Pikkupaskiaisten kurittaminen :)

Nojuu, onhan tossa pointtia. Oot miten kova/iso/ruma aina löytyy kovempi/isompi tai rumempi. Mutta joku riveleistä seinälle nostaminen ja ärähtäminen on imo hyvä keino taltuttaa riehujat. Enkä tarkoita nyt näitä toivottomia tapauksia, vaan perussuomalaisia alle 13v räkänokkasekopääpentuja, jotka voivat toimintansa idioottimaisuuden tajuta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuon idiootin voisi laittaa luennoimaan kouluissa ympäri Suomea, samaan tapaan kuin niissä käy ex-narkkeja. Voisi ainakin vaikuttaa hiukan joidenkin toimintaan kun kaveri linkkaa lavalle ja alkaa selittää miten voi käydä kun potkii ohikulkijoita. Väkivalta on paras ja usein ainoa tapa jolla noita pahimpia pikku-nilkkejä saadaan kuriin. Omista lapsuuden kavereista löytyy tästä vähän turhankin monta esimerkkiä. Ne ketkä sai selkäänsä tajusi usein lopettaa, ymmärretyt jatkoivat samaan vanhaan tapaansa ja meno ei ole muuttunut mihinkään tähän päivään mennessä. Nykyään vaan ollaan niin vitun sivistyneitä, että jokaisen kukan täytyy saada kukkia ja keneenkään ei saa koskea. Se on ihan sivuseikka, jos joku pikku-paska huorittelee tyttöystävääsi, sylkee päällesi tai käy käsiksi. Tänä päivänä oikea tapa toimia näissä tilanteissa on hymyillä nätisti ja kääntää toinen poski, mikä on minusta täysin käsittämätöntä. Minulle sanottiin pentuna, että jos soitat suutasi isommille, niin turha tulla vinkumaan kun saat selkääsi. Tänä päivänä homma taitaa mennä tyyliin, jos soitat suutasi ja saat selkään, niin tule kertomaan ja tehdään yhdessä rikosilmoitus.

Tämä on kyllä niin kakspiippunen juttu, että en ole kummankaan puolella. Mutta turpaankin saamiselta vältytään jos ei mene vinkumaan ollenkaan. Mutta esim. jos tulee joku ja lyö turpaan muuten vaan niin kuin tutulleni kävi, kun hän oli grillijonossa ja hipaisi humalaista joka veti välittömästi turpaan kaveriltani aukes turpa, mutta hän sanoi kohteliaasti. Anteeksi kun sain sinut menettämään malttisi ja poistui paikalta. Känniläiseltä loksahti suu auki ja jäi katsomaan vain perään, muut jonottajat olivat osoittaneet kunnioitusta katseilla. Ja humalainen oli ollut 170 senttinen tappi niinkuin minä ja kaverini kummiskiin 196/103 ja judoa löytyy 8 vuotta taustalta 1 dan. musta vyö että jos ois tullu kampailu niin ois humalainen (ehkä) ollu heikoilla. :worship: Ainakin minun silmissäni tälläinen käytös on kovempaa ja urheampaa, kuin mikään muu. Ja moni muu jonka kanssa olen keskustellut on ollut tätä mieltä.

Nojuu, onhan tossa pointtia. Oot miten kova/iso/ruma aina löytyy kovempi/isompi tai rumempi. Mutta joku riveleistä seinälle nostaminen ja ärähtäminen on imo hyvä keino taltuttaa riehujat. Enkä tarkoita nyt näitä toivottomia tapauksia, vaan perussuomalaisia alle 13v räkänokkasekopääpentuja, jotka voivat toimintansa idioottimaisuuden tajuta.

No ehkä vielä menettelee, mutta otin kantaa siihen turpaan lyömiseen.

Tässä sitä oikeata tekstiä.

Ja vaikka olen postannut vasta kymmenen kertaa. Niin aion yrittää sivistää ihmisiä mietteilläni ja yrittää kääntää päitä jatkossakin filosovioillani. Kiitos kaunis kun jaat mielipiteeni.:rock:

Tämä on kyllä niin kakspiippunen juttu, että en ole kummankaan puolella. Mutta turpaankin saamiselta vältytään jos ei mene vinkumaan ollenkaan. Mutta esim. jos tulee joku ja lyö turpaan muuten vaan niin kuin tutulleni kävi, kun hän oli grillijonossa ja hipaisi humalaista joka veti välittömästi turpaan kaveriltani aukes turpa, mutta hän sanoi kohteliaasti. Anteeksi kun sain sinut menettämään malttisi ja poistui paikalta. Känniläiseltä loksahti suu auki ja jäi katsomaan vain perään, muut jonottajat olivat osoittaneet kunnioitusta katseilla. Ja humalainen oli ollut 170 senttinen tappi niinkuin minä ja kaverini kummiskiin 196/103 ja judoa löytyy 8 vuotta taustalta 1 dan. musta vyö että jos ois tullu kampailu niin ois humalainen (ehkä) ollu heikoilla. :worship: Ainakin minun silmissäni tälläinen käytös on kovempaa ja urheampaa, kuin mikään muu. Ja moni muu jonka kanssa olen keskustellut on ollut tätä mieltä.

Ehdottomasti näin

Kannattaa myös muistaa että ajat ovat muuttuneet teidän vanhuksien nuoruusajoilta, nykyään se on vaan oikeasti coolia liikkua massan mukana. Mutta miksi pitäisi vihaa purkaa tälläsiin ihmisiin? Nämä ressukat vielä tajuavat nuoruusiän jälkeen kuinka typeriä olivat ja tuntevat kovaa tuskaa asiasta. Ellei sitten kyseinen henkilö ole jo kuollut viinaan tai puukon iskuihin...

Lisää tietoa, tyyppi kuuluu Natural Born Killerseihin:
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1459865

Mun puolesta tuommoisen rikollisen voisi heittää vankilaan ja avaimen menemään:

"1990-luvun alussa kaksikymppisenä mies oli pahoinpidellyt toverinsa kanssa kolmannen miehen. Potkimisen päätteeksi hän oli ottanut 36,50 kilon painoisen kiven ja pudottanut sen maassa maanneen uhrin päähän. Uhri selvisi hengenvaarallisista vammoistaan huolimatta tapon yrityksestä."

Lisää tietoa, tyyppi kuuluu Natural Born Killerseihin:
http://iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1459865

Mun puolesta tuommoisen rikollisen voisi heittää vankilaan ja avaimen menemään:

"1990-luvun alussa kaksikymppisenä mies oli pahoinpidellyt toverinsa kanssa kolmannen miehen. Potkimisen päätteeksi hän oli ottanut 36,50 kilon painoisen kiven ja pudottanut sen maassa maanneen uhrin päähän. Uhri selvisi hengenvaarallisista vammoistaan huolimatta tapon yrityksestä."
Hyi saakeli mitä hulluja tuolla vapaana meneekään, aika raakaa tiputtaa joku kivi toisen päähän:curs:

Ei tainnut se kakara tietää kenelle vittuili...

En hyväksy kummankaan toimia, mutta pitääkö alkaa tuntemattomalle vittuilemaan, se VOI olla paha jätkä joka ei otakkaan sitä vittuilua niinkuinisi ja äitee...

Hyvä opetus nuorisolle: Jos vittuilet väärälle ihmiselle, voi kuolo korjata. Nyt selvisi hengissä, joten tämä toimii opetuksena. Ei varmasti enää töni ja vittuile tuntemattomille.:evil:

Hyvä opetus nuorisolle: Jos vittuilet väärälle ihmiselle, voi kuolo korjata. Nyt selvisi hengissä, joten tämä toimii opetuksena. Ei varmasti enää töni ja vittuile tuntemattomille.:evil:

Ei varmasti :rolleyes: Veikkaan, että joihinkin tuo saattoi tepsia hetkeksi, joihinkin ei laisinkaan, jotkut vaan saivat kunnon adrenaliinin päälle...mutta toivottavasti edes joku noista oppi jotain

Jos kirjoittaa näin, niin pitäisi tietää:

Kyllä tuon huomasin. En aivan sokea ole.

Mutta vituttaa vain, kun koko aika valitetaan muna kiisselissä, ettei tapahtumien kulkua tiedetä.
Kyllä sitä voi vähän suodattaa lukemaansa, eikä keskittyä pelkkään pilkun viilaamiseen.

Sitä paitsi ottamalla tuosta Tape80:n viestin alusta mainitsemasi osan pois, löytyy ehkä kuitenkin kyseisen postauksen varsinainen pointti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom