Pitkähihainen vai tank toppi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä ihan tavan T paita josta olen leikannut hihat helvettiin, ettei keräänny sitä dödön & hien sekotus mähnää kainalot täyteen, mikä ei edes pesussa lähde. Ei oo reenivaatteilla liikaa ainakaan hintaa ku hakee jostain marketista 3 valkosta paitaa kympillä. Tota lämmittely juttua mä en ainakaan tajua, et ei voi reenaa ellei ole eka polkenu stepperiä puolituntia toppatakissa ja sit vasta voi treenata ojentajat. No kukin käyttää sen energian miten tahtoo.

Kerran treenasin 30+ asteisena päivänä hihattomassa jalkoja... kramppas ojentaja. Toista kertaa en oo reenannu hihattomassa yhtään mitään. Shortseja ei tulis mieleenkää laittaa jalkaan ainakaan jalkareeniin.

Nyt oon alkanu käyttää isointa hupparia, joka löytyy treenihupparina. Hyvin pysyy lämmöt päällä. Sitten lähellä lämpöhalvausta voi heittää sen hoodien nurkkaan, kuten eilen jalkatreenin viimeisissä sarjoissa.

Tekninen t-paita ja paksu pitkähihanen. GASPin treenipöksyissä tähän mennessä, mutta nyt tilasin muutamat shortsitkin. Ja sen ensimmäisen tank topin. Sinne hupparin alle tosin.

Itellä ihan tavan T paita josta olen leikannut hihat helvettiin, ettei keräänny sitä dödön & hien sekotus mähnää kainalot täyteen, mikä ei edes pesussa lähde. Ei oo reenivaatteilla liikaa ainakaan hintaa ku hakee jostain marketista 3 valkosta paitaa kympillä. Tota lämmittely juttua mä en ainakaan tajua, et ei voi reenaa ellei ole eka polkenu stepperiä puolituntia toppatakissa ja sit vasta voi treenata ojentajat. No kukin käyttää sen energian miten tahtoo.

Jos sää pystyt tekee ranskalaisessa punnerruksessa niitä puhtaita vitosia 50kg:llä ilman alkulämmittelyjä nii en voi ku nöyrästi onnitella ja olla kateellinen.

Jos sää pystyt tekee ranskalaisessa punnerruksessa niitä puhtaita vitosia 50kg:llä ilman alkulämmittelyjä nii en voi ku nöyrästi onnitella ja olla kateellinen.

Eli jos en lämmittele kuntöpyörällä ojentajareeniin ni teen väärin? Lol, mulla toimii kohdistettu lämmittely ihan riittävästi, ekaks pelkällä tangolla ja sit painoja lisäten kohti työsarjoja.

itse suosin löysiä kollareita ja jalkapäivinä trikoita :D paitana toimii aina perus hihaton ja lämmitellessä sopivasti kulahtanut adidaksen huppari.

Eli jos en lämmittele kuntöpyörällä ojentajareeniin ni teen väärin? Lol, mulla toimii kohdistettu lämmittely ihan riittävästi, ekaks pelkällä tangolla ja sit painoja lisäten kohti työsarjoja.

Missä kohdin sanoin sun tekevän mitään väärin? Ilmeisesti teet jotain helvetisti paremmin kuin esimerkiksi minä ;)

Noita trikoita treenikäytössä en kyllä miehellä tajua, miten kukaan voi tykätä käyttää niitä ? :D Niissä tulee niin armottoman homo peter pan- olo vaikka olis kuinka paksut jalat. Juoksussa tulee käytettyä koska siellä ne on parhaat mahdolliset kun lähetään tosissaan juoksemaan, mutta en kyllä salille pukis :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noita trikoita treenikäytössä en kyllä miehellä tajua, miten kukaan voi tykätä käyttää niitä ? :D Niissä tulee niin armottoman homo peter pan- olo vaikka olis kuinka paksut jalat. Juoksussa tulee käytettyä koska siellä ne on parhaat mahdolliset kun lähetään tosissaan juoksemaan, mutta en kyllä salille pukis :D

Kyykätessä olen siis homo peter pan mutta juostessa en :D hieno logiikka.

Trikoot on mahtavuutta. Mä oon käytelly niitä jo varmaan pari vuotta salillakin. Tai vaihtelen trikoiden ja better bodiesin salihousujen välillä satunnaisesti.

Paita saa olla salilla kireä kunhan on edes lyhyet hihat ja housut pitää olla löysät ja lahkeen ylettyä polven alapuolelle... tuntisin muuten itseni ihan alastomaksi

Kyykätessä olen siis homo peter pan mutta juostessa en :D hieno logiikka.
En tarkoittanut noin, vaan että ne jalassa tulee itselle sellainen homo-peter pan olo, enkä kehtais itse ottaa salille tästä syystä. Juoksussa taas tunne on itellä eri, koska se on todella yleistä ja ne tuntuu juostessa helvetin hyvältä. Mutta juoksutapahtumissakin ekaa kertaa kun trikoot oli jalassa, pyöri päässä ajatus että en ottais niitä kollareita siitä päältä ollenkaan pois, koska trikoot aiheitti hirveen homouden tunteen, perse kireenä juosta siellä keskellä kaupunkia. Pääsin kuitenkin tunteesta yli koska kaikilla muillakin oli :D

Missä vitun iglus jengi treenaa ?

"Pysyy lihakset lämpiminä paremmin, ei voi todellakaan ainakaa kyykätä shortseilla, eikä tehdä hauiskääntöjä ilman ice peakin toppatakkia"

Hohhoijaa. Se on yks ja sama ooksä alasti vai et, kuha osaat tehä oikeanlaiset lämmittelysarjat kohdelihakselle.

Itellä on useimmiten pitkähihainen ja verkkarit. Mä oon sellainen palelija. Joskus laitan lyhyemmät puntit ja on joskus tank toppikin. Nykyään topissa tunnen itseni alastomaksi.

:offtopic: Yks jätkä piti aina aurinkolaseja roikkumassa paidankauluksessa kun veivas punttia, se oli kyllä niin WTF homma että oksat pois ja pala latvaa. Olikohan jälkeenjäänyt tai jotain.

Suositut

Back
Ylös Bottom