Pikkupaskiaisten kurittaminen :)

Olkoon jokainen mitä mieltä huvittaa paskiaisten kurittamisesta, mutta ei järki paljoa päätä pakota, jos pitää yleisellä paikalla ammuskelua käytännöllisenä lasten kasvatustapana.

"Ampui tarkoituksella ohi." -Jep. Vähän niin kuin Auvinen. 75 laukauksen tarkoitus oli tappaa tasan kahdeksan ihmistä ja haavoittaa tasan kuuttatoista. Viimeisen luodin oli tarkotus tappaa, vasta usean tunnin jälkeen. Pistoolilla saa tarkkaa jälkeä aikaan, varsinkin kunnon adrenaliineissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tollaset kersat kyllä pitää saada ajoissa ruotuun, ne ei vittu ees ymmämmärrä aina sitä, että jos lyöt isompaa, niin se voi ehkä parhaassa tapauksessa vaikka pistää sut pakettiin ja raiskata :D

No mut mulle on itelle käyny joskus niin, että olin keittoilemassa joskus parivuotta sitten festareilla -> sammuin puskaan jo joku tällänen kymmenen-viistoista vuotias kersa oli käyny potkasemassa mua päähän... No kaveri näki kyseisen tilanteen ja vetäs tätä kersaa turpaa -> taju pois, ambulanssi paikalle ja kaveri putkaan :lol2:

Aina ei voi voittaa...

Tässä tapauksessa ylivoimaisesti säälittävintä on kyllä se, että 40-vuotias alkaa osoittelemaan asella jotain pikkuteiniä, puhumattakaan ampumisesta. Luulis, että tuon ikäisellä on jo jotain järkeä päässä.

Luin tuota threadin alkua, ja oon kyllä aika vitun huolestunut, jos nuo kommentit eivät olleet (huonoa) sarkasmia.

Mitähän tuosta saisi sanktiota itelle jos tälläsen huutelevan tenavan pistäs juu ihan roudariteipillä tolppaan kiinni ja myös suu umpeen teipattuna.

Taisi olla aika iso ja mahdollisesti väkivaltaisesti tai vittumaisesti uhoava joukkio jotain esim. hoppariskidejä, jotka tämän maailman aikaan voivat olla aivan tolkuttoman sairaalloisen väkivaltaisia(nähty on monet kerrat)...ja vaikka iso olikin skinari niin varmasti olisi nelikymppinen äijä saanut selkäänsä laumalta psykopaattisilta pikkupiraijoilta, joten tavallaan ymmärrän munaskuissani tuon epätoivoisen yrityksen kurinpalautukseen...vituttaahan se nyt yleensäkin kun ei räkänokat osaa vanhempiansa enää kunnioittaa vaan pitää pahimmassa skenaariossa piestä ne joukolla, maassakin olevia huoleti päähänpotkien...

Ihmisen kunniantunto ei katso aina ikää eikä järkeä. Siksi me varmaankin pohjimmiltamme kunnioitamme vanhuksia, siis jotka ymmärrämme niin tehdä.

Poikakotiin tai vastaaviin monet häirikkönuoret pitäisi sijoittaa vaikka edes kuukaudeksi! Ei ne usko mitään kunnes karu totuus tulee vastaan! Tuomitsen tuon toiminnan aseenkäytöstä mutta mikä näihin nykynuoriin toimii, ei ainakaan hyvät ohjeet! Koti kuri kunniaan ja hyvät kasvatus menetelmät! Jos ei toimi niin heti toimintaa asian suhteen, kyllä sen kovempi jätkä aina tulee joskus vastaan jos itse ei sitä tajua.

Poikakodilla oli kovan ja ankaran paikan maine Turun nuorison keskuudessa.

No mut mulle on itelle käyny joskus niin, että olin keittoilemassa joskus parivuotta sitten festareilla -> sammuin puskaan jo joku tällänen kymmenen-viistoista vuotias kersa oli käyny potkasemassa mua päähän... No kaveri näki kyseisen tilanteen ja vetäs tätä kersaa turpaa -> taju pois, ambulanssi paikalle ja kaveri putkaan :lol2:

:thumbs::jahas:

No saa olla aika kovia 13-vuotiaita tai sit niitä pitää olla paljon, että iso, nelikymppinen skini ei niille pärjäis ihan nyrkeillä. Minusta ainakin kaikki, jotka kantaa kättä pidempää on niiiiiiiin vitun raukkoja!!! Tullaan rehellisesti nyrkkien kanssa uhoamaan, jos kerta on pakko uhota. Tää maailma on niin sekasi, kaikilta "aseen" kantajilta munat vaan pois. Ne ei niitä ansaitse prkl :evil:

Miten tossa on oikeesti käyny? OP:n quotessa lukee, että nuoret ois potkassu tätä äijää ja Iltasanomien sivuilla lukee,
että tää äijä ois potkassu näitä nuoria josta tää tilanne lähti. 11 sivuu siitä, että kaikkia pikkupaskiaisia pitäs potkasta munille,
että niistä tulisi kunnollisia ihmisiä vaikuttaa aika rankalle, jos oikeesti tää äijä on sen alottanu.
Itse en ainakaan tuon ikäsenä ymmärtäny näitä vanhempia tyyppejä, jotka tuli haastamaan riitaa meille ja me oltiin 13-14 vuotiaita.

Martinlaaksossa on hullu ampunut aseella kohti teiniä ja täällä on jauhettu 12 sivua paskaa lasten kasvattamisesta. :hyvä: Mukana on toki aimo annos sarkasmia ja huonoa huumoria, mutta toisaalta ei voi olettaakaan, että kaikki ylipäätänsä tajuaisi mitä todella on tapahtunut. Ja kaikkihan eivät sitä saa koskaan tietääkään.

Voisin kuvitella, että keskustelun luonne olisi hieman erisävyinen, jos laukaus olisi osunut kuolettavasti kyseiseen "räkänokkaan". Sitten taas perusteltaisiin tekopyhiä RIP-ketjuja ja sytyteltäisiin jotain idioottimaisia virtuaalikynttilöitä. Mutta ei mitään, jatkakaa toki.

:piis:

kun mietin omia heilumisiani joskus 14-vuotiaana tai siinä paikkeilla niin puistattaa kyllä pahasti eikä sitä henkilöä itsekseen tunnista. jossain vaiheessa vaan sitten aivot kasvo ja pahimmat idioottimaisuudet jäi. se joko tapahtuu tai ei. pennut oireilee nykyään varsinki ku perheet hajoaa niin herkästi tai vanhemmat ei kerkiä lastensa kanssa olemaan, siks varmaan itekki oireilin. mun mielestä hyvä asia kuitenki että alle 15-vuotias ei joudu vastuuseen, kyllä sanoisin että jokaisen sen 14-kesäsen ostarihillujan kohdalla on vielä hyvä mahku että se tulee järkiinsä. ja sitten jos niin käy niin ikävää se on jos lapsuuden törttöilyjen takia on jääny rikosrekisteriin merkintä.

Miten tossa on oikeesti käyny? OP:n quotessa lukee, että nuoret ois potkassu tätä äijää ja Iltasanomien sivuilla lukee,
että tää äijä ois potkassu näitä nuoria josta tää tilanne lähti. 11 sivuu siitä, että kaikkia pikkupaskiaisia pitäs potkasta munille,
että niistä tulisi kunnollisia ihmisiä vaikuttaa aika rankalle, jos oikeesti tää äijä on sen alottanu.
Itse en ainakaan tuon ikäsenä ymmärtäny näitä vanhempia tyyppejä, jotka tuli haastamaan riitaa meille ja me oltiin 13-14 vuotiaita.

No sanotaan ny vain mutta kuinka monta kertaa keltaisen lehdistön materiaali on ollut totuudenmukaista suoraa faktaa eikä dramatisoitua pöppösanamuhjua.

No sanotaan ny vain mutta kuinka monta kertaa keltaisen lehdistön materiaali on ollut totuudenmukaista suoraa faktaa eikä dramatisoitua pöppösanamuhjua.

Niin. Toistaiseksi meillä ei ole kunnollista käsitystä asiain kulusta. Hienosti on kuitenkin 12 sivua kirjoiteltu kuinka on hyvä, että joku kouluttaa kuritonta nuorisoa! Näin sitä pitää! ;)

Niin. Toistaiseksi meillä ei ole kunnollista käsitystä asiain kulusta. Hienosti on kuitenkin 12 sivua kirjoiteltu kuinka on hyvä, että joku kouluttaa kuritonta nuorisoa! Näin sitä pitää! ;)

Nuoriso oletettavasti ansaitsee kuritusta :D

Tuollaisia juniooreja varten on syytä pitää rulla terroristiteippiä välittömässä läheisyydessä. Nappaa huutelijan/räkijän/muuten sopimattomasti käyttäytyvän sankarin otteeseensa ja teippaa nilkoista pää alaspäin roikkumaan lähimpään tolppaan minkä löytää. Opettaa nöyryyttä.

Terroristiteippiä :D

Jotain tuon suuntaista meinasin laittaa itsekin. Nykypolven kusipäihin tehoaa vain kipu ja nöyryytys, mielellään julkinen. Ampuminen nyt on vähän overkilliä, mutta tehokasta kieltämättä.

Lex Pakkotoisto :worship:

Ilkeys ei ikää katso ja nykyskiditkin osaavat jo ennakoida ja naureskella oikeuslaitoksemme myöntämille ehdollisille törkeiden pahoinpitelyiden tuomioille ja vastaaville.

En tiedä, mutta veikkaanpa että "skinnari" ois varmaankin kurittanut ihan reilustikin jos ei olisi lauma agressiivisia teinejä ollut kyseessä...turpiin olisi vain tullut ja kuten nykypäivänä on tapana niin kenties todella pahastikin, olisi voinut joutua potkuringin sisälle, veitsien eteen tjs..

Itsellä on käynyt muutaman kerran myös samalla lailla(joskus keskellä päivääkin), että iso joukko jotain gangstateinejä on yrittänyt provosoida ja jos olisin mitenkään provosoitunut niin en välttis olisi tässä nyt kirjoittelemassa. Vammautunut tai sitten itse vankilassa. Ei voi sanoa kuin että kyllä ovat ajat muuttunueet siitä kun itse olin 15-kesäinen.

Varmaankin monista gangstoistakin kasvaa ihan "kunnon aikuisia", mutta monenko pitää joutua kärsimään, ehkä vakavastikin, sitä odotellessa?

Itse suorastaan vihaan aseita, enkä oikeastaan soisi niitä kenellekään, mutta kuten sanoin jo aiemminkin, pystyn hyvin ymmärtämään tilanteen mahdollisen psykologian.

Ne jotka eivät ymmärrä eivät ole varmaankaan läheltä nähneet mitä on nykyajan teinikatuväkivalta. Se on täyttä sairautta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom