Pitkähihainen vai tank toppi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Huppari päällä ja huppupääs, saa kunnon rähinän päälle kellarisalilla:puntti:! Tosin näillä keleillä on kyl koko paita lähteny aika nopeesti, tosin yleisellä salilla aina huppari ja shortsit varustuksena:).

Kyl mun mielestä kesällä saa kävellä vaikka ilman paitaa kaupungissa, oli sitten kukkakeppi, plösö tai lihaskimppu.

Ps. Trikoot pitäs kieltää miehiltä!(Ainakin housut :))

Huppari päällä ja huppupääs, saa kunnon rähinän päälle kellarisalilla:puntti:! Tosin näillä keleillä on kyl koko paita lähteny aika nopeesti, tosin yleisellä salilla aina huppari ja shortsit varustuksena:).

Kyl mun mielestä kesällä saa kävellä vaikka ilman paitaa kaupungissa, oli sitten kukkakeppi, plösö tai lihaskimppu.

Ps. Trikoot pitäs kieltää miehiltä!(Ainakin housut :))

Mun mielestä pitäs taas olla sääntö esim naisten kohdallakin et jos on yli 20 rasvaprossa niin ei saa pukeutua vähiin vaatteisiin :D Tullu vaan mielee näil keleil kun näkee noita suomalaisia siiderilehmiä ja kaljamahoja kadulla.. :D :D

Mun mielestä pitäs taas olla sääntö esim naisten kohdallakin et jos on yli 20 rasvaprossa niin ei saa pukeutua vähiin vaatteisiin :D Tullu vaan mielee näil keleil kun näkee noita suomalaisia siiderilehmiä ja kaljamahoja kadulla.. :D :D
se on muuten valitettava totuus, että naiset on vähä vitun surkeessa kunnossa nykyään. en tiedä mitään oksettavampaa ku löllyvä sidukkapömppis! se kertoo vaan sen että akat on niin helvetin veteliä ettei huolehdi ittestään paskanvertaa. mutta toisaalta... jotku fitnesskisaajatki vetää semmosen sikabulkin päälle offilla että ei tiedä edes käykö salilla vai onko vaa normiläski:rolleyes: pitää olla oikeesti urheilullinen persoona että se kunto on jatkuvasti hyvä kattella, ja sen kyllä huomaa. ja kyllä, minä EN suvaitse läskejä naisia! eli saatte syyttää ahdasmieliseksi ihan luvan kanssa.

se on muuten valitettava totuus, että naiset on vähä vitun surkeessa kunnossa nykyään. en tiedä mitään oksettavampaa ku löllyvä sidukkapömppis! se kertoo vaan sen että akat on niin helvetin veteliä ettei huolehdi ittestään paskanvertaa. mutta toisaalta... jotku fitnesskisaajatki vetää semmosen sikabulkin päälle offilla että ei tiedä edes käykö salilla vai onko vaa normiläski:rolleyes: pitää olla oikeesti urheilullinen persoona että se kunto on jatkuvasti hyvä kattella, ja sen kyllä huomaa. ja kyllä, minä EN suvaitse läskejä naisia! eli saatte syyttää ahdasmieliseksi ihan luvan kanssa.

Sama :D Saa haukkua sovinistiksi.yms mutta tottahan tuo on joka sana, kai sitä suklaata, pullaa ja hesepaskaa+siideriä on vaan niin kiva napaan tunkea, ja kun sen siiderilehmäilyn alottaa nykyään ylä-asteella niin kyllä se vaan ihravuori kasvaa pienestä muka söpöstä pömppiksestä muffinssivartaloksi. Ja on sitä itsekin talvella välillä pyöreetä poskea ja mahaa kun paino on kymmenen-viistoista kiloa yli kesäpainon mutta se nyt on vielä pientä. Kyllä mua joku mummo oli nytkin kesäkuosissa kuvaillut tanakaksi kun oli nähnyt kauluspaidassa :D En vaan voi sietää ihmisiä jotka eivät pidä itsestään huolta, etenkään vastakkaisessa sukupuolessa, ja sitten pitää kuitenkin pukeutua tiukkoihin farkkuihin ja toppeihin vaikka perse on leveä kun pietarin pääkatu :D

Gustav Hägglundhan sano Anna-lehden haastattelus et ei hyväksy läskiä naisia :D

"Lihavuus vie minulta kaikki halut, läski ei kuulu naisellisuuteen."

haha :D nous kauhee kohu tosta :D Hieno mies et uskaltaa sanoo suoraan :rock:

Linkki on tässä: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011042613606963_vi.shtml

Gustav Hägglundhan sano Anna-lehden haastattelus et ei hyväksy läskiä naisia :D

"Lihavuus vie minulta kaikki halut, läski ei kuulu naisellisuuteen."

haha :D nous kauhee kohu tosta :D Hieno mies et uskaltaa sanoo suoraan :rock:

Linkki on tässä: http://www.iltalehti.fi/viihde/2011042613606963_vi.shtml

Gustav Hägglund pisti kivasti rahaa myös Wincapitaan, hieno mies :rock: Maailmahan on täynnä hienoja miehiä, jos sen kriteeri on, että uskaltaa laukoa suoraan vaikka mitä typeryyksiä.

Se on mielenkiintoinen juttu, että monelle nämä bodareja koskevat ennakkoluulot on niin kova paikka, mutta itse suhtaudutaan samalla ahdasmielisyydellä juuri vaikkapa lihaviin ihmisiin - onhan se nyt sietämätöntä, jos joku ei itsestään pidä huolta. Terveellisyyshän se on kaiken a ja o ja siitähän bodauksessa on kyse.

Ennakkoluulojen vähenemistä vois ehkä edesauttaa pikemminkin se, että koittaisi vähän avartaa sitä omaakin näkemystä. Tosin monilla "bodareilla" varmaan tuntuu, että ihan kaikki maailman ihmiset katsovat kieroon, vaikka juuri kukaan ei edes oikeasti kiinnitä mitään huomiota.

Alkulämmittely+Kyykkysarjat alussa vedetään hupparissa, ja sit otetaan huppari pois kyykkyjen jälkeen, tosi hyvä lämpö päällä! Ja siis hupparin alla tottakai t-paita:)

Jaa, mä en voisi ainakaan edes ajatella oikeasti treenaavani jos päällä on joku huppari tai collari tai joku muu törkeen kuuma asuste. Kotonakaan en ikinä ole mikään pitkähiainen päällä. Keväät ja kesät hiattomassa ja muuten t-paidalla. Sama salillakin, tosin siellä enemmän tuo hiaton kuin t-paidat ja tuo on ihan vain että pidän päälläni sitä minkä kanssa on mukava treenata. Varmasti joku tästäkin salilla katsonut kieroon. Aivan sama mulle.

Pari kertaa kokeilin treenata pitkähiaisella kun sitä oikein suositeltiin. Ei tule mitään, tulee sellainen lähähdyttävä olo ja treenistä ei tule mitään. Varmaan eri juttu jos siellä salill on 15 astetta, mutta enpä ole tuollaisella salilla ikinä treenannut.

Tosin shorteja en oikein välitä pitää salilla. Jotkut hengittävästä kankaasta tehdyt urheiluhousut on parhaita. Vihaan sitä että vaatteet hiostaa.

Treenaan aina siinä varustuksessa mikä parhaaks tuntuu.. Onhan selkäpäivänä oltava pienempi paita ni näkee pumpin. Ennen otin vittuilua vastaan baarissa hihattomasta, nykyään läväytän päin näköä ku ei jaksa enää kuunnella ;D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ennen otin vittuilua vastaan baarissa hihattomasta, nykyään läväytän päin näköä ku ei jaksa enää kuunnella ;D

mäki hengasin baareissa hihattomassa (viimeks 2009) sillon en ollu läheskään tässä kunnossa, eikä kukaan koskaan tullu vittuilemaan sillonkaan :D

oot muuten niin karun näköne jantteri + parit leimat auttaa aina asiaa, niin ei siinä kukaa paljoo jaksa tulla kokeilemaan. ja Älykkäässä noita haastajia on kuitenki suhteessa väkiulukuu aika muchosti

Tulen nyt ulisemaan, naisen pitää olla isorintainen ja isoperseinen.
Ei niin treenattu persoona, ja sidukkapömppö on kiva.
Ainakin omalla naisella :)

Ite treenaan pitkissä housuissa ja pitkähihasessa ympäri vuoden, pysyypähän paikat lämpösenä. Muutenkin hikoilen niin perhanasti et saisin kantaa jotain rantapyyhettä salilla mukana jolla voisin hiet pyyhkiä jos pitäisin pelkkää hihatonta ja shortseja päällä. Se jos joku pitää hihatonta, tank-toppia tms. päällä treeneissä kiinnostaa mua ihan yhtä paljon ku noita pihalla olevia kiviä. Viimeisimmän tiedon mukaan salilla ei kuitenkaan tyylipisteitä jaeta :D

Ite treenaan pitkissä housuissa ja pitkähihasessa ympäri vuoden, pysyypähän paikat lämpösenä. Muutenkin hikoilen niin perhanasti et saisin kantaa jotain rantapyyhettä salilla mukana jolla voisin hiet pyyhkiä jos pitäisin pelkkää hihatonta ja shortseja päällä.
Mulla on kyllä pitkät housut, tosin ei pitkähihainen paita vaan t-paita, ja hikoilen kyllä sen verran että läpihän hiet tulee. Saa kyllä olla pirun paksut releet ettei hiki virtaisi lävitse, ja jos sellaiset laittais niin varmaan vesiputousta lykkäis puntista. :)

Itse ns reenipaitana joku perus tpaita.

Mutta niin paksu huppari/college takki on kyl kesälläki mukana salila yleensä johtuen ilmalämpöpumpuista. Tuppaa "veto" ottamaa varsinki niskaan ja selkään helposti. Ja lihat pysyy kuumana paremmin kyl kans.

Kaippa se on sellane "halpa tapa" välttää jumit ja säryt.

Ja housut on aina pitkät. (ja päässä on joku rätti)

Mulla on kyllä pitkät housut, tosin ei pitkähihainen paita vaan t-paita, ja hikoilen kyllä sen verran että läpihän hiet tulee. Saa kyllä olla pirun paksut releet ettei hiki virtaisi lävitse, ja jos sellaiset laittais niin varmaan vesiputousta lykkäis puntista. :)

Itellä t-paita/hihaton yleensä ton pitkähihasen alla joka onkin sit sen näkönen et ois uimassa käyny :D

Joskus vedelly T-paidan kanssakin menemään, mut huomannu et toi pitkähihanen on mulle ainakin parempi vaihtoehto jo ihan nivelkipujen vähenemisen muodossa.

Itse ns reenipaitana joku perus tpaita.

Mutta niin paksu huppari/college takki on kyl kesälläki mukana salila yleensä johtuen ilmalämpöpumpuista. Tuppaa "veto" ottamaa varsinki niskaan ja selkään helposti. Ja lihat pysyy kuumana paremmin kyl kans.

Kaippa se on sellane "halpa tapa" välttää jumit ja säryt.

Ja housut on aina pitkät. (ja päässä on joku rätti)
ilmalämpöpumppu tai ilmastointi salilla!?? missä semmosia on :D itte oon aina reenannu kaameissa betonibunkkereissa misä ei aina oo ollu edes ikkunoita, ilmastoinnista puhumattakaan... happea ei oo ollenkan ja pölyä+hometta saatanasti... täällä maalla ei pahemmin mitää hienouksia ole:rolleyes: se on vaan sitte tehtävä niillä mitä on annettu:rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom