Pilapiirrokseen vastataan singolla?

kuljetusala sanoi:
EU antaa 600-miljoonaa euroa vuodessa palestiinaan. Eikö ihan kiva rauhallinen ratkaisu olisi ollut vaikka se että jos ei Tanskalaisten/muiden eurooppalaisten uhkailu lopu niin pistetään avustushanat kiinni. Ei latin latia ennen kuin uhkailu loppuu.
Joku tälläkin palstalla näköjään ajattelee. Mun eka ajatus tosta oli että Hamas uhittelee kun niiden rahoitus on vaakalaudalla, mutta en ole nähnyt missään tietoa siitä ketkä sen EU-toimiston valloittivat. BBC:llä sanotaan vain "masked gunmen".

Tässä lisää rahoitustilanteesta. Palestinalaisvaaleissa Hamas sai siis enemmistön. Jenkit ja EU ovat vastahakoisia jatkamaan palestinalaishallituksen rahoittamista jos Hamas jatkaa väkivaltaista linjaa. Siinä Gazan EU-toimistossa istuu sellaista väkeä joiden mielipiteet painavat aika lailla rahoitupäätöksiä tehdessä.

Tuossa on kolme mahdollisuutta:
a) Hamas haluaa näyttää ettei taivu periaatteistaan. "Vittu antakaa meille fyrkkaa tai vittu saatana"
b) Fatah tai joku muu yrittää sabotoida Hamasin hallitusta. "Ei noille rättipäille voi antaa rahaa; ne on hulluja".
c) Satunnaiset kiihkomuslimit vain kuulivat että Muhammedia on pilkattu ja innostuivat liikaa. "Vittu ku noi kristityt hyppii silmille. Otetaas jointti vielä ja sit kyllä näytetään."

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.faithfreedom.org/Announcement/601081013.htm

"No where in the world and under no law self defense is considered to be a crime, but in the tyrannical mullacracy of Iran if a woman does not resist rape she will be stoned as adulterer and if she does she will be hanged."

Kivoja veitikoita noi Iranilaiset :curs:
Olen kai sitten rasisti kun en tuommoista touhua hyväksy sitten millään. Sitten noita äärihihhuleita pitää vielä rahdata tänne silpomaan ja tappamaan naisiaan ja halveksimaan meidän lakejamme ja kulttuuriamme, en ymmärrä saatana :curs:

AKV sanoi:
Rehellisyys on tällä palstalla aika monella hukassa. Herra kirjoitti aiemmin, jotta (lihavoinnit minun):

Tämän jälkeen on turha jeesustella että "en-mä-kiihottanut-mitään" ja "muslimit-on-suurimmalta-osalta-kelpo-sakkia-varmana-sanoin-niin". Tuollahan tuo seisoo selvällä suomenkielellä kun herra pohtii muslimien arvottomuutta edes orjina ja suosittelee heidän kansanmurhaansa. Aika paha on tämän jälkeen esittää maltillista ja harkitsevaa.

En ole Suomen lainsäädännön tuntija, mutta tuollainen teksti taitaa täyttää kansanryhmää vastaan kiihotuksen tunnusmerkit? Itse en aio sinunkaltaiseesi tolloon uhrata aikaa sen verran että ilmoittaisin tästä eteenpäin - ja kun sananvapautta kannatan, niin onhan sinullakin oikeus mölinöihisi. Mutta voisit sentään saatana miettiä mitä suustasi päästät.

Ja YLLÄPITOKIN voisi herätä: jos palstan mainetta ei totaalisesti halua ryssiä, niin ei kannattane pitää täällä viestejä joista voi seurata oikeudellisia toimenpiteitä. Eikä IMO myöskään sellaista nimimerkkiä joka moisia viestejä tuottaa. :wall:

Siinä mun vastauksessa Kostaja X:lle oli vastaus tähän sinunkin aivopieruusi, mutta jollei sun älyllinen kapasiteetti riitä sen ymmärtämiseen mikä olisi utopiassa paras toimintamalli ja mitä suosittelen ihan tosimaailmaan niin aika paha enempää rautalankaa on käyttää.

Toivottavasti useimmat muut ymmärtävät asianlaidan, sun kanssa mä voin vaikka sopia että joo, mä kiihotin. Nyt voit säkin sitten tuntea ylemmyydentunnetta ekaa kertaa elämässäsi. :thumbs:

Tupla-J sanoi:
Wow, ältsiä. :david: Ja kun tanskalaiset kokeilevat, että miten reagoidaan jos kokeillaan hankkia "aineistoa" toiseenkin suuntaan (eli ei jo valmiiksi värittynyttä), nousee saatananmoinen älämölö. Jos asioista ei voi puhua edes noin kepeällä tasolla, ei toivoa mistään oikeasta kehityskeskustelusta ole edes tulossa. Ei tässä ole kyse "parista sekopäärättipäästä" vaan ihan valtionjohdon asteella olevasta järjettömyydestä, mikä antais ymmärtää muutaman kansalaisenkin kyseistä toimintaa kannattavan... vai?

Huoh. Just. En mä kuitenkaan väittänyt, että olis kyse vaan parista sekopäärättipäästä. :david: Enkä väitä, että mullakaan olis sen enempää asiantuntemusta aiheesta.

Ei toki. Vietetään nyt vaikka hiljainen 20 sekuntia ajatellen mantraa "Islam on oikeasti todella hyvien ihmisten suvaitsevainen ja arvokas uskonto, jota tulee kunnioittaa". Täähän sun pointtis oli? :david:
Ei ollu. Ja :david: itelles.

Lueppa siitä vähän rasismia hepulta, joka taitaa pikkusen meikäläistä paremmin tietää mistä puhuu: www.faithfreedom.org .

Ja tuo ei ole värittynyttä? :david: Ton saitin uskottavuus loppu lyhyeen:
I receive many mails from angry Muslims who sometimes beg me and sometimes order me to remove this site. None of that has any effect on me. I consider both pleading and bullying, the signs of psychopathology, a personality disorder affecting all the followers of Muhammad.
Itse asiassa mä repesin. :hyper: Jos joku muu on tuohon saittiin tutustunu tarkemmin ja pystyy jotenkin järkevästi tuomaan asiansa esiin, niin otan mielelläni lisää näkökantoja.

Kyllä se nyt helevetti soikoon muakin tunteen tasolla v*tuttaa jos joku vetää herneitä nokkaan, pilapiirroksista, niin että aletaan sellaisiin toimenpiteisiin kuin nyt on alettu.

Perkele joo, rotusortoahan mä tässä kannatankin.
Jos tuo asentees ei uppoakkaan ihan perinteiseen, pelkästään rotuun rajoittuvaan, määritelmään rasismista, niin ei se tee siitä yhtään fiksumpaa. Mut ihan rauhassa vaan. :piis:

RRKalle sanoi:
Siinä mun vastauksessa Kostaja X:lle oli vastaus tähän sinunkin aivopieruusi, mutta jollei sun älyllinen kapasiteetti riitä sen ymmärtämiseen mikä olisi utopiassa paras toimintamalli ja mitä suosittelen ihan tosimaailmaan niin aika paha enempää rautalankaa on käyttää.

Tarkoitit ilmeisesti viestiäsi nro. 32? Siinä kyllä puhut jo jotenkuten normaalisti.

Mutta se ei edelleenkään nollaa tuota aiemmin kirjoittamaasi. Ei pitäisi kirjoitella ensiksi paskaa ja jälkikäteen yrittää selitellä tekemisiään. Kostaja X ei ymmärtänyt tekstiäsi väärin, enkä minäkään. Sinä et kirjoittanut siinä siteeramassani viestissä YHTÄÄN MITÄÄN mainintaa "utopiasta" tms. Se oli ihan silkkaa vuodatusta viemäreistä. Jälkeenpäin tuli ilmeisesti järkeä taas pikkaisen päähän.

Suosittelen että harjoitat jatkossa itsekritiikkiä ja -sensuuria, jotta jäävät nuo Suomen rikoslain kannalta ikävähköt mielenilmaukset vähemmälle.

Mutta mikäli käsityksesi "utopiasta" on tosiaan se että "tapetaan kaikki muslimit poies", niin siinä tapauksessa suosittelen itsemurhaa. Uusia pikku-Hitlereitä ei maailma tarvitse enää lisää.

Tupla-J sanoi:
Ei tässä ole kyse "parista sekopäärättipäästä" vaan ihan valtionjohdon asteella olevasta järjettömyydestä, mikä antais ymmärtää muutaman kansalaisenkin kyseistä toimintaa kannattavan... vai?

Islamilaiset maat ovat (Turkkia lukuunottamatta) enemmän tai vähemmän diktatuureja - osa maallisia, osa uskonnollisia. Siellä ei yksittäisten kansalaisten tai ryhmien mielipide merkkaa mitään.

Tänään viimeksi juttelin asiasta parin duunikaverin kanssa (muslimeita). Pitävät noita Tanskaa ja kyseistä lehteä kohtaan esitettyjä uhkauksia tms. heikkolahjaisten kusipäiden työnä.

Toisen isä ja äiti ovat enemmän uskonnollisia, mutta hekään eivät hyväksy uhkailuja. Heidän kantansa on kuulemma se, että vaikkeivät innostukaan profeettansa pilkkaamisesta niin katsovat että "maassa maan tavalla" - ja että profeetan pilkkaajat osoittavat vain oman hölmöytensä eikä hölmöjen teoista kannata vihastua. Tämä siis kahden konservatiivisen, uskovaisen muslimin kanta.

B.O.S.S. sanoi:
Itse asiassa mä repesin. :hyper: Jos joku muu on tuohon saittiin tutustunu tarkemmin ja pystyy jotenkin järkevästi tuomaan asiansa esiin, niin otan mielelläni lisää näkökantoja.

Pellesivusto. Aivan kuten joltain Vapaa-ajattelijoidensivustolta ei varmasti löydä objektiivista ja pätevää tietoa & pohdintaa kristinuskon synnystä, teksteistä tms. niin ei kyllä tuolta Faithfreedomistakaan.

Jos haluaa tutustua kristinuskoon (ja nimenomaan sen teksteihin, historiaan tms.), niin kannattaa tutustua sekulaariin eksegeettiseen tutkimukseen. Ja jos haluaa tutustua islamiin (ja nimenomaan sen teksteihin, historiaan tms.), niin kannattaa tutustua niinikään sekulaariin islamintutkimukseen.

Internet on maailman suurin vessanseinä. Lähdekritiikin käyttö on suotavaa, jopa olennaista.

AKV sanoi:
Tänään viimeksi juttelin asiasta parin duunikaverin kanssa (muslimeita). Pitävät noita Tanskaa ja kyseistä lehteä kohtaan esitettyjä uhkauksia tms. heikkolahjaisten kusipäiden työnä.

Toisen isä ja äiti ovat enemmän uskonnollisia, mutta hekään eivät hyväksy uhkailuja. Heidän kantansa on kuulemma se, että vaikkeivät innostukaan profeettansa pilkkaamisesta niin katsovat että "maassa maan tavalla" - ja että profeetan pilkkaajat osoittavat vain oman hölmöytensä eikä hölmöjen teoista kannata vihastua. Tämä siis kahden konservatiivisen, uskovaisen muslimin kanta.

Minusta tämä on ehkä se suurin asia, joka kaikkien muslimien demonisoijilta unohtuu; Kysymys ei ole mistään yksimielisestä länsivastaisesta porukasta, vaan päinvastoin muslimit ovat hyvin hajanaisia. Demonisoimalla kaikki muslimit sysäämme maltilliset länsimieliset muslimit yhteen syssyyn vähemmistökiihkoilijoiden kanssa. Tämä ei ole kenenkään muun kuin juuri niiden terroristien etu, jotka hakevat "viimeistä välienselvittelyä" länsimaiden ja islamilaisen maailman välillä.

Siis tätä Al-Qaida ja muut ääri-islamilaiset järjestöt hakevat: Poliittista valtaa terrorin kautta. Tätä valtaa he onnistuvat saamaan vain, mikäli muslimiväestö tukee heitä ja heidän poliittisia tavoitteitaan.

Olisi helppo sanoa, että EU:n pitäisi lopettaa tuki Palestiinalle, mutta muistakaa, että EU tukee ennenkaikkea Palestiinan infrastruktuuria ja haparoivaa demokratiaa. Jos lopettaisimme tuen, ajautuisi maa varmasti kaaokseen ja lopulta fanaatikkojen kynsiin. Siksi kyseessä ei todellakaan ole mikään pieni ja yksinkertainen kysymys, vaan taloudellisia pakotteita voidaan käyttää vain tarkkaan harkitusti.

AKV sanoi:
Tarkoitit ilmeisesti viestiäsi nro. 32? Siinä kyllä puhut jo jotenkuten normaalisti.

Mutta se ei edelleenkään nollaa tuota aiemmin kirjoittamaasi. Ei pitäisi kirjoitella ensiksi paskaa ja jälkikäteen yrittää selitellä tekemisiään. Kostaja X ei ymmärtänyt tekstiäsi väärin, enkä minäkään. Sinä et kirjoittanut siinä siteeramassani viestissä YHTÄÄN MITÄÄN mainintaa "utopiasta" tms. Se oli ihan silkkaa vuodatusta viemäreistä. Jälkeenpäin tuli ilmeisesti järkeä taas pikkaisen päähän.

Suosittelen että harjoitat jatkossa itsekritiikkiä ja -sensuuria, jotta jäävät nuo Suomen rikoslain kannalta ikävähköt mielenilmaukset vähemmälle.

Mutta mikäli käsityksesi "utopiasta" on tosiaan se että "tapetaan kaikki muslimit poies", niin siinä tapauksessa suosittelen itsemurhaa. Uusia pikku-Hitlereitä ei maailma tarvitse enää lisää.

Olen täysin sitä mieltä mitä ekassa viestissäni sanoin, se ei vain ole mahdollista toteuttaa, siksi en kiihota mihinkään. Jos sellaisen kohdan löydät missä kehotan jotain tappamaan tai vahingoittamaan jotakuta, niin sitten minä myönnän kyllä kirjoittaneeni pikaistuksissani.

Koulussa ilmeisesti opetetaan lukemaan, muttei luetun ymmärtämistä. Hyvä sentään että siellä opetetaan fiksun väittelyn alkeet joihin kuuluu rasismi-kortin ja Hitler-kortin esiinvetäminen kun ei keksi argumentteja.

Edelleen, en ole rasisti tai inhoa muslimeja, koko kansanryhmän järjestelmällinen tuhoaminen vain olisi ihmiskunnan etu. Jos sinä olet päätynyt eri mielipiteeseen niin hienoa. Älä silti kehottele ihmisiä itsemurhaan, sähän kiihotat selvästi näitä ihmisiä vastaan.:david:

Tomppa85 sanoi:
Tämä ei ole kenenkään muun kuin juuri niiden terroristien etu, jotka hakevat "viimeistä välienselvittelyä" länsimaiden ja islamilaisen maailman välillä.

Se onkin sitten melko kylmää kyytiä islamilaiselle maailmalle, jos ihan tosissaan alkaa nyrkit heilumaan.
Minun likinäköisiin silmiini eivät ählyt näytä tosissaan kamppailevan omiensa terrorismia vastaan, vaan pikemminkin hiljaa myhäilevät kun vääräuskoisia perkeleitä uhkaillaan/tapetaan.

Allah kyllä suojelee rypälepommeilta sitten kun länsimailta loppuu kärsivällisyys.

No sanoi AKV mitä sanoi, niin kyllä sinun ensimmäinen postauksesi tässä threadissa oli aivan omaa luokkaansa RRKalle. Olen pitänyt sinua muuten hyvin älykkäänä ja siksi ihmettelenkin, kuinka voit sortua tuollaiseen... :(

Jos tunteet ovat syystä tai toisesta pinnassa, niin kannattaa odottaa vähän aikaa ja valita hieman sanojansa. Jotkut asiat ovat anteeksiantamattomia, vaikka ne sanoisi kuinka pikaistuksissa tahansa.

flagellum dei sanoi:
Se onkin sitten melko kylmää kyytiä islamilaiselle maailmalle, jos ihan tosissaan alkaa nyrkit heilumaan.
Minun likinäköisiin silmiini eivät ählyt näytä tosissaan kamppailevan omiensa terrorismia vastaan, vaan pikemminkin hiljaa myhäilevät kun vääräuskoisia perkeleitä uhkaillaan/tapetaan.

Allah kyllä suojelee rypälepommeilta sitten kun länsimailta loppuu kärsivällisyys.

Tottahan muistat sen, että tähän mennessä ylivoimaisesti eniten terrorismista ovat kärsineet tavalliset, maltilliset muslimit?

Takaan etteivät he myhäile ollenkaan kun omat lapset, sisarukset ja vanhemmat silpoutuvat ääriryhmien pommi-iskuissa. Ei ole "hiljaista hyväksyntää", on pääasiassa hiljaista pelkoa. Suurin osa esim. irakilaisista ei haluaisi mitään muuta kuin elää elämäänsä rauhassa ja käydä töissä.

RRKalle sanoi:
Olen täysin sitä mieltä mitä ekassa viestissäni sanoin, se ei vain ole mahdollista toteuttaa, siksi en kiihota mihinkään. Jos sellaisen kohdan löydät missä kehotan jotain tappamaan tai vahingoittamaan jotakuta, niin sitten minä myönnän kyllä kirjoittaneeni pikaistuksissani.

1. Sinä totesit että muslimit olisi parasta pyyhkäistä poies maapallolta. Tämä ON kiihotusta, riippumatta siitä spekuloitko myöhemmin sillä onko kyseessä käsityksesi utopiasta vaiko ei. Aivan samoin kuin lausahdus "Oletko aina ollut kusipää?" on loukkaava lausahdus, huolimatta siitä että kyseessä on kysymys eikä suora väitelause.

2. Minä kun ne kohdat jo sinulle lihavoin aiemmassa viestissäni. Osaat varmaan lukea? Vai laitanko ne tänne uudestaan?

Koulussa ilmeisesti opetetaan lukemaan, muttei luetun ymmärtämistä.

Kyllä koulussa opetetaan molempia. Sinunkin olisi siis syytä palata koulun penkille.

Edelleen, en ole rasisti tai inhoa muslimeja, koko kansanryhmän järjestelmällinen tuhoaminen vain olisi ihmiskunnan etu.

Tässä kohtaa saavutetaan jo sellainen typeryyden taso että harvoin on moista kuulunut aikuisen miehen suusta. Otetaanpas uudestaan:

1. "En inhoa muslimeita".

mutta

2. "Koko kansanryhmän tuhoaminen vain olisi ihmiskunnan etu".

Ystävä hyvä, jos et inhoaisi muslimeita, niin et väittäisi tällaista. Yhtä hyvin voisit sanoa että "en-ole-rasisti-mutta-neekerit-ovat-ali-ihmisiä".

Koittaisit nyt jo olla MIES ja tunnustaa reilusti että tuli kirjoiteltua paskaa. Tuo sinun räpistelysi on jo tuskallista katsottavaa. Eikö ego kestä tunnustaa omia mokia vai missä mättää? :david:

No tulihan nämä "älyköt" avaamaan tämän perinteisen väännön ja Tomppa85 tarjosi jo ainoan mahdollisen ratkaisun ongelmaan.:jahas:

Ei tuo torstien lippujen polttaminen ihmetytä ainakaan minua. Nuo kinkerithän siellä on pystyssä milloin mistäkin syystä. Eniten ihmetyttää tuo Tanskassa majailleiden diplomaattien reaktio. Herne nenään ja kotiin. Ja se tussarit ojossa EU:n toimistoon hyökkääminen meni myös hiukka yli. Nämä on varmaan niitä kulttuurieroja :D

Multivita sanoi:
No tulihan nämä "älyköt" avaamaan tämän perinteisen väännön ja Tomppa85 tarjosi jo ainoan mahdollisen ratkaisun ongelmaan.:jahas:

Ja onneksi sinäkin tulit taas tarjoamaan arvokkaita kommentteja itse asiasta. :)

Tomppa85 sanoi:
Tottahan muistat sen, että tähän mennessä ylivoimaisesti eniten terrorismista ovat kärsineet tavalliset, maltilliset muslimit?

Takaan etteivät he myhäile ollenkaan kun omat lapset, sisarukset ja vanhemmat silpoutuvat ääriryhmien pommi-iskuissa. Ei ole "hiljaista hyväksyntää", on pääasiassa hiljaista pelkoa. Suurin osa esim. irakilaisista ei haluaisi mitään muuta kuin elää elämäänsä rauhassa ja käydä töissä.

Kaikkihan siitä kärsivät, ja jos tämä loppujen lopuksi menee isoksi ja avoimeksi mittelöksi, niin etenkin muslimit kärsivät vielä paljon paljon enemmän.

Hiljaisena hyväksyntänä pidän sitä, että muslimimaat eivät nähdäkseni toimi sillä intensiteetillä terrorismia vastaan kuin soisin.

Ajatusleikki:
Luulen että Pohjoismaiden otteet olisivat hieman toista luokkaa, jos pohjoismaisista kristityistä terroristeista koostuva Jeesuksen Vaaleat Viikingit -ryhmittymä pitäisi arabeja tähtäimessään (olettaen että viikinkiterroristeilla ei olisi pohjoismaalaisten kristittyjen tukea takanaan).

Edit. Puolitarpeeton muotoilu.
Edit2. Tarpeellinen muotoilu.

AKV sanoi:
Tässä kohtaa saavutetaan jo sellainen typeryyden taso että harvoin on moista kuulunut aikuisen miehen suusta. Otetaanpas uudestaan:

1. "En inhoa muslimeita".

mutta

2. "Koko kansanryhmän tuhoaminen vain olisi ihmiskunnan etu".

Enempää puuttumatta teidän väliseen vääntöön, niin itse tajusin RRKallen kommentin siten, että sitä voisi verrata vaikka näihin:

En inhoa asteroideja, mutta niiden tuhoaminen vain olisi ihmiskunnan etu.

En inhoa rapajuoppoja ja hillittömän ylipainoisia, mutta niiden tuhoaminen vain olisi hyväksi kansantaloudellemme.

Ymmärsinkö pointtisi RRKalle?

AKV sanoi:
Ja onneksi sinäkin tulit taas tarjoamaan arvokkaita kommentteja itse asiasta. :)
Lue ketjun avaus. Siinä on sinulle asia:david: Et ole tainnut mainita mitään itse aiheesta. Tulit vaan pätemään ja moittimaan muita.piste.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom