Pitkähihainen vai tank toppi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kolmet marketin collarihousut ollut jalassa salilla vuodesta 2007. Vielä menee helposti jatkossakin useamman vuoden. 7e per housu maksoin noista että laatu/hinta suhde saa merkkivaatteissa ollu vitusti parempi siis.

Mulla välillä tarjoustalon maailman leveimmät ja ohuimmat housut jotka on kanssa olleet useita vuosia käytössä. Sellasta kunnon amerikanlippuhousumateriaalia. Sitten taas välillä shortsit tai Calvin Kleinin pyjamahousut. Kenkinä tietenkin punaset ainot punasilla tupsuilla. Paitana taas usein tanktoppi jos kollari päällä, tai mahdollisesti useamman vuoden vanha supermies t-paita josta hihat revitty.

ilmalämpöpumppu tai ilmastointi salilla!?? missä semmosia on :D itte oon aina reenannu kaameissa betonibunkkereissa misä ei aina oo ollu edes ikkunoita, ilmastoinnista puhumattakaan... happea ei oo ollenkan ja pölyä+hometta saatanasti... täällä maalla ei pahemmin mitää hienouksia ole:rolleyes: se on vaan sitte tehtävä niillä mitä on annettu:rock:

Itse koetan välttää homeisia (ja hapettomia saleja nykyään). Tai no - kyllä hapettomassa kellarissa viel reeni onnistuu mut jos hometta tulee vastaan nii omalta osalta on "Game Over". Kiitokset homealtistuste. Pakko kuiten myöntää että noissa "bunkkereissa" on sellainen oma taikansa (se on se Kivikautinen geeni joka herää silloin).

kesäaikaan, kun salilla on lämpösempi niin shortsit ja t-paita/hihaton. Viileemmillä ilmoilla gaspin mesh-kankaiset housut ja ainakin alkuun collegepaita tai huppari. Alla sitten löysä t-paita.

Itse ostaisin noi gaspin housut vaikkei noi gaspit olisikaan. Pysyy uuden näkösinä pitkään ja on mukavan hengittävät housut. Kaiken lisäksi sopivan väljät, mitä ne vitosen colleget harvoin on ilman 2m lahkeita. Meikä muutenkin yleensä tavallaan kiintyy treenihousuihin :D aina ne samat vanhat kun ne pesusta tulee, uudet on aina huonot jalassa :D

mitä muiden vaatetukseen tulee niin yks hailee. Kenen keskittyminen menee muitten vaatteisiin eikä omaan treeniin? Muuten ihan sama mihin pukeutuu kunhan strategiset paikat peittyy ja ovat sen verta puhtaat ettei haise koko sali. Tuore hiki kun ei haise...

Oonkohan ainut joka käyttää näitä ns. teknisiävaatteita? Itellä siis salilla aina shortsit + tekninen t-paita ja lämmittelyissä välillä huppari. Pysyy sopivan viileenä, ei kastu hiestä niinkuin normaalit paidat ja on mukava päällä. Salin jälkeen ton voi nyrkkipyykätä, heittää narulle kuivuun ja vaikka parin tunnin päästä seuraaviin treeneihin, kun kuivuu pirun nopeasti.

Kyllä se tekninen t-paita jotain auttaa, mutta kun vedetään vihreää teetä, kofua yms. niin itellä ainakin hiki virtaa vaikka ois alasti treenatessa. Mitä väliä sillä edes on loppupeleissä? Eikö treenatessa muka saa tulla hiki?

Yleensä t-paita. Viime treenissä oli alkuun huppari, et sai kunnon lämmöt. +30 säillä hihattomassa..

Better Bodies housut ja t-paita. Joskus iltasella yksin salilla tulee treenattua ilman paitaa :) Kulkee paremmin, kun näkee miten"liha" liikkuu.

Toi ois kyl muuten melko siistiä. :D Näkis kunnolla kun paikat menee pumppiin. :) Ei vaan pysty/viiti oikeen omalla salilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Random colleget jalassa ja HenkkaMaukan mallia "venyvää kangasta ja ylettyy about perseen alle asti" oleva hihaton päällä. Lyömätön kaksikko. Leukoja vedellessä ei paita kiristä hartijoista tai mistään muualtakaan, ja voi huolella keskittyä itse tekemiseen. Ei myöskään vituta itseä, et paita nousis korviin, tai muita, et bokserit hyppis toisten silmille. Toimii myös silloin tällöin pienenä motivaatioburstina, ku saa nähdä miten liha ja suonet reagoi reeniin. Kyykätessä toisinaan huppari pehmentämässä - etenkin salin uusi tanko kun tahtoo hieroa ilkeitä jälkiä...
Ja tietenkin tarvittaessa mikä tahansa muukin, urheilemista varten hankittu, vaatekappale kelpaa, jos ei ole kerinnyt pyykkiä pesemään.

Toiset reenaajat voi mun puolesta reenata ihan missä asusteissa haluavat, kunhan vaatteet pysyvät päällä.
Kerran on hetken aikaa häirinny, ku silmiin osui kamppailulajeihin tarkoitetut "trikoobokserit" jalassa treenaava Lähi-Idän edustaja. Vähän ku ois vetäny uimahousut jalkaan ja lähteny salille.

Sitä en ole vielä ymmärtänyt, mitä se lippalakki auttaa? Ollaan kuitenkin sisätiloissa, eikä useimmilla edes oo pitkä letti?

Satyricon-Tshirt-Now-Diabolical-Longsleeve.jpg

Siinä mun reenipaita, ja kollarit jalas!

Toi ois kyl muuten melko siistiä. :D Näkis kunnolla kun paikat menee pumppiin. :) Ei vaan pysty/viiti oikeen omalla salilla.

Anna palaa vaan. Kummasti tulee tehoa treeniin, kun näkee mitä tapahtuu :D

btw: Sano kuka mitä sano noi on lujia treenivaatteita, paidat ainakin kestää tuhottomasti (tosin mulla on jotain -07 ostetut) uudemmista en tiedä :)

Ite kans tykännyt. Housut ostin 2008 ja on kuin uudet. Tosin hetken ne oli kaapissa, kun tuli muuta tehtyä. Mutta koti käytössä kuitenkin. Uudet housut harkinnassa, kun alkaa puristamaan :)

Anna palaa vaan. Kummasti tulee tehoa treeniin, kun näkee mitä tapahtuu :D

Ite kans tykännyt. Housut ostin 2008 ja on kuin uudet. Tosin hetken ne oli kaapissa, kun tuli muuta tehtyä. Mutta koti käytössä kuitenkin. Uudet housut harkinnassa, kun alkaa puristamaan :)

Ei kyl varmaan oo pokkaa, saattas salilla olla jengi ihmeissään kun muutenkin meidän salilla käy nykyään väkeä jotka ei pyri edes saamaan lihaa pumppiin. Jo hihattoman kanssa kyllä näkee onneks selvästi että nyt on olkapäissä tarpeeksi painetta sen lisäks että sen tuntee. ;)

Olette vaan narsistisia paskiaisia ketkä treenaa tanktopissa. Turha selittää, että muuten on liian kuuma, tai muuta myyrää. Noh ihan sama, niin minäkin olen ja se on ihan OK. Vähän ylikuumana tulee vaan herkemmin enkkoja ja treenikin kulkee paremmin, siksi suosin kollaria tanktoppini alla. Otan kyllä sen aina lopuksi pois että voin näyttää alfa-urouteni.

Kyllä se tekninen t-paita jotain auttaa, mutta kun vedetään vihreää teetä, kofua yms. niin itellä ainakin hiki virtaa vaikka ois alasti treenatessa. Mitä väliä sillä edes on loppupeleissä? Eikö treenatessa muka saa tulla hiki?

Et nyt tainnu ihan sisäistää. Kyllä sitä treenatessa hikoillaan, mutta juuri sehän noissa on etuna, että se hiki ei jää siihen vaatteeseen, vaan vaate hengittää tehokkaasti eikä kastu. Olen pitänyt lämmitellessä hupparia tuon päällä ja ero on aikamoinen, tekninen paita on lähes kuiva, kun hupparista voisi pusertaa hikeä.

Ja loppupeleissä itselle ihan sama, vaikka muut olisivat pilkkihaalareissa siellä salilla. Heitin nyt vaan toisenlaisen "näkökulman" salipukeutumiseen, vaikka teknisetvaatteet eivät täytäkään kovimpien hc-bodareiden kriteereita, jotka treenaavat hikilammikon ympäröimänä.

Ja ei, ei herneitä puolin eikä toisin ;) Ihan kieliposkella tänne kirjoittelen.

Et nyt tainnu ihan sisäistää. Kyllä sitä treenatessa hikoillaan, mutta juuri sehän noissa on etuna, että se hiki ei jää siihen vaatteeseen, vaan vaate hengittää tehokkaasti eikä kastu.

Kuten sanoin, niistä on apua. Kyllä mie saan teknisenkin paidan märäksi. Niitä löytyy kuitenkin useampi kaapista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom