Hihaton. Aina. Tukehtuisin 100-0 pitkähihasessa, eikä ole varaa ostaa mitään underarmourin heatgearia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hihattomat sun muut ja shortsit ovat kyllä kesällä ihan kaikenkokoisille sopivat vaatteet. Naurettavia tyyppejä jotka valittaa jos joku hoikempi/paksumpi käy salilla hihattomissa..
totta totta. tossa salilla kävi joku pappakerho vetämässä kuntopiirityyppistä treeniä talvella ja aluksi ne papat ei uskaltanu tulla ku porukalla saliin :D olin siis ihan normaalisti salilla ja treenasin niinku aina ennenki... mitä sitte ollenkaa ku lihaa tulee vielä vitusti lisää ja tatuoinneilla on tarkoitus täyttää suurinpiirtein koko iho (paitsi vasen kämmenselkä, ku se piti jättää vaimolle "puhtaaksi" :D ) kyllä tässä yleensä rikolliseksi luullaan jokapaikassa jos ei ihmiset tunne noo, tylsää olla tavallinen ja kerran täällä vaan ollaan joten antaa mennä täysilläBig-J voin kuvitella kuinka pahoja katseita saat kun treenattu äija treenaa tanktopissa ja on vielä tatuoinnit ja kaikki.;)
totta totta. tossa salilla kävi joku pappakerho vetämässä kuntopiirityyppistä treeniä talvella ja aluksi ne papat ei uskaltanu tulla ku porukalla saliin :D olin siis ihan normaalisti salilla ja treenasin niinku aina ennenki... mitä sitte ollenkaa ku lihaa tulee vielä vitusti lisää ja tatuoinneilla on tarkoitus täyttää suurinpiirtein koko iho (paitsi vasen kämmenselkä, ku se piti jättää vaimolle "puhtaaksi" :D ) kyllä tässä yleensä rikolliseksi luullaan jokapaikassa jos ei ihmiset tunne noo, tylsää olla tavallinen ja kerran täällä vaan ollaan joten antaa mennä täysillä
Mä pumppaan hihattomas et lihas kasvaa, ihailen lihasmassaa