Pitkien miesten penkkituloksia

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
eno sanoi:
197cm, 150kg puhtaasti, 15-20 tulee lisää persettä nostamalla.
.
Tuleepa hirveesti kiloja lisää perseen nostolla, itse en kyllä millään nuin paljoa hyötyä sais.

Mara83 sanoi:
Niin minunkin mielestä. Ja sitä lihasta pitää ainakin olla aika paljon, ennenkuin näyttää siltä, että sitä on.

jep, näinhän se on...

mikäli 195cm ja 165cm kaveri saavat kummatkin 10 kg lisää painoa niin lyhyempää epäillään hormonien käytöstä kun taas pidemmältä kysytään että oletko alkanut dieetille...

pitkänä on ongelmansa mutta siitä tosiasiasta ei pääse mihinkään että yhtälö "pitkä mies + runsaasti lihaa" on kovaa valuuttaa...

gasvi sanoi:
Pituus: 197-198cm
Paino: 100-105kg
Ennätystä en ole kokeillut pitkään aikaan, mutta uskoisin sen olevan >90kg. (Pitää kokeilla nyt vkl). Treenaaminen alkoi viime marraskuusta ja n.6kk epä säännöllistä treeniä (kerran viikossa tai kahdessa salilla) ja proteiinia ei tullut silloin paljon syötyä, sekä tein pelkästään vinopenaa kp:illa rinnalle. Kesällä ei treeniä melkeen yhtään ja nyt syksyllä n.2kk treenattu aktiivisesti ja proteiinin saantia yritetty pitää kunnossa, sekä normaali penkkiä tangolla on ohjelmassa..... Treenaan siis bodytyylisesti. Huomenna kerron sitten pena-ennätyksen..... :rolleyes:

Kävin nyt kokeilemassa ja 95kg nousi aika hyvällä vauhdilla ylös, mutta 100kg ei kuitenkaan sen jälkeen enää noussut kuin vähän matkaa. Ilman varusteita ja perse penkissä tein.

neutraali sanoi:
Lol, kaveri on muuten töissä helsingin keskustassa, poliisina, siis minkä vittu mää sille voin että mää en oo yli 2metriä ja mikä tuossa on niin vaikee uskoo, ainakin sen kuvan tuosta tekstistäs saa. Ja ei oo mun vika jos sen satun tuntemaan :david:. Treenannut se on noin 12vuotta jos se kiinnostaa.

Ei se sun vika ole että sä sen tunnet. Se sun kaveris on luonnonoikku.

Aina kun on hurja juttu, niin se alkaa: "Mun kaveri...". Ei ollu sulle mikään kuitti se mun kirjoitus. :piis:

nimim. >2m ja surkeat tulokset, eli heikko.

Neutraali saako urkkia paljon sulla on rasvaprosentti, kun oli tosta sun kaverista kyse? Olis vaan kiva tietää, kun on noinkin isosta kaverista kyse :worship:.

mul treeniä n.6v mut niinku kaikki tietää pitkät miehet ei kehity niinku pienemmät kaverit joten muutama kuuri on alla

Niin niin, meidän lyhyidenhän ei tarvii treenata penkkiä tai mitään muutakaan melkeen ollenkaan ku se nostaminen on niin helppoa meille kun matka on lyhyempi ja sitten me vielä kehitytäänkin paljon nopeemmin. Ja sitten kun on vielä penkkipaita niin nostajanhan ei tarvii sillon nostaa ollenkaan ku paitahan se nostaa. Eli hyvään penkkitulokseen riittää et on <170 cm ja omistaa hyvän penkkipaidan?

hpena sanoi:
Niin niin, meidän lyhyidenhän ei tarvii treenata penkkiä tai mitään muutakaan melkeen ollenkaan ku se nostaminen on niin helppoa meille kun matka on lyhyempi ja sitten me vielä kehitytäänkin paljon nopeemmin. Ja sitten kun on vielä penkkipaita niin nostajanhan ei tarvii sillon nostaa ollenkaan ku paitahan se nostaa. Eli hyvään penkkitulokseen riittää et on <170 cm ja omistaa hyvän penkkipaidan?
en tarkottanut asiaa noin . Mutta tosiasia on että lyhyemmät miehet
kehittyy helpommin kuin isommat jässikät ,ellen nyt aivan väärässä ole koska yleensä pitkät miehet kuuluu ektomorfi lihasryhmään kun useat pienemmät miehet kuuluu mesomorfi ryhmään jotka kehittyy nopeammin ja ovat alun perinkin jo lihaksikkaampia kuin muut . :rock:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Angel of Death sanoi:
Neutraali saako urkkia paljon sulla on rasvaprosentti, kun oli tosta sun kaverista kyse? Olis vaan kiva tietää, kun on noinkin isosta kaverista kyse :worship:.
Ei ole tietoa omasta rasvaprosentista, ei oo ikinä mitattu. Varmaan 20 hujakoilla.

kehittyy helpommin kuin isommat jässikät ,ellen nyt aivan väärässä ole koska yleensä pitkät miehet kuuluu ektomorfi lihasryhmään kun useat pienemmät miehet kuuluu mesomorfi ryhmään jotka kehittyy nopeammin ja ovat alun perinkin jo lihaksikkaampia kuin muut .

Uskon juuri ja juuri sen että pitkien miesten on vähäsen vaikeampi nostaa kuin tappien kun on kerran jonkun verran enemmän matkaa nostettavana, mutta toi väite taitaa olla lähinnä mutu-tutkimuksen tulos.

Ite reenailin puolivuotta enneku nousi markka perse penkissä. Pituutta 189cm.

Ma treenailin joskus 13-14vuotiaana jonkin verran ja 70kg meni sillon penkista. Nyt alotin tan vuoden alusta treenit uudestaan (tammikuun puol vali), penkki tais olla ehka 65kg alottaessa. Kesakuuhun mennessa nostin sitten 115kg puhtaasti penkissa. Paino tais tuolloin olla ehka 82-83kg. Nyt on aamupaino ehka 88kg ja penkin sarjapainot on noussu huomattavasti, mutta maksimia en oo testaillu kesakuun jalkeen. Ylikunnosta oon nyt karsiny vahan kesan jalkeen, mutta treenit ja ruokavalio on menossa parempaan suuntaan kokoajan.

Niin ja se pituus on 195-197cm ja ika 17.

Pyranha sanoi:
Tuota juuri tarkoitin sanomalla:

Niin ja Vemarin kommenttiin:

Mulla on maanantaina penkkipäivä , kerrotko mistä sitä lihaa saa käyn hakees ennen treeeniä
:D

ps. Siinä vaiheessa kun pitkä mies omaa paljon lihaa ja nostaa paljon rautaa, alkaa pätkä mies selvittämään kuinka paljon tuo on sun omapainosta.... he he

Koita vaan tunnustaa et helpommalla pääset :thumbs:

Just just.
Mikä siinä on että hujopit on aina valittamassa kuinka on pitemmät liikeradat.
En mäkään valita minkälainen hammastikku oon koko rakenteeltani.
Kumman helppoja teillä on nuo 100kg penkkaukset pienen treenin jälkeen.
Ei oo helppoo olla lähtökohdaltaan tällänen kuivankesänorava.

Tehdäänpäs tähän pieni kysely että minkäslaista fysiikkaa teiltä pitkiltä muuten löytyy.
Oma ranteen ympärysmitta on 15cm ja käsi on niin pieni että on ongelmia puristusvoimankanssa kun ei kunnolla kierry tangon ympäri, eli mavessa on pakko käyttää remmejä isommilla raudoilla kun on paino käytännössä pelkkien 4sormen varassa.

Miettikää kuinka tämmönen tikku survasee 140kg penkiltä puhtaasti.
Ainoastaan erittäin kovalla treenillä se on ollut mahdollista vuosien saatossa.
Alotin siis salilla pelleilyn yli 10vuotta sitten ja nyt on takana 4vuotta kunnolla treenausta.
Te nostatte 100kg parin kolmen kuukauden treenillä ja mulla se vei vuosia.

Nyt rupee vasta pikkuhiljaa olemaan tuota lihaa ympärillä niin että muutkin näkee kun oon vaatteetpäällä.
Aikasemmin ei kukaan edes huomannu että oon treenannu jo vuosia kun katteli vaan miten pieni mä oon luustoltani eli kaikkien mielestä ei pahkuraakaan ollu. Oli kyllä hauskaa kun kesäsin sit mentiin kaverin mökille ja saunottiin kun kaverilla loksahti leuka ja jokainen ihmetteli että miten vitussa voi olla kun ei susta muuten nää.

Ja mitat siis on tällähetkellä 172/80 ja rasvat ovat alhaalla.
Eikä kukaan usko että painan tonverran kun kattovat mua ja muita kavereita jotka ovat kaljamahasia ja painaa silti 10kg vähemmän.

Sit kun vielä tulee salilla semmonen 40v äijä sanomaan että kyllä säkin voit tulla tota penkkiä tekemään, saahan siitä otettua painoa pois ja mä vastaan että joo mä lämmittelen niillä kohta että älä yhtään vähennä.
Ja salilla alkaa järkyttävä naurunrehahdus kun jokainen pidempi/isompi äijä naureskelee että on pienellä miehellä suuret puheet.
Ne kun aina lähtee salilta just kun alotan lämmittelemään.

Ainoastaan kerran sattu käymään niin että yks niistä "äijistä" tuli salille vasta myöhemmin ja oli kokoajan tunkemassa väliin penkkaamaan ennenku olin ehtiny edes ylös nousemaan. Penkissä oli 60kg ja sillä tein kymppiä lämmitelläkseni, no äijähän oikein innostu ja pisti 12 ja katteli että kai me huomataan kuinka nousee.
No hetkenpäästä oli äijä sitten toisessa päässä salia vääntämässä peckdeckiä niin ei ollu tiellä kun ruvettiin pikkuhiljaa nostamaan.
Tangossa oli 90kg kun vieläkin hiljalleen nostin painoja omaa sarjapainoa kohti niin äijä huomas just kun olin siinä muutaman vääntäny niin tietysti se näki vaan sen lopun kun nostin painot telineeseen.
Heti tuli kommentoimaan että oliko ennätys ja että hän saa 100kg penkiltä.
No kaveri ja kaverin faija ehti siihen ennen mua kommentoimaan että sehän lämmitteli vasta ja siirtyy kohta tekemään sarjaa 120 kilolla.
Hah... pääsinpäs :whip:

Sittemmin on äijät kyselly välillä neuvoa treeneihin ja tekniikoihin niin on ollu pakko vastata että mitä tämmönen tikku tietää... lukekaa pakkista ;)

Eli suhteuttakaas isommat/pidemmät hemmot vähän muuhunkin kuin punnerrus matkaan. Koska se on itsestään selvä asia että minä aloittaessani 172/65 joudun tekemään todella paljon ennenkuin nostan saman mitä 195/85 kokonen jamppa tekee ekaa kertaa salin nähtyään.

Pineltä kukkakepiltä se on suurempi saavutus kuin isolta jässikältä nostaa 100 penkistä.

Kiitos ja loppu.

moses sanoi:
kehittyy helpommin kuin isommat jässikät ,ellen nyt aivan väärässä ole koska yleensä pitkät miehet kuuluu ektomorfi lihasryhmään kun useat pienemmät miehet kuuluu mesomorfi ryhmään jotka kehittyy nopeammin ja ovat alun perinkin jo lihaksikkaampia kuin muut . :rock:

Vai että alunperin lihaksikkaampia :lol2:
Voi kuule... kunpa asia oliskin näin.
Voi teidän hongankolistelijoiden ajatus maailmaa.

Minkäs takia jokainen pitkä aina kuvittelee olevansa reilusti vahvempi kuin pätkä?
Kyllä mulle on tuttujen porukassa sanottu kännipäissä että älä sä pätkä siinä vingu. Mä voin vaikka puhaltaa sut nurin.
Yeah... senkus kokeilee. :wall:
Mutta tosiasia vaan on että kun pistetään pieni mies ja iso mies treenaamaan niin iso on heti alusta alkaen vahvempi ja myös pysyy kokoajan vahvempana jos treeni ja ravintopuoli on molemmilla kunnossa.

Make77 sulla on kyllä saatana asenne kohillaan! :kippis1:

Itse en tiedä pitkiä nostajia.. Kaveriporukassani on yksi 190/65 jätkä joka taannoin kävi mun salilla eikä (treenaamattomana) saanut 40kiloa penkistä ylös. Nykyään omistaa himassaan penkin ja taitaa jo tehdä sarjaa tuolla neljälläkympillä. Mutta sitkeydellä siitäkin ylös päästään.

Jeps, se mikä itsellä pelottaa on varsinkin käsissä että näkyykö se missään vaikka 10 kg sais pitkällä aikavälillä kireä lihaa lisää... Toisaalta, perus hoikka pitkä mies näyttää jo valmiiksi "enemmän kaapilta" kuin 175cm jannu, joten tuosta on hyvä jatkaa...

195/91, aloitin penkin kaa räpeltämisen heinäkuussa, muistaakseni syyskuusta olen tehnyt 3 jakoisella. Elokuulla penkki 71.5, nyt meni 80kg kohtuu helposti, 82.5 sitten perään ei.

Kaveri tosin epäili, että kun on _ihan pohjalta aloitettu_, jouluun mennessä voi nousta jopa 85-90, kun teen kuukauden kymppejä, ja sitten taas 5-3-1 pois. Pitääkö paikkansa että lihakset oppii sitä hermottamista tosiaan puolikin vuotta? Siihenhän toi alun nopea kehitys yleensä kai perustuu...

185/95,6 :eek: (mihin nesteet kadonnu). Treeniä takana pian 11kk. Penkkiykkönen 110kg.

Eihän se pituus vaikuta siihen penkkipunnerrukseen, vaan käsien pituus. Yli 2 metrin on halausväli.

Suositut

Back
Ylös Bottom