Pitkähihainen vai tank toppi?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vaatetuksen pitää olla mukava. En mä ajattele, onko kyseessä pullistelua tai nöyristelyä jos joku vetää tank topissa tai pitkähihasessa. Ite treenaan t-paidassa ja shortseissa, koska ne nyt vaan on mukavin yhdistelmä. Sopivan viileät eikä kiristä mistään saatika haittaa liikeratoja. Turhaan stressaatte ja mietitte :D

Nyt on menty t-paidalla ja pitkillä housuilla. Hihaton kovasti harkinnassa kun lähiaikoina tahtoo toi sali olla niin järjettömän kuuma paikka. Shortseihin tuskin koskaan siirryn, en tiedä miksi mutta ei oo mun juttu.

Olen tämän joskus ennenkin sanonut, monet bodarit kuvittelee saavansa osakseen ihailevia katseita kun liikkuvat vähissä vaatteissa. Valtaosa normi dallaajista kylläkin kokee sen pullisteluna tai näkee kaverit jonain friikeinä, sketsisarjan hahmoina jotka vetää turpaan pienimmästäkin syystä. Tätä ei oletusta ei takuulla vähennä se agressiivinen tapa mulkoilla jos joku erehtyy katsekontaktin ottamaan.
Jokainen saa kulkea puolestani sellaisessa asussa kuin haluaa, turha kuitenkaan aiheuttaa sitä komediaa kaupungilla överiksi vedetyillä asusteilla, niistä yökerhossa paidan pois ottavista puhumattakaan :rolleyes:
Meni vähän ohi aiheen mutta menköön.

Ite treenaan pitkähihasessa nimenomaan siksi, että pysyy nivelet ja paikat lämpimänä ja pysyy kunnon hiki päällä. Tuohon esittelyjuttuun en ota sen enempää kantaa kuin että niin surullista kuin totta, ne normihemmot hihattomat päällä ovat ihmisten mielestä ok mutta lihaksikkaat ylimielisiä ja haluavat esitellä itseään. Niin se vaan menee, vaikka ei varmahankan pitäisi :)

Olen tämän joskus ennenkin sanonut, monet bodarit kuvittelee saavansa osakseen ihailevia katseita kun liikkuvat vähissä vaatteissa. Valtaosa normi dallaajista kylläkin kokee sen pullisteluna tai näkee kaverit jonain friikeinä, sketsisarjan hahmoina jotka vetää turpaan pienimmästäkin syystä. Tätä ei oletusta ei takuulla vähennä se agressiivinen tapa mulkoilla jos joku erehtyy katsekontaktin ottamaan.
Jokainen saa kulkea puolestani sellaisessa asussa kuin haluaa, turha kuitenkaan aiheuttaa sitä komediaa kaupungilla överiksi vedetyillä asusteilla, niistä yökerhossa paidan pois ottavista puhumattakaan :rolleyes:
Meni vähän ohi aiheen mutta menköön.
Kompataan tätä vastausta;)
Sanotaan näin, että 98,5% ihmisistä ei kyllä katso "ihannoivastin" jos kaverilla on tuota lihaa liikaa;)
Itseasiassa moni nainen pitää ennemmin pikkaisen pyöreämmistä kavereista kuin jostain 5% rasvoilla olevista lihakimpaleista!
Saatika sitten, jos selkä ja olkapäät on paiseita täynnä, niin näky ei todellakaan sulata montaa naista:rolleyes:

Oma mielipiteeni se että kaikenmalliset naru tanktopit on vaa typerän näköisiä kenen päällä hyvänsä, hihaton http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSNU6T1TbkMikQRPEWLoPI2CDgoqHhH026kYKI-hG-T4En6ErZ8 on mielestäni ihan eri vaikka tietyt mallit aika lähellä toisiaan ovatkin.Rajan vetäisin siihen että siisti silloin, kun hihalinja loppuu kainalokuopan kohdalla kuten linkissäni.
Toki jokaisen oma asia miten tykkää keekoilla, harva ihan oikeesti iso ja riski mies kadulla kulkee pullistelemassa narutanktopeissa, niillä ego kestää pitää normi t-paitaakin.

Miks välittää muiden mielipiteistä?? Pitää just niitä vaatteita yllä joista pittää.

(Ja ei, en pidä hihattomia paitoja.. terv. 35cm olkavarsi)

Tank topit. <3 Eihän parempaa treenivaatetta olekaan, sopivan viileä ja hiostamaton eikä purista. Ja itsekin tykkään olkapäiden.ym kohdalla nähdä kun treeni menee perille ja paikat on pumpissa. Näillä keleillä pukeudun muutenkin sellaseen usein t-paidan lisäksi ja sainpa parilta läskiltä+kuikelolta kuittia kun olivat miettineet työpaikalla kimpassa et onko mulla mitään muita paitoja? Jännä kun sillon 30 kiloa lihaa kevyempänä naruna ei kukaan jaksanu tollasiin asioihin kiinnittää huomiotaan. :)

Perussetti ollut tähän mennessä kesät ja talvet: huppari päällä otetaan lämmöt (tosin talvella usein koko reeni huppari päällä), sitten lopputreeni t-paidalla ja gaspin reenihousut jalassa:puntti: Itellä ei tank toppeja käyttäviä vastaan ole muutakuin, jos niitä käyttää jotkut vitun siimat / läskit kynikset salilla joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Joskus tulee vitun kuumina kesäpäivinä gaspin tank toppia käyteltyä vapaa-aikana mutta yleensä silloinkin turvaudun vaan valkoseen t paitaan:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perussetti ollut tähän mennessä kesät ja talvet: huppari päällä otetaan lämmöt (tosin talvella usein koko reeni huppari päällä), sitten lopputreeni t-paidalla ja gaspin reenihousut jalassa:puntti: Itellä ei tank toppeja käyttäviä vastaan ole muutakuin, jos niitä käyttää jotkut vitun siimat / läskit kynikset salilla joka aiheuttaa lähinnä myötähäpeää. Joskus tulee vitun kuumina kesäpäivinä gaspin tank toppia käyteltyä vapaa-aikana mutta yleensä silloinkin turvaudun vaan valkoseen t paitaan:)

Kyllä, tosta gaspin tank topista on tullu jo melkein vitsi, ei sellasta kehtais pitää ainakaan ekan treenivuoden aikana, koskee muutenkin toki toppeja.ym että ei ne vaan näytä hyvältä siiman päällä. :)

Kyllä, tosta gaspin tank topista on tullu jo melkein vitsi, ei sellasta kehtais pitää ainakaan ekan treenivuoden aikana, koskee muutenkin toki toppeja.ym että ei ne vaan näytä hyvältä siiman päällä. :)

gaspin vaatteita ei sais myydä normijampoille, vituttaa ku wannabe bodarilla on kaikki gaspin releet ja lihaksia yhtä paljo ku 10v tytöllä :D ja mulla sitäpaitsi on nykyään äitin tekemiä tank toppeja, turha maksaa 70 euroa jostaki rievusta... äitiki tukee pikkupojan paisumista ja lihojen esittelyä:rock:

Ite oon aivan siima mutta joskus oon treenannu hihaton paita päällä ihan mukavuussyistä. Eipä tuohon kukaan taida kiinnittää huomiota ku tuo sali missä käyn on niin pieni että monesti saa treenata vaan omalla kaveriporukalla. Tank toppia en kyllä omista enkä aio ostaakkaa ainakaa ennen ku oon saanu +10kg lisää lihaa :D Joskus saatan käyttää normi hihatonta muutenki mutta ei semmosessa kehtaa liikkua jos oikeesti ihmisten ilmoille lähtee. Töissä kyllä hyvä vaate näin helteillä ja näkyy semmosta muutki kukkakepit pitävän.

Ite käytän T-Paitaa tai hihatonta salilla.
Hihattomassa on kiva reenata vaikka vähän pienempi onkin eikä reenitaustaa vielä paljon.

Mutta yks asia mikä tossa pukeutumisessa vituttaa, on se, että jos on vähänkään sen näkönen et on joskus käsipainoihin koskenut, ja käytät julkisilla paikoilla hihatonta paitaa, tai jotain bodymerkkisiä vaatteita yms, niin heti sut leimataan "egoilijaksi", mutta sit jos oot sellanen normi janttarin näkönen ilman mitään lihaserottuvuutta ni se onkin OK?

PS:
En nyt välttämättä puhu itsestäni, 183cm/105kg r17%..

Itse en käytä koskaan salilla vaimonhakkaajaa, vaan ihan normi t-paitaa ja shortseja, en tietenkään ylipieniä urheilushortseja jotka ovat erittäin huvittava näky. Hihatonta voin käyttää jos esim. lähden tsygäilemään. Mielestäni Helsingin keskustan terassille ei vaan hihaton kuulu. Ehkä johonkin lähiön räkälään sitten. Ja mielestäni itsellä voisi olla varaa pitää hihatonta, 182/90, rasvat 9-10%.

täytyy myöntää että salilla nauran niille nugeteille joilla on ylipieni Afflictionin tai Ed Hardyn paita. "Thank you, Ed Hardy Clothing, for helping me spot douchebags immediately." - True!

Ja narutoppi miehen päälle...DTM:ään nämä!

Talvella, syksyllä ja keväällä on pitkähihainen päällä koko treenin, että pysyy lämmöt ja niin on muutenkin mukava reeniä. Näin lämpimimmillä keleillä ei edes pystyisi olemaan pitkähihainen päällä kun muutenkin hiki. Eli näin kesällä on se paita päällä mikä on kaapista sattunut tulemaan päälle, joskus normi t-paita joskus normi hihaton. En välitä mitä pidän puntilla päällä kunhan vaan on mukava vaatetus, ettei tuu liian kuuma tai oo muuten epämukava. Eikä mua kyllä muidenkaan pukeutumiset pahemmin kiinnosta, että pukeutukaa iha miten tykkäätte.

E: En tykkää käyttää shortseja puntilla, tuntuu häröltä :rolleyes: Joko verkkarit tai lökärit puntilla on rennoin vaihtoehto. Imo.

gaspin vaatteita ei sais myydä normijampoille, vituttaa ku wannabe bodarilla on kaikki gaspin releet ja lihaksia yhtä paljo ku 10v tytöllä :D ja mulla sitäpaitsi on nykyään äitin tekemiä tank toppeja, turha maksaa 70 euroa jostaki rievusta... äitiki tukee pikkupojan paisumista ja lihojen esittelyä:rock:

Asiaa, meillä ei tollsta sympatiaa perheestä lajille löydy vaimoa lukuunottamatta joka onkin tärkeintä. :D Tätä mä oon kyl sanonu itekin, ja on myös syy siihen miks multa ei löydy ainuttakaan Gaspin vaatekappaletta vaikka ne onkin ihan hienoja osa, maine menee vaatteilta noin käytettynä. :)

Eikö teillä tuu helvetin kuuma/hiki ku vedätte kovaa treeniä jossain college-housuissa? Itsellä tulee kesällä jo istuessa hiki collareissa.
Ja mikä niissä shortseissa on niin väärin? Ainakaan kesällä en voisi kuvitellakaan treenaavani missään muussa kuin shotseissa.

^ Miks sitä hikeä pitäis pelätä jos kerran salilla ollaan? Parempi reenifiilishän siinä vaan tulee kun on kauheet lämmöt ja soija koko ajan päällä. Tottumiskysymis toki myös. Terveisin tänään jalkareeniä hupparilla ja kollareilla. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom