Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite kans käytän noita Niken makkarankuoria, tosin lyhythihaista mallia ollut. Heti treenin jälkeen ottaa sen suihkuun messiin ja huuhtelee kunnolla niin voi käyttää tosiaan useammankin treenin.Pitkähihainen tiukkaakin tiukempi nike-proon treenipaita \o
Hengittää vitun hyvin, ei ala döfää edes useamman treenin jälkeen ja ennen kaikkea näyttää karpaasilta.
Miksi salilla pitää olla gaspin tms. vaatteet, lähinnä tarkoitan näitä "kuukausi käyty salilla ja koko gaspin kerrasto päällä". Miksi salille pitää pukeutua merkkitietoisesti. gaspin collareiden hinalla kun saa marketista neljät collarit, ja laatu aivan sama. Eikä nyt mitenkään pahalla kun varmasti osuu tämä jonkun nilkkaan...
Ps. otanut vaan silmään tämä "aloitin salilla käynnin, ostan gaspia"
Koska laadukkaat treenivaatteet on paljon mukavempia päällä ja kestää paljon pitempään ku marketin t-paidat
Itse treenasin kotosalla kahvakuulalla kulli paljaana.. minä hoidin kahvakuulan, tyttökaveri kullin joten molemmat oli tyytyväisiä :jahas:
elikkäs tyttöki treenas kahvalla ja kuulilla :D
Tottakai se pitää olla kadun makein mopoauto alla:DJoitakii vituttaa selväst noi lihaksikkaat hihattomien käyttäjät. Varmaa sen takii et jos keho käyttää vaimareit nii se koittaa tuoda lihakset esille ja varmistaa et kaikki näkee ne? Eihän siin oo mitää järkee et hommaa isol duunil kauheet hanskat eikä kukaa tiiä et sul on sellaset :D Miks maksaa kellost 1000€, jos kukaa ei tiiä et se on arvokas? Se on ihan hyvä vaa et narui vituttaa kun vetelee vaimari pääl nokka pystys. Kertoohan toi vitutus kateudesta, ei se muuten vituttais. Ja mun mielest ois noloo käyttää hihattomii jos ois kauhee siima. Mielummin kateellisten katseit kun vittuiluu naruist käsist :D
Mun mielest jengi saa reenata ihan mis kuteis itte haluaa. Gasp tai Nike, vaimari tai huppari. Aivan sama. Pääasia, että reenaa niissä kamoissa mitkä toimivat parhaiten ja mistä itte tykkää.
Koska laadukkaat treenivaatteet on paljon mukavempia päällä ja kestää paljon pitempään ku marketin t-paidat