Pitkähihainen vai tank toppi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Hihaton. Aina. Tukehtuisin 100-0 pitkähihasessa, eikä ole varaa ostaa mitään underarmourin heatgearia.

Pitkähihainen vai tanktoppi!

Pakko välillä kommentoida jotain.

Itse käytän talvisin verkkareita, pitkähihaista aluspaitaa (liukaspintaista) ja t-paitaa.
Kesäisin käytän shortseja ja t-paitaa ( polvisiteiden kanssa mieluummin pitkä lahkeisia.
Itselle on aivan sama mitä muut käyttää treenatessaan ( kunhan ei tangoissa heilu )
Tony Halme kirjoitti muistaakseni suomalaisten asenteesta hyvin että hihattomassa ei saa kulkea kuin puliukot.

Big-J voin kuvitella kuinka pahoja katseita saat kun treenattu äija treenaa tanktopissa ja on vielä tatuoinnit ja kaikki.;)

Mutta aivan liikaa ihmiset välittävät mitä muut ajattelevat pukeutumisesta, treenaamisesta yms.

näihin kuviin näihin tunnelmiin.

Big-J voin kuvitella kuinka pahoja katseita saat kun treenattu äija treenaa tanktopissa ja on vielä tatuoinnit ja kaikki.;)
totta totta. tossa salilla kävi joku pappakerho vetämässä kuntopiirityyppistä treeniä talvella ja aluksi ne papat ei uskaltanu tulla ku porukalla saliin :D olin siis ihan normaalisti salilla ja treenasin niinku aina ennenki... mitä sitte ollenkaa ku lihaa tulee vielä vitusti lisää ja tatuoinneilla on tarkoitus täyttää suurinpiirtein koko iho (paitsi vasen kämmenselkä, ku se piti jättää vaimolle "puhtaaksi" :D ) kyllä tässä yleensä rikolliseksi luullaan jokapaikassa jos ei ihmiset tunne:rolleyes: noo, tylsää olla tavallinen ja kerran täällä vaan ollaan joten antaa mennä täysillä:rock:

totta totta. tossa salilla kävi joku pappakerho vetämässä kuntopiirityyppistä treeniä talvella ja aluksi ne papat ei uskaltanu tulla ku porukalla saliin :D olin siis ihan normaalisti salilla ja treenasin niinku aina ennenki... mitä sitte ollenkaa ku lihaa tulee vielä vitusti lisää ja tatuoinneilla on tarkoitus täyttää suurinpiirtein koko iho (paitsi vasen kämmenselkä, ku se piti jättää vaimolle "puhtaaksi" :D ) kyllä tässä yleensä rikolliseksi luullaan jokapaikassa jos ei ihmiset tunne:rolleyes: noo, tylsää olla tavallinen ja kerran täällä vaan ollaan joten antaa mennä täysillä:rock:

Luulis nyt ihmisten jo ymmärtävän, että nuo kuvat on nykyään jo ihan arkipäivää.

Suomalaiset ovat kateellisia paskoja. Kuinka usein perus kaljamahaläski saa kuittailua, jos verrataan tavallista parempi kuntoiseen bodariin?

Miksi salilla pitää olla gaspin tms. vaatteet, lähinnä tarkoitan näitä "kuukausi käyty salilla ja koko gaspin kerrasto päällä". Miksi salille pitää pukeutua merkkitietoisesti. gaspin collareiden hinalla kun saa marketista neljät collarit, ja laatu aivan sama. Eikä nyt mitenkään pahalla kun varmasti osuu tämä jonkun nilkkaan...

Ps. otanut vaan silmään tämä "aloitin salilla käynnin, ostan gaspia"

Mikäs vika t-paidoissa on? Onko ne liian juntteja? Mä oon kyllä vähän juntti, mutta mä tykkään käyttää t-paitoja, koska sopivan väljänä se on paljon viileämpi kuin joku ihonmyötäinen tank toppi eikä kukaan ainakaan voi sanoa pullistelijaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä tulee käytettyä pitkähihasta ja jotaki pitkiä pöksyjä reenates. Omasta mielestä ainakin just hyvä fiilis kun on vitunmoinen hiki päällä treenin jälkeen :D

Näillä helteillä jokainen saa kulkea hihattomassa, ihan vittu jokainen. Jos joku pitää kusipäänä, kun on lihaksikas ja hihattomassa niin painukoon vittuun. On ihmisiä jotka inhoaa vähänkin lihaksia omaavia ihmisiä "aivoton bodari, bodarit on homoja/tyhmiä", syinä esim. kateus/feminismi/oma vetelyys. Aivan sama miten pukeudutte, ärsytätte niitä kuitenkin, joten parempi ärsyttää kunnolla.

Tietenkin sitten kun älytön körmy, voi ehkä tehdä rennomman ja nöyremmän vaikutelman pitämällä vaan T-paitaa, mut silti joku ärsyyntyy teistä. Itsellä on niin vähän vielä lihaa 1 vuoden treenien jälkeen, että oon ylpeä joka grammasta ja näillä helteillä on selvä etten pitkähihaista pidä missään kun vihdoin voi ottaa toppatakin pois ja näyttää että on jotain tehnykkin. Saa aurinkoa, ja kyllä myös itse tykkään jos naiset eivät pukeudu kaapuun kesällä (no läskit saa pukeutua) vaan shortseihin ja toppeihin joista vähän muotoakin näkyy, joten eiköhän niillekin lihakset kelpaa? Naisten ei pidä näyttää maksullisilta, eikä äijien kulkea paidatta keskellä kaupunkia, mutta..

Treenatessa shortsit vaan jalkaan, tuleepahan tehtyä jalatkin kun kanankoivet hävettää. Urheilu on tuskallista muutenkin, ilman ylimääräistä kuumuutta. Mä oon entinen nylkyttäjä, sillon en kyllä kesällä lenkille lähtenyt missään villapaidassa. Bodaus on urheilua siinä missä marathon ja molemmat saa olla hihattomassa tai vaikka pelkkä sukka munassa jos haluaa. Kumpikaan ei ole toista kusipäisempi.

Sellanen T-paita aina päällä jossa hihat tulevat kyynerpäihin asti ettei vain tarvitse hävetä kynis käsiä. Sitten kun on riittävästi lihaa kuljen rinta rottingilla liian pienessä hihattomassa ja pullistelen jokaiselle vastaan tulijalle :D Onneksi ei koskaan tule olemaan sellainen kunto :)

Pitkähihainen tiukkaakin tiukempi nike-proon treenipaita \o

Hengittää vitun hyvin, ei ala döfää edes useamman treenin jälkeen ja ennen kaikkea näyttää karpaasilta.:puntti:

Ite tykkään reenailla college paita ja housut piällä. Alla t-paita, ja reenin edetessä kun lämpöä alkaa olla hyvin heitän pitkähihaisen paidan pois.

Eipä itseänikään häiritse jos joku salilla tai sen ulkopuolella on tank-topissa, hihattomassa tai jopa ilman paitaa. Itsekkin saatan joskus pitää hihatonta paitaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom