Pikkupaskiaisten kurittaminen :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän 12 sivua kun on lukenut, niin mäkin puollan aselain hyvin vahvaa kiristämistä. Samoin nuorison ulkonaliikkumiskieltoa sekä omalla olemuksella/pukeutumisella oman aatemaailman julkisen näyttämisen kieltävää lakia. Vielä lisäyksenä edelliseen ehdotan ravintoloiden aukioloaikoihin tiukennuksia, sekä alkometrin käyttöpakkoa tiskeille siten, että yli 1 promillen humalaisille ei myydä.

Myös internet tai vähintään keskustelufoorumit tulee kieltää, samoin pikaviestintä ohjelmat.

Itsellä on käynyt muutaman kerran myös samalla lailla(joskus keskellä päivääkin), että iso joukko jotain gangstateinejä on yrittänyt provosoida ja jos olisin mitenkään provosoitunut niin en välttis olisi tässä nyt kirjoittelemassa. Vammautunut tai sitten itse vankilassa. Ei voi sanoa kuin että kyllä ovat ajat muuttunueet siitä kun itse olin 15-kesäinen.

Olet sitten varmaan aika paljon mua vanhempi, koska 15 vuotta sitten tuo käyttäytyminen oli ihan samanlaista kuin nyt. Samoin silloin joutui katuväkivallan uhriksi satunnaisesti.

Jengitappelut takaisin teineille, niin vanhempien kiusaaminen vähenee kun saa tasaisesti selkään omanikäisiltä.

Olet sitten varmaan aika paljon mua vanhempi, koska 15 vuotta sitten tuo käyttäytyminen oli ihan samanlaista kuin nyt. Samoin silloin joutui katuväkivallan uhriksi satunnaisesti.

Jengitappelut takaisin teineille, niin vanhempien kiusaaminen vähenee kun saa tasaisesti selkään omanikäisiltä.

Olen sua pari vuotta nuorempi. Ei väkivalta ollut yhtä raakaa 15 vuotta sitten väitän mä, tai ainakaan yhtä yleisesti se ei saavuttanut esim. tapon yrityksen määritelmiä mun mielestäni kuin mitä nykyään näkee.

Enkä lähde väsyneeseen sarkasmiisi mukaan muutenkaan, ei mulla ole vastauksia, vain havaintoja.

Meinasin ettei meilläpäin ainakaan ollut teineinä tapana joukolla haastella riitaa nelikymppisten skinien kanssa ja sitten mahdollisesti pomppia pään päällä joukolla niin että silmä meinaa kokonaan lumpsahtaa ulos päästä. Näitä meinaan on nähty.

Tappelut on tappeluita, mutta suurin osa katuväkivallasta mitä minä olen nähnyt on 95% pahoinpitelyjä, suurin osa vieläpä melko raukkamaisia ja sairaita, ja kuinka ollakaan, suurin osa about teinien toimia.
Loput sitten niitä tappeluja, jossa molemmilla osapuolilla, ainakin teoriassa, mahdollisuudet pärjätä ja molemminpuolinen halu tapella.

Olen sua pari vuotta nuorempi. Ei väkivalta ollut yhtä raakaa 15 vuotta sitten väitän mä, tai ainakaan yhtä yleisesti se ei saavuttanut esim. tapon yrityksen määritelmiä mun mielestäni kuin mitä nykyään näkee.

Aluekohtaisia eroja saattaa olla, ainakin tuolla korso-koivukylä akselilla tuo on ollu samanlaista iät ajat, ensin kaasut silmille ja sitten joukolla potkimaan. Kohde ei tietty ollu aina nelikymppinen, vaan saattoi olla saman ikäinen tai vanhempi. Eikä aina tarvittu myöskään kaasua, porukka saattoi potkia ihan muutenkin. Yleisin oli ehkä se, että yksi vittuilee jollekkin ja ottaa osuman päähän, sitten tuleekin sen 5 parasta kaveria apuun.

Oikeataan tarkemmin muistellen, ihan samanlaista se oli hesassakin, esim.hietsussa viikonloppusin.

Aluekohtaisia eroja saattaa olla, ainakin tuolla korso-koivukylä akselilla tuo on ollu samanlaista iät ajat, ensin kaasut silmille ja sitten joukolla potkimaan. Kohde ei tietty ollu aina nelikymppinen, vaan saattoi olla saman ikäinen tai vanhempi. Eikä aina tarvittu myöskään kaasua, porukka saattoi potkia ihan muutenkin. Yleisin oli ehkä se, että yksi vittuilee jollekkin ja ottaa osuman päähän, sitten tuleekin sen 5 parasta kaveria apuun.

Oikeataan tarkemmin muistellen, ihan samanlaista se oli hesassakin, esim.hietsussa viikonloppusin.

Ok. Itse olen turun seuduilta itse havaintoni tehnyt. Mutta olet siis sitä mieltä ettei nuorisoväkivalta ole juurikaan raaistunut ja yleistynyt, sanotaan kymmenen vuoden aikajaksolla?

Mun on ihan pakko olla eri mieltä.

En jaksa koko ketjua lukea, mutta tää tilanne kuulostaa jotenkin sen verta älyttömältä, et tekisi mieli kuvitella et tuo äijä on vaan vittuuntunu ja hakenu jonku starttipyssyn tms mistä lähtee kova ääni ja näyttää aseelta käynyt sen kanssa pelottelemassa vähän päänaukojia. Jos oikeasti noin on, niin ei paha. Mut sit menee liiallisuuksiin aika pahasti jos oikean aseen kanssa mennään heilumaan.

En tunne empatiaa kaljuja aseistautuneita nelikymppisiä, enkä ostareiden pussikaljateinejä kohtaan. Saatikka vanhempia kohtaan joiden apinat siellä R-Kioskin edessä ovat joka päivä passissa. Mutta jos nyt pakko olisi valita niin mielummin näkisin ostarilla niitä aseistettuja skinejä heilumassa kuin sitä nykyistä väsyttävää ihmissaastaa.

Jos ei muuten niin vaikka vaan vaihtelun takia. Tai ennakoitavuuden. Nousujurrisesta pentulaumasta ei pirukaan tiedä meneekö niillä pissi housuun jos ärähtää vai onko mäyris jo sen verran noussut päähän että uskallus ja näyttämisenhalu riittää käydä porukalla päälle/kaivaa terä taskusta.

Kokonaisuutena juttu kuulostaa siltä että jurrinen ostaribaarin seniorikansalainen kohtasi uuden sukupolven ostarijuoppoja ja siitä sitten tilanne mukavasti kärjistyi. Uutisen positiivisena kerrannaisvaikutuksena haluaisin kuitenkin kuvitella että vaikka teinit taas aseistautuvatkin pykälää enemmän niin ehkä tällaisista jutuista kuultuaan miettivät hieman tarkemmin sen arsenaalin käyttämistä.

...turpiin olisi vain tullut ja kuten nykypäivänä on tapana niin kenties todella pahastikin, olisi voinut joutua potkuringin sisälle, veitsien eteen tjs..

Itsellä on käynyt muutaman kerran myös samalla lailla(joskus keskellä päivääkin), että iso joukko jotain gangstateinejä on yrittänyt provosoida ja jos olisin mitenkään provosoitunut niin en välttis olisi tässä nyt kirjoittelemassa. Vammautunut tai sitten itse vankilassa. Ei voi sanoa kuin että kyllä ovat ajat muuttunueet siitä kun itse olin 15-kesäinen.

Varmaankin monista gangstoistakin kasvaa ihan "kunnon aikuisia", mutta monenko pitää joutua kärsimään, ehkä vakavastikin, sitä odotellessa?

Itse suorastaan vihaan aseita, enkä oikeastaan soisi niitä kenellekään, mutta kuten sanoin jo aiemminkin, pystyn hyvin ymmärtämään tilanteen mahdollisen psykologian.

Ne jotka eivät ymmärrä eivät ole varmaankaan läheltä nähneet mitä on nykyajan teinikatuväkivalta. Se on täyttä sairautta.

Tämä postaus herättää väistämättä yhden kysymyksen. Ei CHUDille erityisesti vaan kaikille yleisesti:

Jos tietää mitä teinikatuväkivalta nykyisin on, ja tiedostaa että sellaisen uhriksi joutuminen on mahdollista - miten voi edes kuvitella menevänsä itse ulos ilman kättäpidempää?

Siinä vaiheessa kun makaa ringin keskellä ei paljon lämmitä moraalinen ylemmyys ja tieto siitä että itse ei ainakaan riko lakia.

Jos joudun poikkemaan Koivukylän R-kioskilla illalla tai ylipäätään liikkumaan sen visvaisen aseman ympäristössä jalan, nappaan auton ovitaskusta pitkän puukon hihaan. VARSINKIN jos liikun lasten kanssa. Jos mitään ei tapahdu, olen syyllistynyt uhrittomaan rikokseen jäämättä kiinni. Takaan ettei se tuota minulle moraalista pahoinvointia. Jos taas alkaa tulla kenkää päähän, saa ainakin pari sälliä tulla samalla ambulanssilla Peijaksen akuutille. Tai Monosen kyydillä kylmäkaappiin. Saa sitten kaverit sytytellä niille paskaläjille kynttilöitä.

Näin se pallo pomppii. Vielä ei ole tullut tunnetta että tarvitsisi tuliasetta, mutta jos oikein huonoksi menee, äkkiäkös sellaisenkin hankkii. Laki? Miten niin laki? Lakikirjako tulee minun pääni ja wiggerin Conversen väliin? Enpä usko.

No saa olla aika kovia 13-vuotiaita tai sit niitä pitää olla paljon, että iso, nelikymppinen skini ei niille pärjäis ihan nyrkeillä. Minusta ainakin kaikki, jotka kantaa kättä pidempää on niiiiiiiin vitun raukkoja!!! Tullaan rehellisesti nyrkkien kanssa uhoamaan, jos kerta on pakko uhota. Tää maailma on niin sekasi, kaikilta "aseen" kantajilta munat vaan pois. Ne ei niitä ansaitse prkl :evil:
Ajatteleekohan kukaan koskaan, että jokaisella ihmisellä on se raja, jonka yli kun menee, niin sitten ei enää järki päässä pelaa. Jos tällä kaverilla sattui vain olemaan vähän helvetin huono päivä, sitten lauma teinejä aloittaa suunsoiton, estävät pääsyn esim ovesta, kaveri tönäisee, teini potkaisee takas, loput huutavat, vittu tapetaan toi sun huora vitun homorunkkari, räkäisevät huonopäiväisen miehen naisen päälle ja yrittävät käydä tähän käsiksi samalla vittuillen.

Joillain voi pettää pinna totaalisesti jossain vaiheessa, ei se nyt mikään ihme ole. Asetta en kyllä kannata missään vaiheessa, mutta jos joku teini oikeasti käy päälle, niin IMO sitä saa vetää takaisin sen mitä kehtaa. Joku näyttää kesoa, toinen vetäsee avarilla, kolmas pistää nyrkillä tajun pois, neljäs potkii vielä maassa ja se viimeisin jätkä ottaa haulikon ja lahtaa puoli ostaria .

Ei tossa Man78 jutussa kyllä oikein oo logiikkaa nytten. Että rehellisesti nyrkeillä pitäisi opettaa jos opettaa ja muilta munat pois. Mites, pitäiskö ne pennut kastroida ensimmäisenä jos ne on niin munattomia että mölyää vaan kun on nousukänni päällä, yli kahdeksan pentua koolla ja joka toisella terä taskussa? Jos on vielä pari pissistypykkää paikalla ja pillunsaantimahdollisuus niin poikalasten pullisteluhalukkuus nousee kymmenenteen potenssiin.

Tollasta pilttilaumaa kun käyt nyrkeillä opettamaan niin ne on ne apuun tulevien apinoiden linkkarit rivissä siellä omissa lapaluissa kun sitä pääpukaria olet paijaamassa. Vähintään saat jonkun metalliroskiksen/kiven/muun irtotavaran takaraivoosi ja pääset pomppulinnaksi asfaltille.

Tietty lainsäädännöllisesti kai paljain käsin ja pikaistuksissa tapahtuvat asiat katsotaan suopeammin. Jos käy autolla/kotona välillä kättä pitempää hakemassa niin se osoittaa jo ikävästi harkintaa.

Ajatteleekohan kukaan koskaan, että jokaisella ihmisellä on se raja, jonka yli kun menee, niin sitten ei enää järki päässä pelaa. Jos tällä kaverilla sattui vain olemaan vähän helvetin huono päivä, sitten lauma teinejä aloittaa suunsoiton, estävät pääsyn esim ovesta, kaveri tönäisee, teini potkaisee takas, loput huutavat, vittu tapetaan toi sun huora vitun homorunkkari, räkäisevät huonopäiväisen miehen naisen päälle ja yrittävät käydä tähän käsiksi samalla vittuillen.

Joillain voi pettää pinna totaalisesti jossain vaiheessa, ei se nyt mikään ihme ole. Asetta en kyllä kannata missään vaiheessa, mutta jos joku teini oikeasti käy päälle, niin IMO sitä saa vetää takaisin sen mitä kehtaa. Joku näyttää kesoa, toinen vetäsee avarilla, kolmas pistää nyrkillä tajun pois, neljäs potkii vielä maassa ja se viimeisin jätkä ottaa haulikon ja lahtaa puoli ostaria .

Se, että on huono päivä, ei oo mikään perustelu tuollaiselle. Kyl nyt pitäis pystyy itseensä sen verta kontrolloimaan, ettei lähde aseella riehumaan, kunhan ei kukaan tuu puukon kanssa päälle tms.

Sekin kyllä varmaan kertoo jotain siitä ampujasta, että sillä ylipäänsä oli ase mukana. Ei niitä yleensä mitkään perusjampat mukana kanniskele.

Auttaisi jos tietäisi mitä oikeasti tapahtui.
Tämä threadin ensimmäisessä postauksessa lukee, että poika potkaisi miestä, kun taas muistan eilisestä iltiksestä lukeneeni, että mies potkaisi poikaa. Sen jutun mukaan pojat olivat istumassa leveästi jonkun ostarin rappusilla, ja mies halusi päästä ohi, joten potkaisi poikaa sivummalle että pääsisi. Kai nuoret suunsoittajat käy siitä älisemään, ja tottakai se ärsyttää... mutta aseen hakeminen on niin raju ylilyönti ettei mitään rajaa. Jutussa miehen tyttökaverille huutelusta ei mainittu kyllä sanaakaan. Päinvastoin siinä seisoi että nainen kävi huutelemassa pojille.
Tosin olen iloinen jos jotkut nuoret oppisivat ottamaan muitakin edes vähän huomioon.

Ei ampuminen ok, mutta kyllä tollaisille täytyy näyttää kaapin paikka kun vielä voi. Kohta 20-vuotiaina potkivat mummoja jos ei opi arvostamaan muita ihmisiä.

Aseella se arvostus opitaan? Voi olla että toi pikkupoika 10 vuoden päästä itse kantaa asetta ja ampuu aivot pihalle joltain joka sanoo väärän sanan sille. Kun kerran skinarit näytti hänelle.

minka takia naissa jutuissa on aina miespuolinen henkilo, joka hosuu aseen kanssa. Jotenkin viela ymmarran etta yksinaista naista ahdistellaan ja tama kaivaa aseen laukusta.

Yleensa se asetta kantava henkilo on sellainen 30 - 40 vuotias mies, jolla jo pitaisi olla pelkastaan elaman kokemusta tarpeeksi etta ei tartte kaupungilla ammuskella ?

olen pikkupaskiainen niin kauan kuin saa sen tienoilta skinejä potkia

Ase oli tässä taupauksessa hieman liioittelua. Semmonen isällinen avokas olisi varmasti ollut sopivampi vaihtoehto, mutta kukin taklaa tyylillään. Ehkä skini-setä pelkäsi laumaa teinejä ja ajatteli, että aseen kanssa heiluessa vastakaiku on oletettavasti laimeampaa.

Itselle on sattunut vähän samantyylinen tilanne, jossa "pikkupaskiaisia" kuritetaan. Pelailtiin joskus paikallisessa Koti-Pitsassa jokeripokeria ja joku känninen jamppa käy siellä kahden naisen keskeltä ölisemään ettei ole ikää tjsp. Kaveri näytti sitten äijälle henkkareita ja kun rahat oli hävitty, lähdettiin kävelemään kotiinpäin. Kun oltiin kävelty parisataa metriä toiseen suuntaan, tämä jätkä tulee soittamaan poskea ja kertoo kuinka oltiin hänen naisystävilleen vittuiltu :worship:
Hetken aikaa kelaillaan, että mitähän tässä tehtäisiin. Seuraavaksi äijä päättä latasta toista kaveriani turpaan ihan yllättäen, kaveri poistuu paikalta ja seuraavaksi tyyppi koittaa käydä minuun käsiksi. Väistän epätoivoisen känniheijarin ja saan äijän nurin. Sitten tyyppi livistää vieressä olevaan baariin ja jäädään ihmettelemään jutun kulkua.

Eli kyllä näitäkin tyyppejä löytyy, ketkä yrittävän egoaan boostata mättämällä teinejä.

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta rupesin tuossa miettimään, että tämä ampuja on antanut esimerkkiä näille nuorille, että miten tällaisessa tilanteessa tulee käyttäytyä.. Eli seuraavalla kerralla näillä teineillä saattaa olla itsellä mutka taskussa ja mitä siitä sitten syntyy?:jahas::eek:

Aseet on tehty tappamista varten, joten ihmetyttää että mitä vittua suomessa tarvii kadulla aseita?:curs: Ei täällä kuitenkaan niin turvatonta ole.

:piis:

En jaksanut lukea koko ketjua läpi, mutta rupesin tuossa miettimään, että tämä ampuja on antanut esimerkkiä näille nuorille, että miten tällaisessa tilanteessa tulee käyttäytyä.. Eli seuraavalla kerralla näillä teineillä saattaa olla itsellä mutka taskussa ja mitä siitä sitten syntyy?:jahas::eek:

Aseet on tehty tappamista varten, joten ihmetyttää että mitä vittua suomessa tarvii kadulla aseita?:curs: Ei täällä kuitenkaan niin turvatonta ole.

:piis:
joo sama. mun mielesa asetta kantavat kaverit ei kuulu kadulle. menisivat vaikka irakiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom