaan jos 1,5v. nostelulla tulisi se 90kg(kokonaiset) :hyper: . Paljonkohan moisilla siimoilla on esim. haba :rolleyes: voi olla tyyliin 23cm, ennen treeniä 0,19m. Mut tsemppiä pitkille miehille :kippis1:

No siimat nyt on sitten asia erikseen.
Mutta niinkuin tuosta viestistäsikin huomaa niin on se helppoa rikkoa 100kg penkissä ton kokosilla mutta tällänen pikkumies kuin minäkin olen niin on kyllä pitäny töitä tehdä että on rikki menny.

make77 sanoi:
No siimat nyt on sitten asia erikseen.
Mutta niinkuin tuosta viestistäsikin huomaa niin on se helppoa rikkoa 100kg penkissä ton kokosilla mutta tällänen pikkumies kuin minäkin olen niin on kyllä pitäny töitä tehdä että on rikki menny.

pitää muista syödä. ei sitä luilla pelkästään paljon rautoja heitellä menemään :D

make-82 sanoi:
pitää muista syödä. ei sitä luilla pelkästään paljon rautoja heitellä menemään :D

:wall:
Niin...
Onko nyt niin helvetin vaikea ymmärtää mistä on kyse?
Pitääkö siis rautakangesta vääntää?
Jos verrataan suhteessa samoissa lihoissa olevia kavereita joista toinen on 170cm ja toinen 190cm.
Ei tarvii olla kummonen ainstaini tajutakseen että se hujoppi nostaa kuukauden treenin jälkeen varmasti isommat raudat penkistä.
Tai sit on kyllä oikee :david:

Kun yksinkertasesti lähes jokaisella isolla ukolla on jo fysiikka sitä tasoa että ei pikkujamppa pysty samaan.

Ja ruokailemalla kun ei kukaan geeneilleen mahda mitään.
Jos mahtais niin oisin reilusti isompi kokonen kuin nyt.
Oon kersasta lähtien syöny reilusti enemmän kuin yksikään isoista kavereistani mutta silti ei tartu edes rasva.
Ja suurella työllä olen itselleni saanut 80 kilon massan ja 140 kiloo penkiks.
Sit on pitkät vinkumassa tällä palstalla kuinka se on niin väärin ku pikku-ukot nostaa niin lyhyitä matkoja että ei me tälläsillä pitkillä käsillä voida pystyä samaan. Ja silti on tulokset 3 kuukauden treenauksen jälkeen tasolla johon olen joutunut tekemään töitä pari vuotta.

Olkaa hujopit kiitollisia siitä että nostatte isompia rautoja pienemmällä treenillä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mitä helvettiä sä make77 siellä oikein valitat? Ei toi sun pituus oo mitenkään verrannollinen siihen, että oot "kovalla työllä" saanut 80kg 172cm mittaseen varteen ja 140kg penkiltä. Sulla on vaan huonot geenit. Jos on lahjakkuutta, niin ton mittanen varsi on mitä parhain hankkia niin voimaa kuin myös lihaa.

Näyttää siltä, ettei keskustelu voi tästä enää muuta kuin parantua. Hassua että kun perustetaan kaikki penkkipunnerruksesta- thread niin viikon kuluttua siitä perustetaan kuitenkin uusi penkkiä koskeva thread joka muutamassa päivässä kasvaa yhtä suureksi kuin tuo "KAIKKI penkkipunnerruksesta" (jonka siis pitäisi periaatteessa sisältää koko tämäkin thread).

Juu tää on täysin turha threadi ja voisi siirtää melkeen kokonaan kaikki penkkipunnerruksesta-threadiin. Huippu juttuahan täällä on, mutta turhaan juuri tässä threadissa.

Kraftwerk n sanoi:
Mitä helvettiä sä make77 siellä oikein valitat? Ei toi sun pituus oo mitenkään verrannollinen siihen, että oot "kovalla työllä" saanut 80kg 172cm mittaseen varteen ja 140kg penkiltä. Sulla on vaan huonot geenit. Jos on lahjakkuutta, niin ton mittanen varsi on mitä parhain hankkia niin voimaa kuin myös lihaa.

En valita mitään vaan kommentoin tohon ainaiseen pitkien ruikutukseen kuinka lyhkäsillä on helpompaa.

Eikä se mun pituus sitä kerrokaan vaan koko ruumiinrakenne. Olen erittäin pieni rakenteinen luustoltani ja voimaa kyllä tarttuu, ei siitä ole kysymys.
On vaan kovalla työllä joutunut tekemään työtä että yleensäkään 15cm ympärysmitaltaan olevat ranteet edes jotenkin kestäis penkkaamisen.
Ja se on aina verrannollista kovaan työhön jos saa 20kg lihasmassaa aikaseks, varsinkin tälläseltä tikulta.
En ole kertaakaan valittanu että en sais tuloksia aikaseks, oon vaan sanonu että isommalla miehellä on helpompi saavuttaa vaikka se 100kg penkkiin kun on jo luonnostaan voimaa enemmän.
Mun kokonen tikku kun joutuu treenaamaan ennenkuin on samassa kuin isompi treenaamatta.
Täällä kun kokoajan pidemmät selittää kuinka pienemmät ovat jo treenaamattakin vahvempia ja lihaksikkaampia... just joo... laput pois silmiltä.

make77 sanoi:
oon vaan sanonu että isommalla miehellä on helpompi saavuttaa vaikka se 100kg penkkiin kun on jo luonnostaan voimaa enemmän.
Mun kokonen tikku kun joutuu treenaamaan ennenkuin on samassa kuin isompi treenaamatta.

Et sinä voi noita tuloksia päikseen verrata. Mieti vaikka nostettua kilomäärä suhteessa omaan painoon.

Kraftwerk n sanoi:
Et sinä voi noita tuloksia päikseen verrata. Mieti vaikka nostettua kilomäärä suhteessa omaan painoon.

Ei olekaan ollut kyse suhteesta omaan painoon vaan siitä että pitkät valittaa kuinka lyhkäsillä on helpompi saavuttaa vaikka 150kg penkkiin.

Kumpiko saavuttaa aloittaessaan helpommin 100kilon rajan 170cm/70kg vai 190cm/90kg.
On jo moneen kertaan tullut vierestä todistettua kuinka tuo isompi on jo kuukauden treenillä nostanu satasen ja pienempi treenailee reilusti pidempään ennenkuin nostaa saman.

Ja siis todellakin on kyseessä ainoastaan se raudan määrä eikä mikään suhde hommeli. Mutta jos suhteutetaan niin kumpiko nostaa enemmän rautaa jos molemmat ovat treenanneet samanverran, 70 vai 90kilonen? Ja molemmat siis nostavat vaikka 1,5 kertasesti oman painonsa.
No tietysti se isompi liikuttelee isompia rautoja.

Eli miks olis pienemmän helpompi nostaa 150kg penkiltä jos sen täytyy nostaa suurempi paino omaan kroppaansa nähden kuin sen isomman?

No eiköhän sitä ole yhtä lailla heikkoja/huonogeenisiä miehiä, sekä pitkissä että pätkissä. Ei se ole sanottu että pitemmän miehen lähtökohdat ovat sen edullisemmat. Toki äsken maken mainitsemassa esimerkissä 90 kiloinen jässikkä vie voiton, mut kamoon, vähän realismia.

Suhteessa omaan painoon, isoimmat raudat nostavat kyllä lyhyet, lyhytraajaiset miehet. Olenkos väärässä? En siis oikeasti ole varma.

MrMikey sanoi:
No eiköhän sitä ole yhtä lailla heikkoja/huonogeenisiä miehiä, sekä pitkissä että pätkissä. Ei se ole sanottu että pitemmän miehen lähtökohdat ovat sen edullisemmat. Toki äsken maken mainitsemassa esimerkissä 90 kiloinen jässikkä vie voiton, mut kamoon, vähän realismia.

Suhteessa omaan painoon, isoimmat raudat nostavat kyllä lyhyet, lyhytraajaiset miehet. Olenkos väärässä? En siis oikeasti ole varma.

En osaa sanoa oletko oikeassa vai väärässä, mutta kyse onkin ollut siitä että kumman on helpompi nostaa vaikka sa 150kg penkistä ison vai pienen ihmisen.
No joo jos molemmat painavat itse samanverran niin varmaankin se lyhkäsempi sitten helpommin nostaa sen, mutta on se pätkä joutunu näkeen aika hirveen vaivan että on saavuttanu saman massan kuin se isompi.

Eihän tohon tarvita yhtään enempää realismia.
Jokainen tuntemani/tietämäni isompi ihminen on luonnostaan liikutellut isompia painoja.
Ja varmaan kun jokainen edes hetken miettii niin varmaan tulee itselle mieleen samanlaisia kokemuksia.

MrMikey: Suhteessa omaan painoon, isoimmat raudat nostavat kyllä lyhyet, lyhytraajaiset miehet.

Make77: Jokainen tuntemani/tietämäni isompi ihminen on luonnostaan liikutellut isompia painoja.

Näinhän se yleensä menee. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom