Pikkupaskiaisten kurittaminen :)

Kyllä se mieli muuttuu sitten kun oma pikku-elmeri joutuu katselemaan haulikonpiippua tönäistyään ohikulkijaa.

Enkä puolustele noita ipanoita, vituttaa tollaset steissikakarat jotka luulee omistavansa maailman.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enkä puolustele noita ipanoita, vituttaa tollaset steissikakarat jotka luulee omistavansa maailman.

Ja tollasia kakaroita on nykyään ihan helvetisti :curs:
Tollaset kakarat nuorisovankilaan ja vanhemmilta lapsentekovälineet pois :D

Ainoa huono puoli tossakin jutussa on se, että nämä kersat yrittävät seuraavaksi hankkia itselleenkin aseen :rolleyes:

Juu vittumaisiahan tuollaiset ipanat ovat mutta eikai nyt aseella sentäs :D Olisi vaikka antanut vyötä

Vai mitäs sitten, kun siellä ammunnan kohteena on se oma pieni kullannuppu, joka ei koskaan tee mitään väärää? Menisittekö vanhempina sanomaan, että joo, meidä Urpo-Petteri nyt on niin vittumainen kakara, harmi kun et saanut sitä hengiltä?

Olisin tietenkin huojentunut, että Urpo-Petteri selvisi hengissä, mutta sanoisin myös hänelle, että toivottavasti otit nyt opiksesi. Ei kannata urpoilla liikaa, kaikilla ei pinna kestä ja silloin voi sattua mitä tahansa. Kaikkia sääntöjä voi tietenkin rikkoa, muttei kannata sitten ihmetellä, jos seuraamuksia napsahtaa.

Olisin tietenkin huojentunut, että Urpo-Petteri selvisi hengissä, mutta sanoisin myös hänelle, että toivottavasti otit nyt opiksesi.

Sulla ei taida olla omia lapsia...? Nimittäin epäilen kovasti että olisi vain noin "soosoo, mitäs nyt opimme tästä", kun Urpo-Petteri näkee neljättä viikkoo painajaisia ja on siinä shokissa. Tai olisit ihan rauhallisesti jos vaikka osuu polveen ja pojan jalka on loppuelämän paketissa.

Sulla ei taida olla omia lapsia...? Nimittäin epäilen kovasti että olisi vain noin "soosoo, mitäs nyt opimme tästä", kun Urpo-Petteri näkee neljättä viikkoo painajaisia ja on siinä shokissa. Tai olisit ihan rauhallisesti jos vaikka osuu polveen ja pojan jalka on loppuelämän paketissa.

Jos damagea tulisi, niin tietenkin olisin silloin surullinen ja katkerakin, olisi liian kova hinta oppitunnista, vähemmälläkin olisi varmaan pärjätty. Mutta olemalla kunnolla ei koko oppituntia olisi tarvittu.

Mutta olemalla kunnolla ei koko oppituntia olisi tarvittu.

Jos kaikki olis kunnolla ei tarvittaisiin vartijoita, poliiseja, vankiloita, tuomareita, tuomioistuimia jne. Mutta kun ihmiset ei ole kunnolla, tarvitaan sopiva opetus/rangaistus kunnolla olemattomuudesta. Aseella uhkailu ja kohti ampuminen (vaikkei osunut) on kyllä ihan helvetin kova rangaistus tässä tapauksessa...

Mikä olisi hyvä rangaistus tuohon Yenin mielestä? Rangaistus joka toimisi?

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, itsekkin pidän tollast pyssyn heiluttelua turhan hc-ratkaisuna. Mutta sitten..Jos hanulla ei ollut tarkoitus osua edes niin onko näin parempi vai se, että pojun naamaa ois hierottu asfalttiin siinä määrin, että lasaretti kutsuu?
Vai oisiko kenties isällinen juttutuokio tuonut parhaan lopputuloksen? Vai mikä?

oppitunti ?? siis mita ? kenelle ?

Antoihan yks kaveri oppituntia jokelan koulussakin vahan aika sitten. Toivottavasti oppivat.

Eikohan anneta nama aseiden kanssa heilumiset, jenkielle. Ei aseet kuulu normaaliyhteiskuntaa.

Mikä olisi hyvä rangaistus tuohon Yenin mielestä? Rangaistus joka toimisi?

Ihan näin mielenkiinnosta kysyn, itsekkin pidän tollast pyssyn heiluttelua turhan hc-ratkaisuna. Mutta sitten..Jos hanulla ei ollut tarkoitus osua edes niin onko näin parempi vai se, että pojun naamaa ois hierottu asfalttiin siinä määrin, että lasaretti kutsuu?
Vai oisiko kenties isällinen juttutuokio tuonut parhaan lopputuloksen? Vai mikä?

Err, minä en ajatellut, miten teinejä pitäis rangaista steissikäyttäytymisestä vaan siitä, onko oikein vastata siihen aseella. Olen varma, että harva täällä olis paljon aseukon puolella, jos olisi johonkin osunut. Onneksi ei, ja pojat pääsi naarmuitta fyysisesti.

Keinoja on maailman sivu täynnä - pistäisin vanhemmat vastuuseen lastensa käyttäytymisestä enemmän, mutta se on eri keskustelu se.

Eli meinaat että jos auon päätäni ja syljen päälles (ehkä), niin minut voi ampua ja vika on vaan ja ainoastaan minussa?..

Ampumista en hyväksyisi mutta katsoisin, että sylkemisen kohteella olisi moraalinen oikeus hakata sinut. Syy olisi vain ja ainoastaan sinun.

Edit: Ei nyt sairaalakuntoon mutta nenä poskella ja musta silmä olisi OK

Err, tässä ei ollut keskustelu miten teinejä pitäis rangaista steissikäyttäytymisestä vaan siitä, onko oikein vastata siihen aseella. Olen varma, että harva täällä olis paljon aseukon puolella, jos olisi johonkin osunut.

Keinoja on maailman sivu täynnä - pistäisin vanhemmat vastuuseen lastensa käyttäytymisestä enemmän, mutta se on eri keskustelu se.

Nou hätä, kysyin vain mielenkiinnosta niinku sanoin :D

Ja juu itse en ole puolella osu tai ei...Mutta tosiaan vaikee punnita sitten jos tahalteen sutas ohi niin lopputulos on parempi kuin muksiminen(mitä siis myös tarjoiltu tähän kertjuun)...

Ja totta, kotoolta tuo käyttäytyminen lähtee melko pitkälti...Ainakin mitä huomannut kun lasten parissa työskentelen.

Ampumista en hyväksyisi mutta katsoisin, että sylkemisen kohteella olisi moraalinen oikeus hakata sinut. Syy olisi vain ja ainoastaan sinun.

Edit: Ei nyt sairaalakuntoon mutta nenä poskella ja musta silmä olisi OK

Joo, tuo on jo paljon sopivampi rangaistus. :) Ja ajattelisin että ansaitsin sen, kun olen aikuinen ihminen ja (ainakin pitäsi) ymmärrän tekojeni seuraukset.

Lasten kanssa se on kanssa vähän niin ja näin.

Tuon idiootin voisi laittaa luennoimaan kouluissa ympäri Suomea, samaan tapaan kuin niissä käy ex-narkkeja. Voisi ainakin vaikuttaa hiukan joidenkin toimintaan kun kaveri linkkaa lavalle ja alkaa selittää miten voi käydä kun potkii ohikulkijoita. Väkivalta on paras ja usein ainoa tapa jolla noita pahimpia pikku-nilkkejä saadaan kuriin. Omista lapsuuden kavereista löytyy tästä vähän turhankin monta esimerkkiä. Ne ketkä sai selkäänsä tajusi usein lopettaa, ymmärretyt jatkoivat samaan vanhaan tapaansa ja meno ei ole muuttunut mihinkään tähän päivään mennessä. Nykyään vaan ollaan niin vitun sivistyneitä, että jokaisen kukan täytyy saada kukkia ja keneenkään ei saa koskea. Se on ihan sivuseikka, jos joku pikku-paska huorittelee tyttöystävääsi, sylkee päällesi tai käy käsiksi. Tänä päivänä oikea tapa toimia näissä tilanteissa on hymyillä nätisti ja kääntää toinen poski, mikä on minusta täysin käsittämätöntä. Minulle sanottiin pentuna, että jos soitat suutasi isommille, niin turha tulla vinkumaan kun saat selkääsi. Tänä päivänä homma taitaa mennä tyyliin, jos soitat suutasi ja saat selkään, niin tule kertomaan ja tehdään yhdessä rikosilmoitus.

Vittumaisia noi pennut, takasin huutelu vaan pahentaa huutelua! Kerran pari mukulaa huuteli meille kun oltiin paikallisesssa uimapaikassa, kaveri heitti täysiä 2m päästä toista päähän lentopallolla --> kaveri kaatu ja nokka aukes... Eivät sen jälkeen enään tulleet huutelemaan.

Ne ketkä sai selkäänsä tajusi usein lopettaa, ymmärretyt jatkoivat samaan vanhaan tapaansa.

Minäkin olin pikkupaskiaisena aina tunnillä äänessä, kunnes eräs opettaja tukisti minua oikein kunnolla. Silloin koin ahaa-elämyksen ja tämän jälkeen olin tunneilla hiljaa.

Minäkin olin pikkupaskiaisena aina tunnillä äänessä, kunnes eräs opettaja tukisti minua oikein kunnolla. Silloin koin ahaa-elämyksen ja tämän jälkeen olin tunneilla hiljaa.

Se ois varmaan linnareissu, jos nykyään tuollasen tempun tekisi.
Eipähän tarttis ainakaan opettajana enää toimia.

Joop joop^. Tuo on hyvä huomio.

Itse olen semmonen, että toisinaan olen äänessä tunnilla, mutten yksin, nimittäin tämmösellä bassoäänellä näyttää pääsevän silmätikuksi helposti.

Kuitenkin jotain valtuuksia mm. tukkapöllyyn pitäisi olla antaa tietynlaisille kakaroille. Tapauksia on helposti muistissa ja näistä tokaa todistin itse:

1) (vuosia sitten) joku pentu veti aikuisten uimahousuja alas uimahallissa -> joku mies otti sitä ns. niskavilloista kiinni, no kummiskin. Tällä pennulla varmaan jotkut rikkaat vanhemmat ja voitte arvata, kuka sai tuosta ceissistä ne vittuilut itelleen. En liity tähän tapaukseen sitten mitenkään, kuulin vaan.

2) Kaksi entistä saman koulun ongelmalapsiapinaa vaan pilkkasivat yhtä vanhempaa miestä linkassa ja tätä miestä vitutti varmasti ihan suunnattomasti ja sitten ainoa mihin pystyi oli ilmoittaa koululle. Takuulla ne mitään rangaistusta eivät saaneet.

Olimme koulun kanssa liikenteessä ja tarkemmin aatellen olisi voinut ihan ylpeästi ilman omantunnon tuskia heittää nuo rinnakkaisluokkalaiset vittuun bussista seuraavalla pysäkillä. Tuli aika hyvä mieli, kun mietin tuota tilannetta noin jälkeenpäin. Nuo tollaset PERKELEEN ONGELMALAPSET VITTU JOTKA TAKUULLA TAJUAVAT TEKOJENSA SEURAUKSET saatana sietävät saada turpaan seuraavalla kerralla kun näen kadulla, mutta ihmeellisesti kyllä vaikka mimmoisia henkilökohtaisia loukkauksia on tullut otettua, on miut kasvatettu sillain, ettei tuo tyyppi ole vieläkään saanut mitä ansaitsisi. On tosin nautinnollista ajatella, miten tuo luuseri sai joskus turpaansa alempiluokkalaiselta ala-asteella, kun oli vittuilut sille. HAHA! Mutta silloinkin toki tuomittiin vaan sitä, joka voitti tuon taistelussa. Vittu mitä jeesustelua. Nykytilanteessa olisin mennyt vaan räkimään sen päälle.

Tuollaisia juniooreja varten on syytä pitää rulla terroristiteippiä välittömässä läheisyydessä. Nappaa huutelijan/räkijän/muuten sopimattomasti käyttäytyvän sankarin otteeseensa ja teippaa nilkoista pää alaspäin roikkumaan lähimpään tolppaan minkä löytää. Opettaa nöyryyttä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom