Pitkähihainen vai tank toppi?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Satyricon-Tshirt-Now-Diabolical-Longsleeve.jpg

Siinä mun reenipaita, ja kollarit jalas!

img2.jpg

Komppaan, parhaita pitkähihaisia reenipaitoja ovat vanhat kusenpolttamat bändipaidat.
Itsellä palvellut kyseinen paita uskolliset 6 vuotta kohtapuilleen.

Muuten päällä joku random t-paita/hihaton ja gaspin reenipökät, hengittävät pirun hyvin.

Pitkähihainen college! Kun lämmöt saa päälle niin ne ei katoa. Ennen oli aina t-paita nuorena kloppina, mutta nyt kun kerran menin paksulla paidalla reenaan niin siihen sitten jäin. Jotenki rauta tuntuu nousevan paremmin ku lämmöt pysyy. Esim jos joskus kovaakin tekee mavea niin tauolla saattaa jähtyä jos "alasti" reenaa. Eli lämmön säilyvyyden takia collegessa pysytään.:puntti:

Nyt on vaihdettu hihattomien kerhoon. On se hienoa, eikä paluuta ole. Jos jotain häiritsee niin anteeksi, mutta I don't care.

Housut tosin pysyy vielä, shortsit ei koskaan ollut mun juttu paitsi kun treenasi Thaimaassa vuoden ajan.

Pitkähihainen college! Kun lämmöt saa päälle niin ne ei katoa. Ennen oli aina t-paita nuorena kloppina, mutta nyt kun kerran menin paksulla paidalla reenaan niin siihen sitten jäin. Jotenki rauta tuntuu nousevan paremmin ku lämmöt pysyy. Esim jos joskus kovaakin tekee mavea niin tauolla saattaa jähtyä jos "alasti" reenaa. Eli lämmön säilyvyyden takia collegessa pysytään.:puntti:

Itellä taas täysin päinvastoin. Tuntuu että puhti loppuu kesken ja sydän takoo kahtasataa jos on liikaa kuteita päällä. Siksi treenaankin (aina kun mahdollista = sali on tyhjä [joka on muuten aika usein]) ilman paitaa ja shortseissa. Maastaveto kulkee ilman paitaa parhaiten. Samalla näkee jos ei jotain paikkaa jännitä täysillä. :)

Nyt tosin kunhan talvi taas tulee ja jos kylmyy tuo nykynen sali liikaa niin alan pitämään jotain ihontiukkaa pitkähihasta.

En oikein kässää porukkaa jotka piettää salilla jotain kollareita ja puuvillaa. Ikävä kun kuteet painaa ja haisee vehkeelle.

Hihaton ja shortsit päällä treenatessa. Hihaton on Gaspin mallia Utility Rib T-back ja shortsit US Mesh Training Shorts. Melko niukoissa vaatteissahan tulee salilla oltua, mut se johtuu runsaasta hikoilusta.

Hikoilu kun tuli puheeksi niin onko porukoilla kokemuksia vaatteista joihin hienhaju ei tartu. Itsellä kun ei puuvillasta valmistettu t-paita treenipaitana kestä (hajusta johtuen) niin on tullut vaihtoehtoisia materiaaleja mietittyä. Bambusta valmistetut kiinnostais, mut onko kellään kokemuksia?

mulla on vieläkin kaapissa golds gym sellainen harmaa paita jota käytin vuosikaudet.tank toppeja on kaappi pullollaan ne vaan on niin kätevät päällä. eikä se ole mitenkään ihmeellistä jos jollain on tank top ja tatskoja.sekaan vaan treenaamaan.
'

Hikoilu kun tuli puheeksi niin onko porukoilla kokemuksia vaatteista joihin hienhaju ei tartu. Itsellä kun ei puuvillasta valmistettu t-paita treenipaitana kestä (hajusta johtuen) niin on tullut vaihtoehtoisia materiaaleja mietittyä. Bambusta valmistetut kiinnostais, mut onko kellään kokemuksia?

Varustelekassa on tosi paljon hyvää kamaa, esim. tommosia tulee käytettyä melkein jokapaikassa. Ja jos samalla sivulla olevia rothco:ja tulee lisää niin siinä hyvä hinta/laatusuhde.

http://www.varusteleka.fi/product/tekniset-alusvaatteet/brittilainen-undergarment-body-armour-ruskea-kaytetty/_2XD0RKPFX

Mielen mukaan, 75% ajasta treenit menee verkkarit ja huppari päällä, hupparin alla yleensä hihaton mutta ei kyllä usein lähde huppari pois päältä. Vaihtoehtoisesti saattaa päällä olla valkoinen pitkähihainen t-paita. Shortsit ei vaan ole mun juttu, varsinkaan mavetellessa kun sääret vuotaa verta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Omasta mielestä nyt on ihan sama missä varusteissa porukka treenaa. Salille ei kuitenkaan tulla mihinkään muotinäytökseen, vaan treenaamaan. Jokainen saa treenata siinä varustuksessa mikä sopii itselle parhaiten, oli se sitten hihaton tai huppari. Itse käytän tavallista t-paitaa ja joko gaspin tai metalin treenihousuja. Pitkähihaista olen kerran kokeillut salilla, mutta tuli jo ennen lämppärisarjoja todella kuuma ja ahdistava olo. Hihatonta en kuitenkaan ole vielä kehdannut laittaa päälle, ehkä sitten joskus kun käsiin on tullut vähän muotoa ja massaa.

Wifebeater ja sen päällä t-paita ja kenties viellä collari. Lämmöt päälle! Treenin loppuvaiheessa voi vähentää jos ja kun hiki alkaa valumaan. Itse tosin treenaan lähes aina naisten hihattomassa + treenitakissa jota voi hieman avata vetoketjulla kun tulee kuumempi (urheiluun suunniteltuja, hengittää mutta pitää lämpöisenä).

Oon aina ihmetellyt miten jotkut pystyy heilumaan koko ajan ihan minimaalisissa vaatteissa. Tosin yleensä isot ukot ja kovia rautoja nostelevat eivät ole niitä. Niillä tuntuu olevan toisinaan aivan hemmetisti vaatetta päällä, ja erikseen vielä lämppärit vedetty collagetakin/housujen päälle jne mikä on mun mielestä pelkkää plussaa.

Tähän asti menty t-paidalla ja collareilla. En pysty ymmärtämään miten teillä pysyy taju, jos reenaatte paksun hupparin kanssa. Paidat kastuu muutenkin semmosiks "missä sataa?"... Vois hommata teknisen t-paidan

Hikoilu kun tuli puheeksi niin onko porukoilla kokemuksia vaatteista joihin hienhaju ei tartu. Itsellä kun ei puuvillasta valmistettu t-paita treenipaitana kestä (hajusta johtuen) niin on tullut vaihtoehtoisia materiaaleja mietittyä.
Kai se kaikkiin ajanmittaa tarttuu, mutta kun käyttää etikkaa ns. huuhteluaineena -> ei kamppeet enää parin pesukerran jälkeen haise.

Elikkä huuhteluaine lokerikkoon loraus (n. puoli desiä?) tavallista väkiviina etikkaa ja normi pesuohjelma koneessa. Samassa koneellisessa voi olla muutakin pyykkiä kö pelkät reenivaatteet. Pesun jälkeen kone + pestyt kamppeet haiskahtaa hetken etikalle, mutta kuivumisen jälkeen ei enää haise millekkään (ellet lorauttanut etikkaa reilummalla kädellä).

Vaatii pari pesukertaa, jotta vaatteet "puhdistuu", mutta sen jälkeen ei enää kamppeet haise kun kastuvat hiestä uudelleen. Itse olen käyttänyt etikkaa kaikkien reenikamppeiden (tekniset, puuvillaiset yms) + muiden pyykkien huuhteluaineena useamman vuoden ja eipä kukaan ole tullut sanomaan, että haiset säilötyltä suolakurkulta :) .

Gaspin mesh housut, ostettu joskus 4-5v sitten ja hyvin pelittää.

Useimmiten paitana ( 5-6 vuotta ) on ollut vaan normi t-paita, mut nyt diettaillessa, kun kiskoo älyttömiä määriä kofeiinia, niin rupes menemään paita enemmän pyyhkeestä niin ostin suosiolla tommosta mesh kankaasta tehtyjä paitoja pari kappaletta ( onks nää niitä ns. teknisiä paitoja ? ), kun makso kauheat 6e kpl. Nää on semi kireitä eli ei näytä et olis joku säkki päällä, mut eipä näissä sen enempää ole tarkoitus pullistella.

Paitojen myötä treenikokemus dietillä parani huomattavasti, kun ei ekan sarjan jälkeen liimaudu paita selkään kiinni.

Wifebeater ja sen päällä t-paita ja kenties viellä collari. Lämmöt päälle! Treenin loppuvaiheessa voi vähentää jos ja kun hiki alkaa valumaan. Itse tosin treenaan lähes aina naisten hihattomassa + treenitakissa jota voi hieman avata vetoketjulla kun tulee kuumempi (urheiluun suunniteltuja, hengittää mutta pitää lämpöisenä).

Oon aina ihmetellyt miten jotkut pystyy heilumaan koko ajan ihan minimaalisissa vaatteissa. Tosin yleensä isot ukot ja kovia rautoja nostelevat eivät ole niitä. Niillä tuntuu olevan toisinaan aivan hemmetisti vaatetta päällä, ja erikseen vielä lämppärit vedetty collagetakin/housujen päälle jne mikä on mun mielestä pelkkää plussaa.

Mie taas en mitenkään voi uskoa että ihmiset treenaa colleget päällä. Jos mun treenillä tulee jo liian kuuma, niin en tajua miten se ei oikeiten bodareiden treenillä tule. T-paita ja normi verkkarit ja on pärjänny ihan hyvin vaikka kesällä varsinkin on välillä liian kuuma.

Shortsit, ei paitaa. Taino joskus paita. Yleensä t-paita, melko usein hihaton.

Shortsit, sellaset kevyet ja hyvät :) Menee vähän polvien alapuolelle koska MaVe runtelee polvet aika hienosti, paska tekniikka. Niin.
ja sitten T-paita ja musta collegehuppari
kerran kun lämpö tulee, se pysyy... ja hiki virtaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom