Pitkähihainen vai tank toppi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pitkähihainen tiukkaakin tiukempi nike-proon treenipaita \o

Hengittää vitun hyvin, ei ala döfää edes useamman treenin jälkeen ja ennen kaikkea näyttää karpaasilta.:puntti:
Ite kans käytän noita Niken makkarankuoria, tosin lyhythihaista mallia ollut. Heti treenin jälkeen ottaa sen suihkuun messiin ja huuhtelee kunnolla niin voi käyttää tosiaan useammankin treenin. :)

Miksi salilla pitää olla gaspin tms. vaatteet, lähinnä tarkoitan näitä "kuukausi käyty salilla ja koko gaspin kerrasto päällä". Miksi salille pitää pukeutua merkkitietoisesti. gaspin collareiden hinalla kun saa marketista neljät collarit, ja laatu aivan sama. Eikä nyt mitenkään pahalla kun varmasti osuu tämä jonkun nilkkaan...

Ps. otanut vaan silmään tämä "aloitin salilla käynnin, ostan gaspia"

Koska laadukkaat treenivaatteet on paljon mukavempia päällä ja kestää paljon pitempään ku marketin t-paidat

itse pidän shortseja, löysiä salihousuja tai collareita, reikäsiä tee paitoja ..

Asu vapaa mut pakollinen, jos jotain haittaa niin oletan että hän menee istumaan pukukoppiin kunnes olen poistunut :rolleyes:

T-paita ja shortsit päällä tulee liikuttua näillä helteillä. Käsissä aivan kaameat raskausarvet niin ei kehtaa salilla hihattomassa olla tai kulkea ulkona ilman paitaa :/

Joitakii vituttaa selväst noi lihaksikkaat hihattomien käyttäjät. Varmaa sen takii et jos keho käyttää vaimareit nii se koittaa tuoda lihakset esille ja varmistaa et kaikki näkee ne? Eihän siin oo mitää järkee et hommaa isol duunil kauheet hanskat eikä kukaa tiiä et sul on sellaset :D Miks maksaa kellost 1000€, jos kukaa ei tiiä et se on arvokas? Se on ihan hyvä vaa et narui vituttaa kun vetelee vaimari pääl nokka pystys. Kertoohan toi vitutus kateudesta, ei se muuten vituttais. Ja mun mielest ois noloo käyttää hihattomii jos ois kauhee siima. Mielummin kateellisten katseit kun vittuiluu naruist käsist :D

Mun mielest jengi saa reenata ihan mis kuteis itte haluaa. Gasp tai Nike, vaimari tai huppari. Aivan sama. Pääasia, että reenaa niissä kamoissa mitkä toimivat parhaiten ja mistä itte tykkää.

En tajuu tota vaimari=leveilijä ideologiaa vähän sama ku ;

Adidas vaatteiset ihmiset = lesoo miten hyviä ne on juoksee/pelaa jalkapalloo tms
Automerkki vaatteet kuten bmw,audi, toyota= pätee yli-hintasella peltikasallaan
Kauluspaita / pikee = kuvittelee olevansa joku onnistujakin elämässään vaikka on yks paska.
Naisilla topit= pyrkyrihuora.
lökäpöksyt= onnettomat räppärit.
Suomivaatteet / paidat = skinsheads from finland urpot.

tällä tavalla kun kaikki ajateltais niin me jouduttais olee nakuna.

Kyllä tulee yleensä mentyä sortseilla ja tpaidassa. Jos jalkareeni nii sitte heitän collarit iha vaa et pysys vähä lämpö jaloissa... mut näillä keleillä ei kyll tarvetta moisiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Keräsin koko päivän päivän rohkeutta ja kävin viimein tekemässä elämäni ensimmäisen wifebeater-treenin, vittu ku on mahtava olo kun viimein uskalsin!

Itte tulee vedeltyä säällä kun säällä pitkähihanen/huppari päällä. Paidan alla yleensä hihaton ja kyllä hyvin pystyy vetelemään näillä keleillä. Ei mitään ongelmaa. Se nyt on vaan tullut itsellä ainakin tavaksi ja niistähän on tunnetusti kovin vaikea päästä eroon.

Hihattomia en kyllä ihmisten ilmoilla itse käyttäisi vaikka olisi Cutlerin massat, uskokaa tai älkää :D Tosin ei itseäni häiritse pätkääkään jos joku käyttää tai vetelee sitten vaikka ilman paitaa. Jokaisen oma asia ja jokainen tekee niinkuin itse parhaaksi näkee.

Tavallisia hihattomia mielellään tulee käytettyä. Jos ei ole puhtaana, niin sitten t-paitaa. Normaalisti ensin huppari päällä, kunnes tulee lämmin (paitsi helteillä). Tank-toppia nyt ei tämmönen kynis kehtaa päälle vetää. Jos siis puhutaan niistä gaspin nännitnäkyy-topeista :). Niissä pitää olla vitusti lihaa ukossa ettei näytä urpolta:D

Joitakii vituttaa selväst noi lihaksikkaat hihattomien käyttäjät. Varmaa sen takii et jos keho käyttää vaimareit nii se koittaa tuoda lihakset esille ja varmistaa et kaikki näkee ne? Eihän siin oo mitää järkee et hommaa isol duunil kauheet hanskat eikä kukaa tiiä et sul on sellaset :D Miks maksaa kellost 1000€, jos kukaa ei tiiä et se on arvokas? Se on ihan hyvä vaa et narui vituttaa kun vetelee vaimari pääl nokka pystys. Kertoohan toi vitutus kateudesta, ei se muuten vituttais. Ja mun mielest ois noloo käyttää hihattomii jos ois kauhee siima. Mielummin kateellisten katseit kun vittuiluu naruist käsist :D

Mun mielest jengi saa reenata ihan mis kuteis itte haluaa. Gasp tai Nike, vaimari tai huppari. Aivan sama. Pääasia, että reenaa niissä kamoissa mitkä toimivat parhaiten ja mistä itte tykkää.
Tottakai se pitää olla kadun makein mopoauto alla:D

Melkeen koko viime talven treenasin pitkähihanen päällä, kun kyynerpäät vähän kipuili ja tuntu, että kipua on vähemmän kun paikat pysyy paremmin lämpösenä. Nyt sitten kun on taas helvetin kuuma, niin päällä on ollu normi t-paitaa ja hihatonta ja satunnaisesti tank toppiakin. Treenihousuina oon käyttäny myös trikoita, että mitä se sitten kertookaan :D

Koska laadukkaat treenivaatteet on paljon mukavempia päällä ja kestää paljon pitempään ku marketin t-paidat

Kolmet marketin collarihousut ollut jalassa salilla vuodesta 2007. Vielä menee helposti jatkossakin useamman vuoden. 7e per housu maksoin noista että laatu/hinta suhde saa merkkivaatteissa ollu vitusti parempi siis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom