Pilapiirrokseen vastataan singolla?

RRKalle sanoi:
Justiinsa. Hieno maailmankuva noilla kun ottaa hernarit nekkuun moisesta. Vituttaisi se muakin jos mulle tärkeitä asioita pilkataan, mutta mä pidän vaan pilkkaajia idiootteina tai tietämättöminä, se on niiden häpeä.

Noin erilainen kulttuuri kun muslimit ei mahdu tälle pallolle. Niistä ei ole edes länsimaille samanlaista orjahyötyä kuin esim. intialaisista ja kiinalaisista, joten ne pitäisi rehellisyyden nimissä hoitaa pois näillä neutronipommeilla, millä vain kaikki elävä kuolee ja materiaali säilyy ehjänä. Ne on jäänne 1500-luvulta koko sakki.

Tämänhetkinen kehitys vie vääjäämättä niiden joukkotuhoamista kohti, niin painettaisiin kaasua vaan. Ainoa toinen mahdollinen skenaario on että ne jollain ihme konstilla saa vallan tai aiheuttaa totaalisen tuhoavan ydinsodan. Eikä tämä ole mitään xenofobiaa vaan ihan pohdittuja kantoja. Tunnen monta ihan mukavaa muslimia ja en henk. koht edes välitä vaikka 100 vuoden päästä koko maailma olisi tuhkaa, mutta ihmiskunnan parasta ajatelen kansanmurha olisi paras ja kivuttomin vaihtoehto.

Lähtikö hiukan mopo lapasesta kirjottellessas? :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
iso-erno sanoi:
yhdyn hädissään olioiden kuoroon. apuaaa apuaaa kohta ne on täällä.. ja jos tuo piirros on aiheuttanut ihmetystä,niin voi sitä ihmisten ymmärrystä kokeilla täällä suomessakin. mene vaikka heiluttamaan helsingin juutalaiselle hautausmaalle hakaristilippua ja se ei kai kumminkaan ole kenenkään jumalkuva..

Ehkä parempi vertaus kuitenkin olisi julkaista jossain Libyalaisessa lehdessä kristinuskoa pilkkaavia kuvia, ei varmaan herättäisi koko Euroopan hurmoshenkistä vihaa.

Tässä palestiinalaismies häpäisee Tanskan lippua. http://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135218557958.jpeg

On ne hulluja, en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.

Lähinnä naurattaa tommonen helvetin tyhmä sekoilu. Ei tietty naurattais, jos omalle kohdalle sattuis uhkailut, mutta miten ihmiset uskoo johonkin tollaiseen Muhammed-shittiin ja vielä puolustaa sitä noin kiihkeästi. Pitäisköhän ruveta lahtaan kaikki ketkä väittää, että Joulupukkia ei oo olemassa..
Pyydän anteeksi palstaa lukevilta muslimeilta, jos täällä on sellaisia. Ei pitäisi yleistää. :piis:

RRKalle sanoi:
Justiinsa. Hieno maailmankuva noilla kun ottaa hernarit nekkuun moisesta. Vituttaisi se muakin jos mulle tärkeitä asioita pilkataan, mutta mä pidän vaan pilkkaajia idiootteina tai tietämättöminä, se on niiden häpeä.

Noin erilainen kulttuuri kun muslimit ei mahdu tälle pallolle. Niistä ei ole edes länsimaille samanlaista orjahyötyä kuin esim. intialaisista ja kiinalaisista, joten ne pitäisi rehellisyyden nimissä hoitaa pois näillä neutronipommeilla, millä vain kaikki elävä kuolee ja materiaali säilyy ehjänä. Ne on jäänne 1500-luvulta koko sakki.

Tämänhetkinen kehitys vie vääjäämättä niiden joukkotuhoamista kohti, niin painettaisiin kaasua vaan. Ainoa toinen mahdollinen skenaario on että ne jollain ihme konstilla saa vallan tai aiheuttaa totaalisen tuhoavan ydinsodan. Eikä tämä ole mitään xenofobiaa vaan ihan pohdittuja kantoja. Tunnen monta ihan mukavaa muslimia ja en henk. koht edes välitä vaikka 100 vuoden päästä koko maailma olisi tuhkaa, mutta ihmiskunnan parasta ajatelen kansanmurha olisi paras ja kivuttomin vaihtoehto.

Oletko sä nyt ihan tosissasi? :jahas:

:david: :david: :david:

B.O.S.S. sanoi:
Lähtikö hiukan mopo lapasesta kirjottellessas? :eek:

Ei lähtenyt, itse asiassa jätin joitain kohtia pois ettei reaalipoliitikot pelästy, en jaksaisi lukea kolmea sivua vittuiluviestejä, joissa ei olisi mitään argumentteja vaan sellaista tuohtunutta tuhinaa. Sellaista mitä pitävät tällaisista asioista kiinnostuneet humanistit, kun eivät voi muuta vastalausetta sanoa kuin että: "haista paska, sä oot väärässä".

Ja väärässähän mä olenkin, jos ajattelee että ihmiselämällä on joku itseisarvo.

Eli ei väitellä tästä, käytännön tasolla olen oikeassa ja oman moraalisi kannalta sä taas olet, ok?

RRKalle sanoi:

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa täydelliselle typeryydellesi ja itsekritiikin puutteellesi. Mahdatkohan itsekään nähdä ironiaa kirjoituksesi takana? Jos tuo on trolli, niin se on erittäin mauton sellainen.

No en minäkään pidä siitä, mitä tuolla tapahtuu. Olen jo jonkin aikaa seurannut tilannetta, ja ihmettelinkin miksei tästä asiasta ole vielä threadia pakkikselle tehty. Itseasiassa meinasin itsekin laittaa linkin uutisiin joko tänään tai huomenna, mutta Multivita ehätti ensin...

Mutta mutta...onko tähän asiaan pakko suhtautua hirveällä kauhistuksella, ikäänkuin se olisi maailmanloppu ja täysin yllättävä asia, että tällä pallolla yhä elää ihmisiä, jotka suhtautuvat meihin vihamielisesti? Eihän tämän pitäisi olla mikään uutinen; islam ja Eurooppa ovat olleet enemmän tai vähemmän törmäyskurssilla 1400 vuotta. Mikä on nyt niin muuttunut kun yhtäkkiä pitäisi kaikki arabit hävittää hermokaasuilla ja ydinpommeilla?

Tiesittekö että muslimejakin on monelaisia, ja heikentämällä maltillisten muslimien asemaa, heikennämme myös omaa poliittista ja taloudellista menestystämme? Mitä järkeä on heittää vettä fundamentalisten myllyyn? Ettehän te sammuta tulipaloakaan bensalla...

...Enkä sano että Tanskan pääministerin pitäisi pyydellä anteeksi, mutta jonkinlainen diplomaattinen ratkaisu olisi kaikkien osapuolien kannalta paras ratkaisu.

Mutta mutta...onko tähän asiaan pakko suhtautua hirveällä kauhistuksella, ikäänkuin se olisi maailmanloppu ja täysin yllättävä asia, että tällä pallolla yhä elää ihmisiä, jotka suhtautuvat meihin vihamielisesti? Eihän tämän pitäisi olla mikään uutinen; islam ja Eurooppa ovat olleet enemmän tai vähemmän törmäyskurssilla 1400 vuotta. Mikä on nyt niin muuttunut kun yhtäkkiä pitäisi kaikki arabit hävittää hermokaasuilla ja ydinpommeilla?

Ei mun mielestäni mikään asia olekaan muuttunut, pitkän aikaa on ollut saman lailla.

Tiesittekö että muslimejakin on monelaisia, ja heikentämällä maltillisten muslimien asemaa, heikennämme myös omaa poliittista ja taloudellista menestystämme? Mitä järkeä on heittää vettä fundamentalisten myllyyn? Ettehän te sammuta tulipaloakaan bensalla...

Tottakai on monenlaisia, ja suurin osa ihan pätevää sakkia. kaikkiketä henk. koht tunnen ihan maltillisia ja työtätekeviä tyyppejä. Mutta rihmautuvat liikaa toisiinsa. Jos asia olisikin niin että voisi taistella tai vastustaa joitain muslimimaita ja olla näitten enemmän nykymaailmaan sopeutuvien kanssa samaa mieltä niin sehän olisi hienoa. Mutta kun näin ei vain ikävä kyllä ole.

...Enkä sano että Tanskan pääministerin pitäisi pyydellä anteeksi, mutta jonkinlainen diplomaattinen ratkaisu olisi kaikkien osapuolien kannalta paras ratkaisu.

Varmasti ihan reaalipolitiikkaa ajatellen pitää löytää ja löydetäänkin diplomaattinen ratkaisu. Eikä maiden välisissä suhteissa pikku anteeksipyyntö haittaisi, kunhan selittäisi ettei se ole hänen eikä kaikkien tanskalaisten vika, ja että näin voi käydä vastakin, se on vapauden hinta.

Tomppa85 sanoi:
Eihän tämän pitäisi olla mikään uutinen; islam ja Eurooppa ovat olleet enemmän tai vähemmän törmäyskurssilla 1400 vuotta. Mikä on nyt niin muuttunut kun yhtäkkiä pitäisi kaikki arabit hävittää hermokaasuilla ja ydinpommeilla?

Sikäli tilanne on muuttunut että nyt Iran todennäköisesti havittelee ydinpelotetta itselleen. Minun mielestäni ydinaseet eivät todellakaan ole turvallinen asia mailla, joiden politiikkaan on fundamentalisteilla noinkin kova vaikutus.

Mielestäni euroopan pitäisi ottaa maltillinen linja ja esim. jäädyttää apu palestiinalaisilta ja katsoa saavatko äärijärjestöt kuriin kun ruoka loppuu. Ei todellakaan antaa rättipäiden vaikuttaa demokratiaamme pyytämällä anteeksi. En ymmärrä miten nuo muslimihihhulit ovat noin typeriä että pilaavat suhteensa EU:hun jolla sentään on tähän asti ollut jonkilainen ymmärrys palestiinalaisia kohtaan niin tällä menolla USA,Israel ja EU ovat syystä muslimeita kohtaan vihamielisiä.

Israel voisi minun puolesta jo nyt suorittaa ennalta ehkäisevän iskun Iranin ydinlaitoksiin,kuten suorittivat samanlaisen tuhotessaan Irakin ydinlaitoksen.

Kaikkein hyvittavinta tässä omasta mielestä on se, että vetämällä hirveet bultit noista piirroksista ne saa vaan enemmän julkisuutta. Jos kaverit olis purru hammasta ja hyväksyny sen, että niiden säätäminen vaikuttaa hieman huvittavalta näin 2000-luvun länsimaalaisen silmin ja sananvapauden myötä siitä myös joskus tulee kuittia, niin kuka noi kuvat olis nähnyt? Pari tanskalaista.

Nyt niille kuville ja noille kiihkoilijoille nauraa koko vapaa maailma internettiä ja naurismaan aitoja myöden. Täällä jo parhaat sankarit latailee neutronipommeja, joten ne stereotypiat muslimeista vaan vahvistuu ja tota vittuilua niiden touhun älyttömyydestä tulee vaan enemmän ja enemmän.Tää tietysti johtaa siihen, että äärimuslimit vetää pulttia enemmän ja enemmän ja taas on singoilla ja raketeilla kysyntää.

Vitullakos tän ongelman järkevästi ratkaiset, jos toisen lähtökohta on se, että joidenkin pilapiirrosten takia on oikein lähtee tappaan ihmisiä ja toisen mielestä niin sanan- kuin uskonnonvapaus on kaikkien oikeus sekä jopa pahimpien lastenraiskaajasarjamurhaajien elämän pyhyyttä tulis kunnioittaa.

Mun mielestä täällä ei tule kuitenkaan alkaa tanssimaan kenenkään kiihkoilijan pillin mukaan, vetää ne sitten miten pahat bultit tahansa. Tietysti pitää sallia jokaiselle uskoa mihinkä tahansa, mutta jollei kaverit salli samaa meille tai rupeavat ottamaan kantaa sananvapauteen niin sitten meidän ei vaan tulis enää leikkiä niiden kanssa. Pysyköön siellä omalla pellollaan.

Wittu kun kehitettäis nyt pian vaikka sitä fuusiovoimaa tai joku muu vaihtoehtoinen energiamuoto, ettei tarvis sen öljyn takia kumarrella mihinkään suuntaan.

Vähän :offtopic: : Niin ihan mielenkiintonen tilanne Iranissakin, kun presidentin mielestä Israelin vois pyyhkiä maailmankartalta ja samalla puhutaan, että kaveri kehittelee ydinasetta. Toi ääriuskonnollisuus ja joukkotuhoaseet ei vaan oikein mun mielestä sovi yhteen. Siinä mielessä on ihan kiva, että meillä on sotahullu maailmanpoliisi Yhdysvallat, joka toivottavasti laittaa asiat kuntoon. Joko sitten hyvällä tai pahalla. Kakspiippunen juttu tietysti George dapol juu tyhmemmänkin säätäminen, mutta on sekin parempi vaihtoehto kun joku Mahmud Ahmadinejad ottamassa ydinaseilla kantaa Tanskan pilapiirroksiin.

No voi saatana, nyt meni Jyllands-Postenkin pyytämään anteeksi. Eipä varmaan tulla enää sillä(kään) suunnalla soveltamaan sananvapautta. Toivoin tanskalaisilla olevan edes jonkin verran selkärankaa, mutta ei. Tervetuloa monikulttuurinen, suvaitsevainen yhteiskunta. :curs: :curs: :curs:

Training addict, vittu noita sun postejasi on ilo lukea, olin samaa mieltä tai en.

Mitä tulee tähän asiaan, niin imo mua vituttaa suuresti tuollainen muslimien tarkoituksellinen kukkoilu, huumorintajuttomuus ja vihamielisyys. Välillä tuntuu siltä, että ne keksivät uhkailla ihan mistä tahansa vain uskottavuuden takia. Ne ovat niin mielissään, kun täällä tarvitaan niiden öljyä. Mutta ne eivät tajua sitä, että jos täältä ei osteta öljyä, ei niillekään jää mitään. Yksi syy lisää kehitellä vaihtoehtoisia energiamuotoja.

Olen hyvin pahoillani siitä, että Islamistit suhtautuvat länsimaihin kuin helvettiin, siksi en heitä tänne haluakaan. En asumaan, enkä sotimaan. Olisi kiva, jos voisi keskittyä omiin ongelmiinsa välillä.

Tupla-J sanoi:
No voi saatana, nyt meni Jyllands-Postenkin pyytämään anteeksi. Eipä varmaan tulla enää sillä(kään) suunnalla soveltamaan sananvapautta. Toivoin tanskalaisilla olevan edes jonkin verran selkärankaa, mutta ei. Tervetuloa monikulttuurinen, suvaitsevainen yhteiskunta. :curs: :curs: :curs:

Tätä monikulttuurisuuden tuomat ilot parhaimmillaan taitavat olla, lehdistön vapaus pois ja demokratiasta viis. Kukaan ei ole vieläkään osannut sanoa sitä jumalallista iloa ja etua jota mm. muslimit ovat yhteiskuntaamme tuoneet, vaikka suuresti sitä mediassa hehkutetaan. Tätä on taidettu kysyä jo aiemminkin. Vai onko niin, ettei tällainen pertti perussuomalainen vaan käsitä sitä monikulttuurisuuden vapautta, onnea ja rikkautta yhteiskunnallemme?

estääköhän se pään ympärille kääritty rätti aivojen normaalin kehityksen? mä pidän itseäni äärimmäisen suvaitsevaisena ihmisenä, mutta ei tuota (ääri)muslimien toimintaa voi aina ymmärtää vaikka miten yrittäisi. jälkeenjäänyttä.

Eipä tähän voi paljon muuta kommentoida, kun että koko naurettava islamin usko voitaisiin poistaa maailmalta. Jos pari Azizta menee mukana, niin ei haittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom