Joillakin käy hyvä tuuri kontaktien suhteen, mutta kyllä kunnon palkoille on mahdollista nousta jos:
1. On valmis tuhlaamaan kaiken aikansa, vaivansa ja kykynsä asian puolesta. Opiskele, verkotu, tee töitä hullun lailla ja kärky aina parempaa paikkaa.
2. Käy tuuri ja pääset oikeisiin paikkoihin oikeaan aikaan, tutustut oikeisiin ihmisiin ja omaat oikeat taidot&kyvyt.
Joillakin verkottuminen käy helpommin johtuen suvusta, kouluvalinnoista, asuinpaikasta tai muusta vastaavasta, mutta loppupeleissä yksilö on se ratkaiseva tekijä. Nyt kun Liliuksesta on puhuttu, niin hänellä on ollut luultavasti faijan saunakavereita järkkäämässä hyviä duuneja ja sitä kautta valmistanut pojalle suhteita ja kokemusta. Kaveri on kuitenkin sen jälkeen omalla tekemisellään ollut se henkilö, jolle vastuullisia duuneja on sävytetty ja joka muistetaan kutsua sinne saunaan. Jokainen luo suhteet itse ja sen jälkeen itse ylläpitää niitä.
Itse sanoisin, että käytännössä jokaisella on mahdollisuus nousta aivan huipulle, oli se huippu sitten Nokia, Fortum tai Pekan kiska. Toisille tulee käteen paremmat aloituskortit, mutta loppupeleissä pelkillä korteilla ei tee mitään jos käden pelaa väärin. Enkä itse ymmärrä tuota Indican postausta siten, että hän julistaisi olevansa jättifirman TJ vuonna X.